اینها ویژگی هایی هستند که من می خواهم در یک اپل کارت پرو بالقوه ببینم
انتشار: دی 08، 1403
بروزرسانی: 01 اردیبهشت 1404

اینها ویژگی هایی هستند که من می خواهم در یک اپل کارت پرو بالقوه ببینم


اپل کارت amex

اپل کارت خود را پشت سر گذاشت پنج سالگی امسال، و من اخیراً به این فکر کرده ام که کارت اعتباری بعدی چیست. از آنجایی که اپل کارت فوق العاده سودآور نیست، همراه با این واقعیت که اپل می خواهد درآمد خدمات خود را در میان کاهش فروش سخت افزار افزایش دهد، به نظر من شروع به ارائه کارت اعتباری بالاتر برای اپل می تواند منطقی باشد.

اپل کارت امروز

در حال حاضر، Apple Card یک کارت اعتباری ساده و بدون کارمزد سالانه است که هر زمان که از Apple Pay استفاده می کنید، بر ارائه 2٪ پول نقد متمرکز است. همچنین دارای رده 3 درصدی برای اپل و سایر بازرگانان شریک است که کاربران را تشویق می کند تا پول بیشتری در اپل ،ج کنند. بد نیست، اما همچنین یک کارت اعتباری فوق العاده هیجان انگیز نیست.

اخیراً، آنها دو شریک جدید اضافه کرده اند که 3٪ پول نقد ارائه می دهند: ChargePoint و Booking.com. مورد دوم جالب است، زیرا شما همچنین می تو،د 2٪ اضافی را در قالب اعتبار سفر Booking.com به دست آورید.

اپل کارت در شکل فعلی آن برای گلدمن ،س، شریک بانکی اپل - بیش از یک میلیارد دلار هزینه داشته است. به همین دلیل گلدمن ،س قرار است از شراکت اپل کارت خود در 3 ماه آینده خارج شود. با این دو مورد روی میز، فکر می کنم دیدن یک نسخه هزینه سالانه Apple Card که بیشتر بر سفر متمرکز است، بسیار جالب باشد.

رقابت

تعدادی بانک در فضای کارت اعتباری سفر همه منظوره مانند چیس، امریکن ا،پرس، سیتی و کپیتال وان وجود دارد. وقتی می گویم همه منظوره، منظورم این است که کارت ها با یک شرکت هواپیمایی یا هتل همکاری مستقیم ندارند. با این حال، اگر می خواهید ارزش را به حدا،ر برس،د، ا،ر این تنظیمات به چندین کارت نیاز دارند. من فکر می کنم اپل می تواند کارها را ساده تر کند و کارت های اعتباری سفر همه منظوره را برای مخاطبان بیشتری جذاب تر کند.

به ،وان مثال، یک راه اندازی محبوب Chase Trifecta است که از Chase Freedom Unlimited، Chase Freedom Flex و Chase Sapphire Preferred تشکیل شده است. دو کارت اول بدون کارمزد سالانه و کارت سوم 95 دلار است، و سه کارت همگی در یک ا،یستم امتیاز ،ب می کنند و به شما امکان می دهند همه آنها را با هم جمع کنید و آنها را به یکی از شرکای سفر Chase - مانند Southwest منتقل کنید. خطوط هوایی، World of Hyatt یا یکی از بسیاری دیگر.

هدف اصلی Chase Freedom Unlimited ،ب 1.5 برابر امتیاز در همه ،یدها است، Freedom Flex با 5 برابر امتیاز در دسته های چرخشی خاص (پمپ های بنزین، فروشگاه های مواد غذایی و غیره) و Sapphire Preferred با 3 برابر در ناهار خوری، و 2 بار در سفر Sapphire Preferred همچنین دارای تعدادی بیمه مسافرتی است که آن را به کارتی برای قرار دادن هر چیزی که مربوط به سفر است تبدیل می کند.

درآمد «اپل کارت پرو»

من فکر می کنم اپل می تواند یک کارت اعتباری واقعاً خوب با تمرکز بر سفر بسازد، اگرچه این کار آس، نیست. اپل باید با مجموعه ای از هتل ها و خطوط هوایی شراکت ایجاد کند تا ا،یستم نقطه اپل ارزش استفاده را داشته باشد، چیزی که بانک هایی مانند Wells Fargo و Capital One با آن مشکل داشتند. هیچ یک از این بانک ها با خطوط هوایی داخلی ایالات متحده شراکت ندارند.

با کارت اعتباری سفر اپل، فکر می کنم ساختار ،ب امتیاز ۱ برابر با کارت فیزیکی و ۲ برابر امتیاز در Apple Pay باید ثابت بماند. این به کارت اجازه می دهد تا همچنان به ،وان یک ابزار جمع آوری کننده خوب عمل کند. آنها همچنین می توانند حدود 3 برابر اپل را حفظ کنند، اگرچه باید همه شراکت های دیگر را کنار بگذارند. در عوض، آنها باید روی پاداش دادن به کاربران با امتیازهای 3 برابری برای هر ناهارخوری یا سفر تمرکز کنند و باعث شود کاربران بیشتر تمایل داشته باشند که Apple Card Pro را به ،وان کارت اعتباری اصلی خود در نظر بگیرند.

این کارت احتمالاً می تواند حدود 299 دلار کارمزد سالانه داشته باشد، مشابه کارت طلایی Amex. اپل می تواند به کاربران کمک کند تا کارت را با دو امتیاز اصلی توجیه کنند: دسترسی به سالن و رویدادهای انحصاری.

مزایای سفر

اپل می تواند با Priority P، شراکت ایجاد کند و به مشتریان Apple Card "Pro" اجازه دهد تا به بیش از 1600 سالن فرودگاه در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. این یکی از کارت های اعتباری مقرون به صرفه تر است که این مزایا را ارائه می کند، بنابراین احتمالاً محدودیت هایی در بازدیدها، شاید 12 بار در سال دارد - که هنوز هم برای ا،ر مردم کافی است. و نکته مهم این است که اگر کاربران از این بازدیدها استفاده کامل نکنند، اپل (و بانک صادرکننده) از هزینه سالانه پرداختی سود می برد.

اپل همچنین می تواند از رویکرد American Express کپی کند و به مشتریان خود اجازه دهد تا بلیت های کنسرت را که به سختی به دست می آیند و از این قبیل زودهنگام ،یداری کنند - از طریق یک پیش فروش انحصاری. این همچنین یک امتیاز بزرگ است که مشتریان را تشویق می کند تا هزینه سالانه بالاتر Apple Card Pro را بپردازند.

همچنین بسیار زیبا خواهد بود که ببینیم اپل در یک پورتال مسافرتی یکپارچه کار می کند تا به دنبال باز،ید امتیاز در همه شرکای مختلف خود باشد، مشابه نقطه من. یکی از مزاحمت های انتقال امتیاز این است که شما باید هر شریک را به صورت جداگانه جستجو کنید تا بهترین ارزش را پیدا کنید، و من فکر می کنم اپل می تواند این روند را آسان تر کند.


لوازم جانبی مورد علاقه من برای آیفون در آمازون:

مایکل را دنبال کنید: ای،/توئیتر، بلواسکی، اینستاگرام

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر



منبع: https://9to5mac.com/2024/12/28/apple-card-pro-travel-features/