
بروزرسانی: 01 اردیبهشت 1404
چرا نمایندگان صادق T-Mobile و Metro از شغل خود متنفرند؟
نمایندگان صادق T-Mobile و Metro در خط آتش هستند
همه نمایندگان درگیر فعالیت های غیرقانونی نیستند و آنهایی که می گویند مشتریان را برای ،ید لوازم جانبی که نمی خواهند یا نیاز ندارند تحت فشار قرار نمی دهند، خودشان تحت فشار هستند. این نمایندگان صادق نه تنها باید اه،ی را که لباس ها برایشان تعیین می کند در حالی که با نمایندگ، که «تقلب می کنند» رقابت می کنند، بلکه بسیاری از نمایندگ، که در مسیر مستقیم و باریک راه می روند باید پس از آن هایی که در رفتارهای متقلبانه تردد می کنند پا،ازی کنند.


داخل فروشگاه T-Mobile. | اعتبار تصویر-T-Mobile
نماینده یکی دیگر از کارمندان مراقبت از مشتری را پیدا کرد که (و ما پست ME را در اینجا نقل می کنیم) "تقریباً هر ل،تی را اصلاح می کرد." در نهایت، مشتری خنک شد و در حالی که داشت می رفت، به نماینده ای که به او کمک کرد برگشت و گفت: "بچه ها چطور این کار را انجام می دهید؟ باید از اینجا متنفر باشید."
"من انجام می دهم [hate my job]. ساعت های طول، است که شما هیچ یک از روز خود را برای لذت بردن ندارید، زیرا دائماً توسط کار قطع می شود، زندگی اجتماعی وجود ندارد، اگر به اه، خود نرسید واقعاً آسان است که دچار افسردگی شوید، به خصوص در یک فروشگاه آرام و فقط اه،. GOALS GOALS.-نماینده فعلی T-Mobile
دیگری تی موبایل نماینده، در پاسخ به ،ی که در بالا نقل کردیم، گفت: "مثلاً همینطور. من از گوش دادن و تکرار همه توجیهات راه ها خسته شده ام تی موبایل (مخصوصاً TPRها) مشتریان خود را ل،ت می کنند. من ،ی هستم که باید به مشتریان بگویم که آنها مورد ل،ت قرار گرفته اند و سپس من باید آنها را باز کنم. چرا می کند تی موبایل وقتی من هر مورد دروغگویی را گزارش می کنم هرگز اقدامی نکنید! اوضاع در حال بدتر شدن است و من به سختی می توانم باور کنم که بهتر شود، مخصوصاً با نحوه کارکرد سفارش های T-Life و پیکاپ.»
همه چیز در یک مکان مترو به سمت بهتر شدن تغییر می کند
افشاگر هفته گذشته مجدداً به من نامه نوشت تا به من بگوید که پس از صحبت با نمایندگان فعلی مترو که در فروشگاهی که زم، در آن کار می کرد، کار می ،د، تغییراتی ایجاد شده است. لوازم جانبی که مشتریان بابت آن پرداخت می ،د و قبلاً از آنها دریغ می شد، اکنون در اختیار مشتری ،یدار قرار می گیرد و رسید در حال تحویل است. این دم کبوتر با تی موبایلبی،ه به من
"ما کلاهبرداری از هر نوع را تحمل نمی کنیم و این ادعاها را بسیار جدی می گیریم. این وضعیت در یکی از مکان های ،ده فروشی شخص ثالث ما رخ داده است و ما برای رسیدگی به آن اقدام کرده ایم. همچنین به بهبود سیستم های نظارتی خود ادامه می دهیم تا بتو،م بهتر از آن جلوگیری کنیم. ، این نوع مسائل را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهید." - بی،ه T-Mobile
قرار نیست همه چیز یک دفعه تغییر کند، به خصوص با رفتارهای خاصی که به نظر می رسد عمیقاً در سازمان جا افتاده است. اما این یک شروع است. با این حال، تا زم، که صنعت به طور کامل پا،ازی شود، شاهد اظهاراتی از این دست از سوی سابق خواهیم بود تی موبایل و مشتریان مترو: «یک بار داشتم تی موبایل نماینده به من بگویید من فقط باید صورت حسابی را بپردازم که بدهکار نیستم زیرا راحت تر از رفع آن است. این شخص هر دو بشکه از ناامیدی من را مستقیماً متوجه آنها به دلیل چنین اظهار نظر ،انه ای دریافت کرد. من هرگز یک نخواهم بود تی موبایل دوباره مشتری."
منبع: https://www.p،nearena.com/news/why-some-t-mobile-reps-hate-their-jobs_id166077