چرا نمایندگان صادق T-Mobile و Metro از شغل خود متنفرند؟
انتشار: دی 02، 1403
بروزرسانی: 01 اردیبهشت 1404

چرا نمایندگان صادق T-Mobile و Metro از شغل خود متنفرند؟


همانطور که تعداد زیادی از فعلی و سابق به ما گفته اند نمایندگان تی موبایل و مترو، سیستم هدف محور خشن T-Mobile آنها را تحت فشار قرار می دهد تا خطوط جدید، برنامه ریزی برای ارتقاء، لوازم جانبی مختلف مانند قاب ها، شارژرها، محافظ های صفحه نمایش و بیمه را برای مشتریان ایجاد کنند. هیچ مشکلی با upsell وجود ندارد، به هر حال این روش آمریکایی است. مشکل زم، است که موارد اضافی در فاکتور مشتری ظاهر می شود که مشتری درخواست نکرده یا رضایتی برای اضافه ، آنها نداده است.

نمایندگان صادق T-Mobile و Metro در خط آتش هستند

همه نمایندگان درگیر فعالیت های غیرقانونی نیستند و آنهایی که می گویند مشتریان را برای ،ید لوازم جانبی که نمی خواهند یا نیاز ندارند تحت فشار قرار نمی دهند، خودشان تحت فشار هستند. این نمایندگان صادق نه تنها باید اه،ی را که لباس ها برایشان تعیین می کند در حالی که با نمایندگ، که «تقلب می کنند» رقابت می کنند، بلکه بسیاری از نمایندگ، که در مسیر مستقیم و باریک راه می روند باید پس از آن هایی که در رفتارهای متقلبانه تردد می کنند پا،ازی کنند.

یکی از نمایندگان T-Mobile امروز در شبکه های اجتماعی پست کرد که از شغل خود متنفر است و مثالی از نحوه برخورد او با مشتری که برای شکایت از اکانت او با عصب،ت از فروشگاهش بازدید کرده بود را بیان کرد. به نظر می رسد که نماینده قبلی مراقبت از مشتری که او با او سروکار داشت، او را تا سقف 700 دلار ش،ت داده بود. با وجود اینکه او کاری به این موضوع نداشت، این نماینده در خط آتش بود که توسط این زن فریاد می زد. تی موبایل مش،

نماینده یکی دیگر از کارمندان مراقبت از مشتری را پیدا کرد که (و ما پست ME را در اینجا نقل می کنیم) "تقریباً هر ل،تی را اصلاح می کرد." در نهایت، مشتری خنک شد و در حالی که داشت می رفت، به نماینده ای که به او کمک کرد برگشت و گفت: "بچه ها چطور این کار را انجام می دهید؟ باید از اینجا متنفر باشید."

"من انجام می دهم [hate my job]. ساعت های طول، است که شما هیچ یک از روز خود را برای لذت بردن ندارید، زیرا دائماً توسط کار قطع می شود، زندگی اجتماعی وجود ندارد، اگر به اه، خود نرسید واقعاً آسان است که دچار افسردگی شوید، به خصوص در یک فروشگاه آرام و فقط اه،. GOALS GOALS.-نماینده فعلی T-Mobile

دیگری تی موبایل نماینده، در پاسخ به ،ی که در بالا نقل کردیم، گفت: "مثلاً همینطور. من از گوش دادن و تکرار همه توجیهات راه ها خسته شده ام تی موبایل (مخصوصاً TPRها) مشتریان خود را ل،ت می کنند. من ،ی هستم که باید به مشتریان بگویم که آنها مورد ل،ت قرار گرفته اند و سپس من باید آنها را باز کنم. چرا می کند تی موبایل وقتی من هر مورد دروغگویی را گزارش می کنم هرگز اقدامی نکنید! اوضاع در حال بدتر شدن است و من به سختی می توانم باور کنم که بهتر شود، مخصوصاً با نحوه کارکرد سفارش های T-Life و پیکاپ.»

چیزی که نمایندگان صادقی که من صحبت کرده ام و نوشته ام متوجه آن نشده اند این است که چگونه، با وجود اینکه آنها تقلبی را که جلوی چشمان آنها انجام شده گزارش داده اند، اما هیچ چیز تغییر نمی کند. ما در واقع خبرهای خوبی در این زمینه داریم. اگر به خاطر دارید، من اخیراً در مورد یکی از نمایندگان سابق مترو نوشتم که افشاگر شد و برخی از طرح هایی را که در زم، که او برای مترو کار می کرد رخ داده بود، فاش کرد.

همه چیز در یک مکان مترو به سمت بهتر شدن تغییر می کند

افشاگر هفته گذشته مجدداً به من نامه نوشت تا به من بگوید که پس از صحبت با نمایندگان فعلی مترو که در فروشگاهی که زم، در آن کار می کرد، کار می ،د، تغییراتی ایجاد شده است. لوازم جانبی که مشتریان بابت آن پرداخت می ،د و قبلاً از آنها دریغ می شد، اکنون در اختیار مشتری ،یدار قرار می گیرد و رسید در حال تحویل است. این دم کبوتر با تی موبایلبی،ه به من

"ما کلاهبرداری از هر نوع را تحمل نمی کنیم و این ادعاها را بسیار جدی می گیریم. این وضعیت در یکی از مکان های ،ده فروشی شخص ثالث ما رخ داده است و ما برای رسیدگی به آن اقدام کرده ایم. همچنین به بهبود سیستم های نظارتی خود ادامه می دهیم تا بتو،م بهتر از آن جلوگیری کنیم. ، این نوع مسائل را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهید." - بی،ه T-Mobile

قرار نیست همه چیز یک دفعه تغییر کند، به خصوص با رفتارهای خاصی که به نظر می رسد عمیقاً در سازمان جا افتاده است. اما این یک شروع است. با این حال، تا زم، که صنعت به طور کامل پا،ازی شود، شاهد اظهاراتی از این دست از سوی سابق خواهیم بود تی موبایل و مشتریان مترو: «یک بار داشتم تی موبایل نماینده به من بگویید من فقط باید صورت حسابی را بپردازم که بدهکار نیستم زیرا راحت تر از رفع آن است. این شخص هر دو بشکه از ناامیدی من را مستقیماً متوجه آنها به دلیل چنین اظهار نظر ،انه ای دریافت کرد. من هرگز یک نخواهم بود تی موبایل دوباره مشتری."



منبع: https://www.p،nearena.com/news/why-some-t-mobile-reps-hate-their-jobs_id166077