قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند.

  • این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم.
  • البته ناگفته نماند که تولیدات شرکت شیائومی محدود به انواع گوشی های شیائومی نمی‌شود و در عرصه‌های دیگر نیز محصولات متنوعی دارد.
  • البته باید توجه داشت که در عین حال که همه این برندها به عنوان برندی مجزا از شیائومی هستند، فعالیت‌ها و تولیدات آن‌ها تحت نظر خود شرکت شیائومی انجام می‌گیرد و شیائومی مالک اصلی همه آن‌ها است.
  • البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco M4 Pro

گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند. البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. گوشیهای گیمینگ با گرافیک قدرتمند و پردازنده های قابل اعتماد از دیگر محصولات جذاب این شرکت بزرگ محسوب میشوند. برای هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد، قیمت یک فاکتور اساسی به شمار می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

شیائومییک شرکت چینی بوده که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری آغاز کرده است. اولین موبایل شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند. برند شیائومی سعی کرده تا در گوشی‌های خود جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

گوشی شیائومی مدل ردمی 10 4/64

این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است. شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است. بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند.

گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد. ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند.

بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود. با مقایسه بین گوشی ها میتوانید گوشی خود را با پردازنده مورد نیاز خریداری نمایید. کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود.

خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی

پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.

  • سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود.
  • همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند.
  • کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.
  • رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.
  • به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای باکیفیتی استفاده می‌کند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آن‌ها محافظت کند.
  • صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد.

کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال

عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند. لطفا در صورت ابهام در مورد مناسب بودن گوشی برای بازی و مشخصات فنی آن از بخش دیدگاه‌ها استفاده کنید. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی می وان با نام Mi 2 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و رفته‌رفته نه تنها توجه کاربران چینی بلکه بازارهای سایر مناطق دنیا را نیز به خود جلب کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. همان‌طور که گفته شد یکی از سیاست‌های شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقه‌های مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف فرق می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک مدل از این برند پیدا کنید. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریبا از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشی‌های تقریباً لوکس این برند و در برخی از بازار‌ها دسته بندی کرد. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید.

سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا

لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است.

صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است.

  • در این سری و سری می، پسوندهای S و C هم در برخی مدل‌ها وجود دارند که S به معنای برخورداری از مشخصات فنی بهتر است و در نسخه‌ی C قیمت ارزان‌تر با مشخصات فنی و دوربین ضعیف‌تر موجود است.
  • البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است.
  • نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
  • میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.
  • مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند.

شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.

ورود کاربران

شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند.

در مورد این که بسیاری از گوشی های موبایل شیائومی از دوربین‌های باکیفیت و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند صحبت کردیم، ولی در این بخش می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که شیائومی جزو بهترین‌های جهان از نظر کیفیت دوربین در بین پرچمداران است. شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکس‌های تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند. شیائومی 12 اس اولترا نیز از راه رسیده تا موفقیت‌های نسل قبل از خود را تکرار کند. پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 4G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد. این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است. در ابتدا کاربران تمایل زیادی به خرید مدل های مختلف گوشی شیائومی نداشتند؛ اما زمانی که قابلیت های فوق العاده آن مانند فست شارژ، تنوع ظرفیت حافظه، دوربین حرفه ای و رابط کاربری راحت را مشاهده کردند، برای خرید گوشی های این برند اشتیاق نشان داده اند. علاوه بر این، مهم ترین دلیلی که کاربران را برای خرید محصولات این کشور چینی جلب کرد، قیمت گوشی شیائومی بود که در مقابل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع در مورد مدل های این برند هستید تا انتهای این مطلب از گوشی شاپ با ما همراه شوید. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5

Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند. کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید.

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360

با عرضه‌ی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند. همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند. فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است.

  • سود پایین این شرکت باعث نشده تا چیزی از کیفیت گوشی کم شود به طوری که ما در یک گوشی میان رده شیائومی با سخت افزار یک گوشی پرچم دار روبه رو هستیم؛ بنابراین ازلحاظ کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند و نیازی برای نگرانی هنگام خرید گوشی شیائومی وجود ندارد.
  • اکثریت گوشی های شیائومی تنها با آداپتور، دفترچه راهنما و کابل شارژ متناسب با درگاه ورودی دستگاه عرضه می‌شوند البته ممکن است قاب محافظ ژله‌ای متناسب با طراحی گوشی نیز جزو اقلام همراه بعضی از گوشی های شیائومی باشد.
  • شیائومی همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد.
  • این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند.

حقیقتی که این روز ها شاهد آن هستیم، کیفیت بالای سخت افزاری محصولات شیائومی است که میدان رقابت را به تسخیر خود درآورده است. پوکورا می‌توان از جدیدترین زیر مجموعه‌های شیائومی دانست که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این برند فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ اما اوج محبوبیت گوشی های پوکو را می‌توان سال 2020 و با عرضه گوشی های Poco X3 و Poco X3 Pro داست. سری پوکو با عرضه این دو گوشی به یک‌باره توانست در بازارهای مختلف محبوب واقع شود و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند.

انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی در بازار

طراحی زیبا، پردازنده‌های قدرتمند و دوربین‌های با کیفیت در کنار باتری قدرتمند ویژگی‌های مشترک تمامی گوشی‌ های شیائومی مسحوب می‌شوند که به افزایش محبوبیت برند شیائومی کمک بسیاری کرده‌اند و توانسته‌اند نظرات بسیاری را به این برند معطوف سازند. گوشی های پوکو علی‌رغم قیمت بسیار مناسب، قابلیت‌های جالب توجه و کاربردی‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند بنابراین توانسته اند برای کاربران مختلف با بودجه‌های محدود بسیار مناسب واقع شوند. سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C ظرفیت 3/64 گیگابایت

نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت. یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.

صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود. عرصه انواع گوشی های موبایل شیائومی ، ردمی ، بلک شارک ، پوکو و غیره با بهترین قیمت ، گارانتی 18 ماهه و در صورت انتخاب ، با کد رجیستری با کیفیت ترین محصولات شیائومی در طرح های مختلف را با کمترین قیمت فقط میتوانید از شیائومی 360 تهیه کنید. گوشی های شیائومی عرضه شده در بازار ایران ممکن است پک چین، گلوبال و یا هند باشند. سوالی که ممکن است ذهن کاربران را بسیار به خود مشغول سازد، این است که پک‌های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

طبق اعلام مدیران بالارده این کمپانی، 99 درصد گوشی‌های هوشمند شیائومی در کارخانجات هند تولید می‌شوند و فقط بخش کمی از گوشی‌های این شرکت در داخل خود چین تولید می‌شود. ردمی نوت‌ها در مقایسه با مدل‌های پایه‌ی خود، یعنی ردمی، از مشخصات فنی بهتری بهره می‌برند و نوع طراحی و کیفیت ساخت آن‌ها متفاوت از هم است. مدل‌های مختلف ردمی نوت به عنوان موبایل‌هایی اقتصادی و در عین حال قوی و با دوربین‌های باکیفیت شناخته می‌شوند، به عنوان مثال ردمی نوت ۱۰ پرو که نسخه ارتقاءیافته ردمی نوت ۱۰ است، اولین موبایل اقتصادی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان بود.

لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 14 آذر 1401 گوشی شاپ

دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. شیائومی از آن دست شرکت هایی که توانست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت کاربران را جلب کند. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد.

گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است.

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید.

  • سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود.
  • نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.
  • با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است.
  • شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند.

این کیفیت ساخت بالا هم در گوشی‌های میان‌رده و هم پرچمدار این کمپانی مشاهده می‌شود. به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای باکیفیتی استفاده می‌کند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آن‌ها محافظت کند. کمپانی بلک شارک هم از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی است که به تولید پرچمدارهای مخصوص گیم اختصاص دارد. بلک شارک با تولید گوشی‌های گیمینگ با قیمت‌های بسیار مناسب، نسبت به دیگر رقبا سهم بازار بیشتری را داشته و به عنوان بزرگترین فروشنده و پیشرو در صنعت گوشی های مخصوص گیم شناخته می‌شود.

گوشی شیائومی Mi 9 Lite

وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود. از طرفی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قطعات داخلی و خارجی اسمارتفون‌های شیائومی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

گوشی ردمی ۴X شیائومی ۳۲ گیگابایت Redmi 4X

هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد. در قاب پشتی آن دوربین های سه گانه با لنز اصلی 108 مگا پیکسلی قرار دارد.

شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. در بازار موبایل، معمولا دستگاه‌هایی که به تراشه های کوالکام مجهز می‌شوند، نسبت به گوشی‌هایی که از چیپ های مدیاتک یا برندهای دیگر بهره می‌برند، قیمتی بالاتر دارند؛ اما شیائومی در این موارد هم تلاش کرده قیمت تمام‌شده را پایین‌تر از دیگر برندها نگهدارد. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد. مثلا به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و …

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. عمده‌ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد.

قیمت گوشی شیائومی 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

شیائومی با حذف برند می به دنبال ساختن برندی یکپارچه برای خودش است و می‌خواهد فاصله‌ای که بین برند شیائومی و محصولات این شرکت در ذهن مشتریان به وجود آمده است را برطرف کند. در عین حال شیائومی تغییراتی نیز در لوگو برند خود داد و آن را با فونت جدیدی ارائه کرد. یکی از نسخه‌های دیگری که در خانواده سری می شیائومی دیده می‌شود هم نسخه‌های می میکس که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند. مدل‌های مختلف سری می میکس اغلب گران‌تر از نسخه عادی می قیمت‌گذاری می‌شوند.

شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است. اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است. پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. یکی از مهم‌ترین برند‌های که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته اعتماد مشتریان در مدت کوتاهی جلب کند و در بازار تولید تلفن همراه به موفقیت برسید، شرکت شیائومی است. شیائومی یک کمپانی موفق است که در زمینه ساخت وسایل الکتریکی فعالیت دارد و در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.

  • در نهایت هم به سری F می‌رسیم که قدیمی‌ترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه می‌شوند.
  • گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند.
  • شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.
  • در عین حال شیائومی تغییراتی نیز در لوگو برند خود داد و آن را با فونت جدیدی ارائه کرد.
  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

اما پس از گذشت دو سال از تولید اولین نسخه‌ی می نوت، شرکت شیائومی تصمیم جدیدی گرفت و نسخه‌های می نوت را به موبایل‌هایی با کیفیت ساخت در حد پرچمدار‌ها ولی با مشخصات فنی ضعیف‌تر تبدیل کرد و می نوت ۳ اولین محصول با این سیاست جدید بود. پسوندهای پرو و اولترا هم برای نسخه‌های قوی‌تر و گران‌تر از نسخه عادی سری می استفاده می‌شود. نسخه اولترا را به نوعی می‌توان قوی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی های شیائومی در هر سال دانست که به عنوان مثال نسبت به می ۱۱ در نسخه عادی از دوربین و باتری قوی‌تری برخوردار است.

در کل می توان گفت رام چین برای خریداران در ایران اصلا توصیه نمی شود چراکه با مشکلات نرم افزاری زیادی مواجه خواهند شد رام چین قانونا برای فروش در کشور چین می باشد و از انجایی که کشور چین تحریم می باشد برای آپدیت نرم افزاری گوشی با مشکل مواجه خواهید شد . تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید. قیمت گوشی های شیائومیبسیار مناسب بوده و تولیدات این شرکت به عنوان محصولاتی با قیمت مناسب و ارزان نسبت به امکاناتی که دراختیار کاربران خود قرار می دهند، شناخته می شوند. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است.

گوشی شیائومی مدل Mi A

به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند.

پس از چند سال فعالیت تحت عنوان شرکت شیائومی، ردمی سرانجام در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک برند جداگانه از شیائومی شناخته شد و به صورت نیمه مستقل و به عنوان یک زیرمجموعه از شیائومی به تولید و طراحی موبایل‌های خود پرداخت. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

بهترین گوشی های شیائومی

چند سال بعد از معرفی این مدل‌های جدید، شرکت شیائومی برای هدف‌گیری گروه‌های خاصی از کاربران و افزایش فروش محصولاتش، دست به تغییر سیاست‌های خود زد و در سال ۲۰۱۹ برند ردمی را به عنوان یک برند مستقل معرفی کرد و یک سال بعد برند پوکو را به استقلال رساند. البته باید توجه داشت که در عین حال که همه این برندها به عنوان برندی مجزا از شیائومی هستند، فعالیت‌ها و تولیدات آن‌ها تحت نظر خود شرکت شیائومی انجام می‌گیرد و شیائومی مالک اصلی همه آن‌ها است. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم. در دارسو، ما سعی می ،، کنیم از یک تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه، آنلاین یا تلفن همراه اطمینان حاصل کنیم . در میان انبوهی از مزایا، ما پیشنهادات انحصاری شخصی را ارائه می دهیم از طریق فروشگاه دارسو با اطمینان خاطر خرید کنید. همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم.

شیائومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است. طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید. گوشی شیائومی تمام امکاناتی که یک گوشی حرفه ای باید داشته باشد را دارا است. نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است.

گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است. از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار گوشی شیائومی اشاره کرد. در واقع شیائومی حتی پس از عرضه محصول به بازار، به دنبال بهینه سازی عملکرد گوشی های خود است. این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم. عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است. از موفق ‌ترین سری موبایل شیائومی می‌توان به سری نوت شیائومی اشاره کرد که بهترین امکانات و بالاترین کارایی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

  • شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند.
  • لیست قیمت گوشی های شیائومی، به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند.
  • این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد.
  • اما گوشی‌های سری Poco و Redmi شیائومی ارزان قیمت‌تر هستند و تنوع بسیار زیادی دارند.
  • کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد.
  • جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند.

پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند. ظرفیت باتری 5020 میلی آمپری ، امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9 با صفحه نمایش HD ، تصاویر عالی ارائه می دهد. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند.

گوشی mi note 4G شیائومی

این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. جدیدترین گوشی شیائومی از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد. البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد. برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ‌ی گوشی ‌های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد.

ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد. امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است.

لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi

شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند..

  • دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.
  • البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند.
  • آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است.
  • به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد.
  • تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.

گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است. البته ناگفته نماند که تولیدات شرکت شیائومی محدود به انواع گوشی های شیائومی نمی‌شود و در عرصه‌های دیگر نیز محصولات متنوعی دارد. شیائومی در گوشی‌هایش از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی MIUI استفاده می‌کند. MIUI از امکانات مختلفی برخوردار است و هر ساله نسخه جدیدی از آن برای گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود.

گوشی های پوکو

اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 11S

رابط کاربری MIUI همچنین با خدمات موبایل رسمی گوگل از جمله Google Play همراه است و هیچ منعی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. گران‌ترین گوشی‌های این شرکت مثل شیائومی 11t Pro 5G نیز کیفیت ساخت مثال زدنی دارد و به یک قاب شیشه‌ای پشتی مجهز است که با طراحی برس خورده، شیائومی آن را شبیه یک قاب فلزی درآورده است. این گوشی همچنین مثل آیفون 13 پرو مکس اپل به یک جفت اسپیکر استریو باکیفیت مجهز است و یک نمایشگر بسیار زیبا و باکیفیت 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی نیز در جلوی قاب آن حضور پیدا کرده است. در میان محصولات برند اصلی شیائومی، گوشی‌هایی مثل شیائومی 11T وجود دارند که علی‌رغم امکانات جذابی مثل نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، چیپست مدرن 6 نانومتری و دوربین 108 مگاپیکسلی، با قیمت کمتر 480 یورو ارائه می‌شود. این به کاربر اجازه می‌دهد با هر بودجه‌ای که دارد بتواند صاحب یک گوشی اندرویدی شود. گوشی‌های سری Mi و سری جدید Xiaomi پرچمداران این کمپانی هستند که قیمت بالاتری از دیگر گوشی‌های این شرکت دارند.

اصلی ترین دلیلی که کاربران این تلفن ها را خریداری می کنند، قیمت این گوشی ها است. شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

رده‌ی Mi گوشی‌های شیائومی منبع اصلی درآمدزایی این غول فناوری چینی است. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.

کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند. شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد.

این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.

Xiaomi مشخصات گوشی های موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران

قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند.

  • قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است.
  • این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است.
  • قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت.

خود سری می هم به مدل‌های مختلفی با قیمت و مشخصات فنی متفاوت طبقه‌بندی می‌شود. مدل‌هایی با پسوند لایت،‌ مشخصات فنی و عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به نسخه عادی و تی دارند و با قیمت کمتری هم نسبت به این دو مدل به فروش می‌رسند. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi 12T Pro 5G با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است. با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود.

شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است.

باتری و شارژ سریع

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در کل شیائومی به نسبت سایر شرکت‌های سازنده بر دوربین‌هایش تمرکز زیادی دارد و در هر رنج از قیمت شیائومی مدلی را می توان یافت که دوربین خوبی داشته باشد برای مثال سری ردمی نوت و پرچمدار این برند از جمله گوشی هایی هستند که عملکرد دوربین آنها زبان زد است. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد.

با استفاده از این رابط می توان گوشی هوشمند خود را به گونه ای دلخواه مرتب کرد زیرا ار سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد. تفاوت کوچکی که این بین وجود دارد این است که شارژرهای نسخه چین ممکن است برای سازگاری با پریزهای ایران نیاز به تبدیل داشته باشند، اما پک هند و گلوبال بدون نیاز به تبدیل قابلیت سازگار با پریزهای ایران را دارند. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. علاوه بر این می‌توانید از خدمات پس از فروش سایمان دیجیتال شامل مرجوعی یا تعویض کالای خریداری شده نیز بهره‌مند شوید.

طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند. طراحی ظاهری گوشی های شیائومی و رابط کاربری مشابه به iOS سبب شده تا این برند به اپل شرقی ملقب شود؛ اما امروزه این برند تا حد زیادی توانسته است مستقل شود و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را داشته باشد که گاها حتی ازبهترین گوشی های آیفون نیز محبوب‌تر اند. لیستقیمت گوشی های شیائومی را می توانید همه روزه در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و از قیمت روز جدیدترین گوشی های شیائومی مطلع شوید. اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند.

گوشی شیائومی بررسی و خرید انواع موبایل Xiaomi با بهترین قیمت

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند. همچنین با امکان مشاوره قبل از خرید می توانید ، بهترین انتخاب را هنگام خرید موبایل شیائومی داشته باشید. اما از بهترین و محبوب ترین محصول شیائومی در بازار گوشی Mi Mix 2S این شرکت بود که در سال 2018 به بازار عرضه شد و یکی از پرطرفدارترین محصولاتگوشی موبایل شیائومیبه شمار می رود.

اما در نسخه‌های T این مسئله کاملاً فرق می‌کند و موبایل‌های ردمی با پسوند T مشخصات فنی و دوربین بسیار باکیفیت‌تری را نسبت به نسخه‌ی عادی خود دارند، البته در ازای این ویژگی‌ها و مشخصات بهتر باید کمی سر کیسه را شل کنید و مبلغ بیشتری بپردازید. نسخه‌های می نوت هم عضو دیگر این خانواده بزرگ از گوشی های Xiaomi هستند و نمی‌توان آن‌ها را به این سادگی‌ها نادیده گرفت. اولین نسخه می نوت در سال ۲۰۱۵ تولید شد و در آن زمان به عنوان یک پرچمدار در کنار نسخه عادی سری می به فروش می‌رسید. مدل‌های مختلف سری می به عنوان اصلی‌ترین پرچمداران شیائومی شناخته می‌شوند و به همین جهت با مشخصات فنی قدرتمند و دوربین‌هایی جدید و بسیار با کیفیت تولید می‌شوند تا بتوانند تهدیدی جدی برای محصولات شرکت‌های رقیب باشند.

  • رابط کاربری MIUI همچنین با خدمات موبایل رسمی گوگل از جمله Google Play همراه است و هیچ منعی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد.
  • قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است.
  • از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.

پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند. به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است. سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید.

از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد. شیائومی گاهی اوقات نام‌‌های مشابهی برای برخی سری از گوشی‌های ردمی درنظر می‌گیرد که باعث گیج شدن کاربران می‌شود حتما پیش از انتخاب محصول به این مورد توجه کنید؛ برای مثال یک نسخه ۴ جی، یک نسخه ۵ جی، یک نسخه چین، یک نسخه هند برای یک گوشی عرضه می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. تلفن همراه شیائومی با مدل های مختلف توجه کاربران را به خود جلب می کند. شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند.

گوشی شیائومی 12 12/256 | Xiaomi 12 5G 12/256

آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند. فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است. شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود.

Mi Note شرکت شیائومی

در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. گوشی های شیائومی هم در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند تا هنگام خرید گوشی شیائومی انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما باشد. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم. اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم.

عمده ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد. شیائومی امروزه یکی از ۴ تولیدکننده‌ی مطرح گوشی هوشمند در جهان به شمار می‌رود. بسیاری از گوشی های شیائومی در برخی کشورها مانند هند پرفروش‌ترین گوشی سال لقب گرفتند. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است.