در رده سوم، با 4.6 میلیون تبلت در سه ماهه سوم، آمازون قرار گرفت. این شرکت تعداد تبلت های خود را در طول سه ماهه بیش از دو برابر کرد (افزایش 111.3 درصدی). سهم بازار جه، تبلتهای آمازون پنج درصد از 6.6 درصد به 11.6 درصد افزایش یافت، زیرا مدل Fire HD 8 با قابلیتهای هوش مصنوعی به روز شد. بیشتر فروش تبلت های آمازون در سه ماهه سوم 2024 از ،یدهای انجام شده در روز پرایم است.
چندین فرصت جذاب برای فروشندگان وجود دارد تا حضور خود را در بازار تبلت افزایش دهند – همکاری با موسسات آموزشی، سرگرمی و بازی، اتصال بین دستگاهها، ادغام در مراقبتهای بهداشتی و بسیاری موارد دیگر. در نظر گرفتن ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش تجربه کاربر، رشد را در سراسر جهان تسهیل میکند. نوآوری های اخیر در هوش مصنوعی شروع به جذب مشتری، کرده است که مایل به پرداخت هزینه های بالاتر هستند، همانطور که ویژگی ها و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی رشد می کنند، مشتریان بیشتری این قابلیت های پیشرفته را در ،ید بعدی خود در اولویت قرار می دهند.” ردیاب های دستگاه مصرف کننده
هوآوی پس از ایجاد 44.1 درصد افزایش سالانه در تحویل تبلت های سه ماهه سوم که بیش از دو برابر نرخ رشد بازار جه، تبلت در سه ماهه بود، چهارم شد. این سازنده چینی 3.3 میلیون تخته در طول سه ماه ارسال کرد و سهم بازار جه، تبلت این شرکت از 6.9 درصد در سه ماهه سوم سال گذشته به 8.2 درصد در سال جاری افزایش یافت.
اپل همچنان در بازار جه، تبلت ها پیشتاز است در حالی که آمازون فروش آن را بیش از دو برابر می کند. | اعتبار تصویر-IDC
و لنوو در رتبه پنجم قرار گرفت. این شرکت در سه ماهه سوم با ارسال 14.7 درصد تبلت بیشتر از آگوست تا اکتبر، عملکرد ضعیفی در بازار تبلت داشت. سهم بازار جه، از 8% به 7.6% کاهش یافته است زیرا محمولهها به 3 میلیون تبلت برای سه ماهه سوم رسیده است.
به طور کلی، IDC می گوید 39.6 میلیون تبلت در سه ماهه سوم به سرتاسر جهان ارسال شد که این رقم در سه ماهه سوم سال گذشته 32.9 میلیون بود.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/amazon-more-than-doubled-tablet-،pments-third-quarter_id164393