این شرکت برنده یک جایزه نقره و سه جایزه برنز برای فیلم ورزشی، محتوا و برنامههای دیجیتالی جه، و محلی است
Samsung Electronics به دلیل کمپین ورزشی 2024 خود در چندین دسته، با چهار جایزه Clio Sports شناخته شده است که به بهترین ها در تبلیغات ورزشی و بازاریابی در سراسر جهان اهدا می شود.
این برند در بخش سرگرمی/محتوای مارک دار (فیلم) برای مجموعه مستند سه ،متی خود برنده برنز شد. اسکیت برد، ش،تن و موج سواری جوامعی که در ماه آوریل به نمایش درآمدند و در راه رسیدن به لحظه ای مهم در تاریخ هر ورزش بودند. این مجموعه که با مشارکت لیگ جه، موج سواری (WSL)، لیگ خیابان اسکیت بورد (SLS) و Pro Breaking Tour (PBT) تولید شده است، ،ده فرهنگ های نمادین هر ورزش، تأثیر جه، و محلی آنها، و اعتقاد مش، آنها به باز بودن را بررسی می کند.
این پروژه بخش مهمی از کمپین «باز همیشه برنده» سامسونگ بود، که اعلام میکند با ذهنی باز، هر چیزی ممکن است، شعاری که این جوامع هر روز با آن زندگی میکنند.
در این فیلم ورزشکاران تیم سامسونگ گل،ی از جمله جک رابینسون دارنده مدال نقره موج سواری پاریس 2024 (استرالیا) و دارنده مدال برنز یوهان دفای (فرانسه)، دارنده مدال نقره اسکیت بورد خیاب،، جگر ایتون (ایالات متحده آمریکا) و دارنده مدال برنز رایسا لیل (برزیل) و دارنده مدال اسکیت سواری در پارک حضور داشتند. اسکای براون (بریت،ا).
همچنین با جوایز Clio Sports شناخته شد سامسونگ ،ستان که برنده نقره در بخش دیجیتال / موبایل (تجربه / فعال سازی) برای برنامه Samsung Flip Park با اسکای براون شد و سامسونگ هند که برنده برنز در هر دو بخش Direction (Film Craft) شد. تدوین (فیلم کرافت) فیلم «India Cheers Neeraj» با بازی نیراج، پرتاب کننده نیزه که دو بار مدال المپیک را به دست آورده است. چوپرا.
استف، چوی، EVP و رئیس بخش بازاریابی ،ب و کار تجربه موبایلی در سامسونگ الکترونی،، گفت: «ما مفت،یم که کمپین ورزشی 2024 ما امسال جوایز ورزشی Clio را برد. “این به رسمیت شناختن به ویژه مهم است زیرا واقعاً ورزشکاران و جوامع را در قلب هر ورزش تجلیل می کند و این باور ما را تقویت می کند که باز بودن – موضوعی که برای هر برنامه برنده جوایز مرکزی است – جهان را به جلو می برد.”
درباره جوایز ورزشی کلیو
Clio Sports که در سال 2014 تأسیس شد، بهترین ها را در تبلیغات و بازاریابی ورزشی در سراسر جهان تجلیل می کند. سالانه، مدیران بازاریابی و خلاق از برندها، آژانسها، رسانهها، تیمها و لیگها گرد هم میآیند تا ارتباطات موفقیتآمیزی را که صنعت را به جلو میبرد، الهامبخش بازار رقابتی ایدهها و تقویت ارتباطات م،ادار در جامعه خلاق، انتخاب و جشن بگیرند.
منبع: https://news.samsung.com/global/open-always-wins-samsung-recognized-with-multiple-clio-sports-awards?utm_source=rss&utm_medium=direct