اچ تی سی HTC فروشگاه اینترنتی دکتر باتری

2- در بخش تنظیمات نور می توانید رنگ پردازی دوربین را تنظیم کنید. برای فعال سازی شماره گیری سریع شماره مورد نظر خود می توانید بر روی اعداد 1 تا 9 شماره های افراد مختلف و پر کاربرد را فعال کنید. 5- فایل صوتی را از گوشی خود پخش کنید و میزان صدا را تنظیم کنید. 3- با استفاده از گزینه های مدیریتی برنامه می توانید گوشی خود را مدیریت کنید. 2- برنامه مدیریتی را نصب کنید و گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید.

این شرکت در ابتدا تنها طراح و سازنده اصلی محصولات به شمار می رفت و محصولات خود را تحت عنوان اچراتور هایی چون تی موبایل، به سراسر دنیا عرضه می نمود. در وافع شرکت اچ تی سی تمامی تمرکز خود را بر روی محصولاتی قراردادی همرا با اپراتور های گوشی موبایل قرار داده بود. اما امروزه این شرکت تمامی محصولات خود را تحت عنوان برند خود، یعنی برند اچ تی سی به عرضه می رساند.

  • 2- سپس پس از شارژ شدن آن را به گوشی اندرویدی یا اپل خود متصل کنید.
  • 1- اگر گوشی شما دارای حافظه آزاد کمی می باشد و می خواهید حافظه گوشی را آزاد کنید می توانید از برنامه های پاک سازی استفاده کنید.
  • همچنین برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی خود می توانید از کارشناسان ما کمک حاصل فرمایید.
  • 4- برنامه به شما اجازه نمایش اطلاعات گوناگونی را به شما می دهد.
  • متوجه می‌شویم که این برند دارای گوشی‌هایی در بازه‌های قیمتی معقول و متفاوتیست که فرصت داشتن گوشی موبایل را برای همه افراد فراهم می‌کند.
  • 3- در بخش تنظیمات موبایل نوع اتصال را بر روی تلویزیون قرار دهید.

3- در بخش تنظیمات اینترنت گزینه ای را برای اشتراک گذاری اینترنت ، فعال سازی کنید. 4- شما می توانید با استفاده از برنامه Find My iPhone اندرویدی گوشی خود را پیدا کنید. 1- روش های فعال سازی مونوپاد با یک دیگر فرق دارد و ما روش کار با مونوپاد بلوتوثی را آموزش می دهیم. 2- این روش برای کسانی مناسب است که از گوشی و یا تبلت قدیمی اندرویدی استفاده می کنند. 3- در بخش تنظیمات موبایل نوع اتصال را بر روی تلویزیون قرار دهید. 1- برای اتصال کارت حافظه یا SD Card باید به بالای حافظه جانبی و علامت ورودی توجه کنیم.

راهنمای خرید

هدف گوگل از این کار، احتمالاً دسترسی یافتن به پتنت‌ها و طرح‌های مفهومی اچ‌تی‌سی بوده‌است. طبق این معامله بیش از ۲ هزار مهندس HTC به گوگل منتقل شدند البته این افراد همچنان در تایوان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. Desire C دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که بخوبی با شبکه های اجتماعی ادغام شده است و تمامی موارد از SMS تا آلبوم های عکس فیس بوک را بخوبی مدیریت می کند. كل نرم افزار People (دفترچه تلفن) دارای ساختار Tab است و در مقایسه با نرم افزار آندروید ، Tab بیشتری دارد. تمامی مخاطبین ، گروهها و Log تماس در اختیار كاربر قرار می گیرند. از یك منوی كشویی در بالای صفحه می توان مخاطبین را براساس دفترچه آدرس گوشی ، فیس بوك ، توییتر یا حساب HTC Sense تفكیك كرد.

آموزش فعال کردن قابلیت او تی جی در گوشی اندرویدی اچ تی سی ( Learn To Enable OTG On Your Android Mobile HTC )

این اسمارت فون در پنل پشتی خود دارای دوربین اصلی سه گانه ای همراه با حسگر های واید، اولترا واید و تشخیص عمق چشم (حسگر عنبیه) می باشد. برند اچ تی‌ سی به منظور کاهش قیمت این گوشی موبایل، برخی از ویژگی ‌هایی چون استاندارد IP و حسگر ژیروسکوب را حذف نموده است. و اما یکی از معایب گوشی اچ تی سی u12 لایف، این می باشد دارای استاندارد IP نبوده و از این رو در مقابل نفوذ آب و یا گرد و غبار مقاوم نمی باشد. پلاس دارای دوربین اصلی دوگانه بر روی پنل پشتی خود با سنسور های 12 و 16 مگاپیکسلی می باشد. سنسور اصلی این گوشی از لرزش گیر اپتیکال بهره مند بوده و سنسور دومی را با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری در اختیار کاربران خود قرار می ‌دهد.

4- ممکن است استفاده اندروید از باتری بیش از حد باشد که علت آن را برسی کنید. 3- با انتخاب زبان محلی، شما به آسانی زبان گوشی خود را به فارسی تغییر می دهید. 5- یک وای فای را انتخاب کنید و با انتخاب اتصال خودکار به وای فای دیگران متصل شوید. 3- سپس با استفاده از گزینه بیشتر می توانید آهنگ را برای تماس تنظیم کنید. شما با استفاده از قابلیت OTG می توانید به انتقال فایل ها از فلش مموری یا USB به گوشی بپردازید و یا از دسته های کنسول Xbox استفاده کنید. 4- برنامه به شما اجازه نمایش اطلاعات گوناگونی را به شما می دهد.

4- می توانید برای رفع مشکل دانلود و خطا در گوگل استور اندروید، یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. اگر شما در هنگام استفاده از گوگل استور گوشی اندرویدی با خطای های زیر مواجه شده اید مراحل را دنبال کنید. اگر در نصب و پخش صدا با کابل AUX مشکل دارید می توانید به کارشناسان ما تماس حاصل کنید. با استفاده از یک شارژر همه کاره وای فای می تواند انواع موبایل و تبلت را شارژ کنید. یکی از دلایل استفاده نکردن از پاور بانک را می توان ذخیره بیش از حد برق یا الکتریسیته نام برد. شما به دلیل استفاده نکردن مداوم و شارژ کردن آن ، گاهی ممکن است به مشکلاتی نظیر سوختگی یا انفجار پاور بانک دچار شوید.

این گوشی هوشمند با زبان طراحی Liquid Surface مورد طراحی قرار گرفته است که همین موضوع سبب شده است تا ظاهر جذابی را برای آن فراهم آورد. در طراحی ظاهری این گوشی موبایل، بدنه شیشه ای آن سبب جذابیت آن شده است که از استاندارد IP68 پشتیبانی می نماید. اصلی ترین و بزرگ ترین پیشرفت و تغییر این گوشی موبایل نسبت به نسل های گذشته آن، مورد استفاده قرار گرفتن دکمه‌ های حساس به فشار جایگزین دکمه‌ های فیزیکی می باشد. در واقع با فشردن این نوع دکمه‌ های حساس به فشار، حس فشردن دکمه‌ های فیزیکی به کاربران انتقال می یابد. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد.

اگر شما نمی توانید در گوگل استور دانلود کنید می توانید از روش زیر استفاده کنید. 2- با استفاده از برنامه فلش کردن گوشی می توانید رام گوشی خود را نصب کنید. 4- شما می توانید با استفاده از برنامه ROEHSOFT RAM Expander SWAP حافظه رم Ram گوشی خود را افزایش دهید. 3- پس از نصب و راه اندازی رام گوشی می توانید گوشی خود را با رام جدید و اندروید جدید اجرا کنید.