بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

از دیگر ویژگی های این گوشی موبایل می توان به صفحه نمایشگر 6 اینچی همراه با فناوری Super LCD 6 و باتری 3500 میلی آمپر بر ساعت اشاره نمود. در آغاز تاسیس این شرکت، به عنوان شرکت سازنده کامپیوتر های همراه ( نوت بوک ها ) مشغول فعالیت بودند و به مرور زمان فعالیت خود را گسترش دادند. از این رو از لحاظ ظاهری تفاوت شاخصی در میان این دو گوشی موبایل از برند اچ تی سی وجود ندارد.

  • با قرار دادن گوشی در جیب نیز Desire C این وضعیت را تشخیص می دهد و ولوم زنگ افزایش می یابد ، حسگر Proximity وظیفه تشخیص این موقعیت را بر عهده دارد.
  • 4- شما می توانید با استفاده از برنامه Find My iPhone اندرویدی گوشی خود را پیدا کنید.
  • برند اچ تی‌ سی به منظور کاهش قیمت این گوشی موبایل، برخی از ویژگی ‌هایی چون استاندارد IP و حسگر ژیروسکوب را حذف نموده است.
  • شما برای فعال سازی اینترنت گوشی می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و Mobile Data به فعال سازی و ساخت پیکره بندی APN اینترنت گوشی و تنظیمات اپراتور سیم کارت خودتان بپردازید و آن را تنظیم کنید.
  • 4- با استفاده از موبایل خود به اینترنت کامپیوتر اتصال پیدا کنید.

قیمت گوشی‌ اچ تی سی تنوع بسیاری دارد که یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن تلقی می‌شود. برای تغییر ظاهری گوشی خود می توانید از بازار تم های زیبا خریداری کنید، پس از دانلود تم ها می توانید تصاویر و آیکون های جدید را قرار دهید. همچنین می توانید تم های گرافیکی را بر روی گوشی اندرویدی اجرا کنید. برای راهنمایی بهتر در تغییر ظاهری گوشی خود می توانید از کارشناسان همیار رایانه کمک حاصل فرمایید. 9- موبایل اندرویدی اچ تی سی را حدوداً یک هفته یک بار به مدت 8 ساعت خاموش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گوشی های اچ تی سی اینجا کلیک کنید.

هر نرم افزار در حال اجرا دارای شاخص میزان مصرف RAM است که میوانید از روی این شاخص یک برنامه و یا همه برنامه ها را یکجا ببندید . درصورت استفاده از نرم افزار پخش موسیقی، كنترل های آن روی صفحه قفل نشان داده می شود و برای دسترسی به این نرم افزار می توانید آن را به طرف دایره بکشید . استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. اطلاعات این گوشی بر اساس داده های موجود از سایت های معتبر برداشت شده است. 3- با استفاده از کلید های برنامه می توانید تلویزیون خانگی خودتان را با گوشی کنترل کنید. 1- شما باید برنامه مخصوص و کاربردی تبدیل گوشی به کنترل را نصب کنید. 3- پس از تنظیم ساعت و تاریخ ، گوشی خود را یک بار راه اندازی کنید.

لوازم جانبی گوشی موبایل

5- در صورتی که هنوز با مشکل مواجه هستید می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل فرمایید تا مشکلات به صورت شبانه روزی برطرف گردد. در این نسخه از اندروید شما می توانید بصورت هم زمان دو برنامه را اجرا کنید و بین آن ها حرکت کنید یا می توانید بصورت همزمان تلگرام و اینستاگرام خود را چک کنید. صفحه ‌نمایشگر این گوشی موبایل دارای قابلیت تفکیک‌ پذیری اچ‌ دی پلاس می باشد همراه با تراکم پیکسلی آ « 271 پیکسل در هر اینچ » است.

3- شما با تنظیم کردن نوع فیلم برداری می توانید از بهترین عملکرد را استفاده کنید. 1- ابتدا یک برنامه برای فیلم گرفتن را انتخاب کنید که ما برنامه SCR Screen Recorder را پیشنهاد می کنیم. 9- از بخش تنظیمات برنامه های پر کاربرد را پیدا کنید و آن ها را حذف کنید.

1- برای اجرای بازی های شبکه ای ، شما باید به اینترنت متصل باشید. 4- اگر شخص دوم گزینه دریافت را انتخاب کند شما باید گزینه ارسال را انتخاب کنید. 2- سپس دقت کنید که اگر فایل شما از نوع APK نمی باشد آن را نصب نکنید. 6- پس از ایجاد یک تنظیمات جدید، فیلد های Name , APN را پر کنید.

آموزش تنظیمات بلوتوث موبایل اچ تی سی ( Learn the HTC Mobile Bluetooth Settings )

گوشی موبایل اچ تی سی اکسدوس علاوه بر داشتن قابلیت ها و مشخصات فراوان و متنوع، دارای طراحی جذابی نیز می باشد. همچنین این اسمارت فون اچ تی سی فاقد برش و یا حفره در صفحه نمایشگر خود بوده که از خصوصیات مثبت این گوشی موبایل به شمار می رود. پنل پشتی این گوشی موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی دو گانه ای می باشد. این اسمارت فون به عنوان یکی از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی، دارای طراحی جذاب بوده و با بدنه پلی کربنات در دو رنگ متنوع طراحی و عرضه شده است. در قسمت پنل پشتی این اسمارت فون، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز وجود داشته و در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین این گوشی موبایل اچ تی سی دارای باتری اصلی 2730 میلی آمرپر بر ساعت می باشد.

1- برای رفع مشکل خالی شدن ناگهانی می توانید از روش کالیبره کردن باتری استفاده کنید و برای انجام مراحل کالیبره به مطلب آموزش کالیبره کردن باتری بروید. 2- پس از فعال سازی برنامه و تنظیم آن در بخش تنظیمات می توانید موج خاصی را تنظیم کنید. 4- در صورت کمک و راهنمایی در نوع اتصال خود می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل کنید. اگر شما به تازگی از هدفون و هدست بی سیم استفاده می کنید و چگونگی کار با هدفون را بلد نیستید، می توانید به آسانی از هدست بی سیم یا بلوتوثی خود استفاده کنید.

همچنین در قسمت جلویی این اسمارت فون اچ تی سی، دوربین سلفی ای دوگانه همراه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی عریض وجود دارد. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. فروشگاه اینترنتی دکترباتری با هدف ارتقا سطح فروش تخصصی اینترنتی باتری های موبایل و تبلت در تیرماه 1397 فعالیت خود را آغاز نمود. این مشکل می تواند علت های گوناگونی داشته باشد و برای رفع این مشکل می توانید از بخش تنظیمات و بخش مجوز دسترسی برنامه ها ، برنامه مخرب را مسدود کنید. اگر هنوز با مشکل روشن بودن صفحه رو به رو هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. شرکت اچ ‌تی ‌سی HTC Corporation در سال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد و هم ‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن همراه هوشمند فعالیت می‌ کند.