جی اس ام قیمت لحظه‌ای و به روز گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران

استفاده از پنل‌های خانواده OLED در بخش نمایشگر گوشی های موبایل نیز سبب افزایش قیمت گوشی خواهد شد. اگر به پردازنده‌های گوشی های اندرویدی دقت کرده باشید نام‌های اسنپدراگون ، کایرین ، اگزینوس و مدیاتک باید برای شما آشنا باشند. این پردازنده‌ها در خانواده‌های مختلفی باقدرت و کاربری‌های متفاوت برای انواع رده‌های قیمتی تولید می‌شوند. فروشگاه هایی که دارای سابقه بلندمدت در زمینه فروش گوشی هستند، می توانند قابل اعتماد باشند و همچنین در هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی به نماد اعتماد الکترونیکی آن حتماً توجه کنید.

  • این به شما کمک می‌کند که برای خرید به اطمینان بیشتری دست پیدا کنید و به سمت تصمیم نهایی برای خرید بروید.
  • زمانی که همه ما نام برند اپل را می شنویم، یک گوشی همه چی تمام با قیمت بسیار بالا در ذهنمان نقش می بندد.
  • اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگین‌تری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام می‌دهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قیمت گوشی ‌های موبایل به‌گونه‌ای است که جزو کالاهای باارزش محسوب می‌شود پس نگرانی از اینکه آیا گوشی فرستاده می‌شود یا فروشگاه مطمئن است، در بین خریداران وجود دارد اما بررسی مجوز‌های اخذ شده و امکان رصد مرسوله با کد پیگیری و… کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. در این چهار سال اخیر، قیمت روز گوشی دائماً در حال نوسان است، زیرا به غیراز بالا رفتن دلار، عوامل مختلفی مانند میزان عرضه و تقاضا، سیاست های مربوط به واردات گوشی و تعرفه گمرکی تأثیر چشمگیری بر قیمت گوشی دارند. در کنار تمام این موارد، مشخصات کلی گوشی ازجمله میزان حافظه، قدرت پردازنده، حجم باتری و کیفیت صفحه نمایش همه از عواملی هستند که بر قیمت گوشی تأثیرگذارند و هنگام خرید گوشی باید شما تمام این موارد را در نظر بگیرید. قیمت‌گذاری انواع گوشی‌های بالا رده از جمله پرچمداران اپل، بهترین گوشی سامسونگ، پرچمداران شیائومی و پرچمداران هوآوی بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل است که یک مدل مشابه ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. گوشی های میان رده و گوشی های پایین رده نیز به همین ترتیب قیمت‌گذاری می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل M33 5G با ظرفیت 128/8 گیگابایت

لیست قیمت واقعی و بروز انواع گوشی موبایل (اسمارت‌فون)؛ قیمت انواع گوشی‌های نوکیا، سامسونگ، سونی، اپل، اچ تی سی، ال جی، هواوی، آلکاتل، موتورولا، لنوو، زد تی ای، اسمارت، بلک بری، کت، شیائومی، آنر و… سعی کنید قبل از خرید، قیمت سایت‌ها و فروشگاه‌‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و از بروز بودن قیمت گوشی مطمئن شوید. اگر قصد خرید اینترنتی داشتید حتماً توجه کنید که سایت موردنظر نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد، سعی کنید از سایت‌های مطمئن خرید گوشی خود را انجام دهید. شما می‌توانید نماد اطمینان و دیگر مجوزهای کالاتیک را در پایین سایت مشاهده کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت گوشی

خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. محدودیت های کشور کره از نظر توپوگرافی موجب شد تا آن ها در سال 1993 به فکر طراحی و توسعه ی بخش آنتن دهی خود باشند، آن ها با طراحی و تقویت سیستم آنتن دهی گوشی سامسونگ دست به یک انقلاب بزرگ در این زمینه زدند، گوشی هایی با وسعت آنتن دهی بالا که برای هر منطقه ای مناسب بود.

شما چه فکر می‌کنید؟ خرید گوشی برای شما هم هفت خوان بوده و برای انتخاب خود معیارهای سختگیرانه‌ای دارید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در خرید گوشی به سیستم عامل، پردازشگر، باتری و دوربین پیش از هر فاکتور دیگری دقت کنید. قابلیت دیگری که این روزها به گوشی‌ها اضافه شده، شارژر با قابلیت شارژ سریع یا fast charging است.

شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. کوک موبایل با دیدگاه سود کم و فروش بیشتر به دنبال کسب مشتری وفادار است.