حالت سرگرم کننده سری گلکسی A به رکورد 2.5 میلیارد استفاده رسید – اتاق خبر جهانی سامسونگ


با پشتیب، از کیت دوربین از شرکت اسنپ، تجربه‌های دوربین خارج از این دنیا بیشتر به سری گل،ی A می‌آیند.

سامسونگ الکترونی، امروز اعلام کرد که حالت سرگرمی،1 قابلیتی که لنزهای AR اسنپ چت را ادغام می کند2 به برنامه دوربین اختصاصی سری گل،ی A،3 بیش از 2.5 میلیارد بار استفاده شده است4 از زم، که برای اولین بار در سال 2021 راه اندازی شد.

با حالت سرگرم کننده، کاربران سری گل،ی A می توانند از برنامه دوربین اختصاصی ع، و ویدیو بگیرند و از لنزهای بازیگوش و عجیب و غریب استفاده کنند تا هر لحظه را به یک محتوای سرگرم کننده و منحصر به فرد تبدیل کنند تا با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا در رسانه های اجتماعی خود آپلود کنند.

حالت سرگرم کننده نتیجه چشم انداز سامسونگ و اسنپ برای استفاده از آ،ین فناوری برای ارائه تجربیات لذت بخش از دوربین است. حالت سرگرم کننده توسط کیت دوربین اسنپ ارائه می شود و به ،ب و کارها و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا قدرت واقعیت افزوده اسنپ را در برنامه های خود بیاورند. اکنون حالت سرگرمی به دستگاه های سری گل،ی F و M نیز گسترش یافته است.5

Woncheol Chai، EVP و رئیس تیم برنامه‌ریزی تجربه در Mobile eXperience Business، Samsung Electronics می‌گوید: «کاربران Galaxy دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای ابراز خلاقیت خود هستند. «سامسونگ دائما در حال نوآوری است تا کاربران را قادر سازد کارهای بیشتری را که دوست دارند انجام دهند. به همین دلیل است که ما به گسترش همکاری خود با اسنپ، یکی از بزرگترین و خلاقانه‌ترین پلتفرم‌های واقعیت افزوده ادامه می‌دهیم تا بتو،م پیشرفت‌های بیشتری را بررسی کنیم و یکی از بهترین تجربیات دوربین را برای کاربران بیشتری به ارمغان بیاوریم.

سامسونگ و اسنپ در تلاش بوده اند تا به کاربران در سراسر جهان تجارب جذاب تر و محلی تر ارائه دهند. در سال 2021، آنها لنزهای AR خاص منطقه را در هند راه اندازی ،د و از آن زمان به کشورهای دیگر از جمله آلمان، اندونزی، برزیل، فیلیپین و مکزیک گسترش یافتند.

بن شورین، معاون محتوا و مشارکت در اسنپ می‌گوید: «لنزها راهی هستند که هر روز بیش از 250 میلیون اسنپ‌چت‌تر با واقعیت افزوده درگیر می‌شوند، و ما از این که این تجربه‌ها باعث خوشحالی و طنین‌اندازی جامعه سامسونگ گل،ی می‌شود، هیجان‌زده هستیم. «ادغام کیت دوربین در دوربین اختصاصی سامسونگ گل،ی فرصتی برای همکاری در زمینه تجربه‌های AR محلی و قانع‌کننده و ارائه آن‌ها به کاربران گل،ی در سراسر جهان است.»

علاوه بر سری گل،ی A، سامسونگ قابلیت های دوربین خود را به اپلیکیشن اسنپ چت در دستگاه های پرچمدار گل،ی نیز آورده است.6 به کاربران امکان می دهد از وضوح بهتر لذت ببرند، در کنار ویژگی های نوآورانه مانند شب فوق العاده و زوم صاف، به طوری که آنها می توانند محتوای چشمگیر و با کیفیت بالا بگیرند.

1 در دسترس بودن حالت سرگرمی ممکن است بسته به دستگاه و منطقه متفاوت باشد.

2 Snapchat یک علامت تجاری Snap Inc است. در دسترس بودن لنزهای AR Snapchat ممکن است بسته به دستگاه و منطقه متفاوت باشد.

3 در مدل‌های منتخب سری Galaxy A موجود است.

4 منبع: داده های داخلی Snap Inc. (15 مارس 2021 – 22 اوت 2022)

5 در مدل‌های منتخب سری گل،ی M و F موجود است.

6 در مدل‌های منتخب سری Galaxy S، Note و Z موجود است.


منبع: https://news.samsung.com/global/galaxy-a-series-fun-mode-hits-landmark-of-2-5-billion-usage?utm_source=rss&utm_medium=direct