خرید انواع گوشی سامسونگ با کمترین قیمت موبایل استقلال

برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. تیم فروش کوک موبایل با پیدا کردنمرجع خرید گوشی به قیمت و مناسبدر کشورهای همسایه توانسته است گوشی را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کند و آن را با سود اندک به فروش برساند. این خرید در برخی پارت ها و بارهای وارداتی ما می تواند ارزان تر هم باشد و ما قطعاً شیرینی سود خود را مشتریان مان تقسیم خواهیم کرد.

هر کدام از اینها، دارای خط تولید گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده هستند که روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. انتخاب آنها می تواند بسته به سلیقه، استفاده شما از گوشی و پولی که می خواهید بابت آنها هزینه کنید، می تواند متفاوت باشد. اما اگر ازقیمت تمام گوشی هااطلاع داشته باشید، کار برای شما راحت تر می شود. به همین خاطر قصد داریم در اینجا بهبررسی قیمت برندهای معروفبپردازیم و از قیمت روز گوشی های، اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی صحبت کنیم.

بسیار دیده شده است که دو برند مختلف با ارائه طراحی‌های شبیه به یکدیگر با امکاناتی مشابه، قیمت‌های مختلفی برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته‌اند. شیائومی از برندهای تازه‌وارد به دنیای تکنولوژی است که نسبت به سامسونگ یا اپل قدمت چندانی ندارد، اما گوشی‌های این برند در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کردند؛ زیرا قیمت گوشی شیائومی نسبت به مدل‌های هم‌رده خود در بین سایر برند‌ها، مناسب‌تر است. و یا حتی اگر کیفیت عکس گوشی برای شما مهم است نباید انتظار داشته باشید که یک گوشی پایین رده و با یک لنز معمولی پاسخگوی نیاز شما باشد. در این مورد هم باید در زمان خرید گوشی هایی را مد‌نظر قرار دهید که از سخت‌افزار قوی‌تری برای دوربین استفاده کرده‌اند.

  • خوان بعدی برای یک خریدار هوشیار، پرفورمنس یا قدرت پردازش و اجرای هسته عملیاتی گوشی هوشمند است.
  • در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد.
  • چرا که ما انواع گوشی های موبایل خود را با نرخ مصوب دولتی به فروش می رسانیم.
  • سازنده گوشی های موبایل، هر سال تلفن هایی با نسخه های جدید وارد بازار می کنند.

به خصوص در کشور ما که همواره دلار و وضع قوانین در حال تغییر است و روی نوسان قیمتی موثر است این موضوع حائز اهمیت است. کنترل اپل بر روی آیفون و سیستم عامل منجر به تجربه ثابت تر و پشتیبانی مداوم می شود. با iOS 15، اپل از تمام آیفون‌هایی که در چهار سال گذشته معرفی شده‌اند پشتیبانی می‌کند، بنابراین اکثر دارندگان آیفون اکتیو می‌توانند به سیستم عامل دستگاه خود را به جدیدترین نسخه iOS که اپل هر سال عرضه می‌کند، ارتقا دهند. از دیگر برندها می توان به هوآوی، نوکیا، سونی، وان پلاس، اوپو، پیکسل گوگل، موتورلا، الکاتل، ریلمی، آنر، ال جی و موبایل glx اشاره کرد. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.

تعیین انتظاراتتان باتوجه به امکانات و قیمت گوشی

از نظر فنی، جدیدترین اسمارت فون‌های بازار باید حداقل ظرفیت 3000 میلی‌ آمپر بر ثانیه جریان را برای تامین 9 تا 10 ساعت مصرف مداوم داشته باشند. این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی می‌شود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار می‌رود. خوان بعدی برای یک خریدار هوشیار، پرفورمنس یا قدرت پردازش و اجرای هسته عملیاتی گوشی هوشمند است. شاید خیلی از کاربران با موضوع رم، هسته و حافظه بهینه برای دستگاه آشنایی نداشته باشند؛ پس حتما ادامه این مطلب را بخوانید. گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. تفاوت بین دوربین‌های پرچمداران و میان‌رده‌ها و گوشی‌های پایین‌رده کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت.

موبایل های کارکرده

در این صفحه آخرین قیمت گوشی موبایل مطابق با جدیدترین تغییرات و نوسانات بازار موبایل و بویژه بالا و پایین رفتن دلار که تاثیر مستقیم و چشمگیری برقیمت امروز گوشی هوشمنددارد را به شما اعلام خواهیم کرد. ما سایت قیمت موبایل نیستیم بلکه گوشی هوشمند از بازه 2 میلیون تا 60 میلیون تومان از تمامی برندهای محبوب بازار با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار می دهیم، تا بتوانید مطابق با سلیقه و جیب خود یکی و یا هر چند تا که خواستید را انتخاب کنید. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در سایت ما می توانید مشخصات گوشی،توضیحات کامل و قیمت دقیق گوشی موبایل را بخوانید، سپس اقدام به خرید بهترین گوشی موبایل کنید. سامسونگ گوشی های خود را در سه سری پایین رده،میان رده و بالارده تقسیم کرده است تا بتواند تمامی کاربران را از برندهای دیگر بی نیاز کند. موبایل سامسونگ امروزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده است که همین امر باعث دوام گوشی های سامسونگ میشود.

حتی اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید سایت ایمالز با پیشنهادها و انتخاب‌هایی که در انواع لیست قیمت گوشی موبایل مقابل شما می‌گذارد کمک‌تان می‌کند که بفهمید چه می‌خواهید. می‌توانید هم انواع اطلاعات ممکن را در مورد یک گوشی به دست بیاورید و هم گوشی‌های مختلف را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید. این به شما کمک می‌کند که برای خرید به اطمینان بیشتری دست پیدا کنید و به سمت تصمیم نهایی برای خرید بروید. لیست قیمت روز گوشی های مختلف بازار امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۰ از جمله گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی، گوشی اپل (آیفون) و دیگر برندهای محبوب بازار را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت محصولات روزانه ۱-۳ بار بروزرسانی خواهد شد تا همیشه آخرین لیست قیمت محصولات را بتوانید مشاهده نمایید. اولین توصیه ای که می توانیم به شما قبل از خرید موبایل داشته باشیم این است که فقط از سایت های مرجع خرید کنید.