خرید باتری اصلی اچ تی سی htc قیمت باتری گوشی اچ تی سی امداد موبایل

همچنین می توانید تمامی کیفیت های فیلم و صدا را در برنامه MX Player یا VLC Player پخش کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش برنامه ها و انتخاب کردن برنامه رابطه کاربری اندروید و همچنین پاک کردن حافظه ، رابطه کاربری را از نو راه اندازی کنید. 3- اگر از برنامه های تلگرام و اینستاگرام در گوشی استفاده می کنید، می توانید با پاک سازی حافظه کش Cache برنامه حافظه گوشی را آزاد کنید. 6- در مرحله آخر اگر هیچ کدام از راه ها، مشکل گوگل استور را رفع نکرد می توانید گوشی خود را ریست کنید. 1- می توانید در بخش تنظیمات برنامه گزینه ای به نام رفع لگ و گیر کردن را فعال کنید.

  • پلاس دارای دوربین اصلی دوگانه بر روی پنل پشتی خود با سنسور های 12 و 16 مگاپیکسلی می باشد.
  • 3- آپدیت اندروید گوشی به نسخه بالاتر در گاهی اوقات مشکل را حل می کند.
  • 1- برای اتصال کارت حافظه یا SD Card باید به بالای حافظه جانبی و علامت ورودی توجه کنیم.
  • 3- با یادگیری آموزش های ابتدایی شما می توانید به تست های برنامه پاسخ دهید.

در صورت لمس بخش پلاستیكی در بالای قاب پشت ، سیگنال Wi-Fi تا حد قابل ملاحظه ای كاهش می یابد اما تاثیری بر میزان آنتن دهی گوشی و سیگنال سلولی آن ندارد . با وجود کوچک بودن کلیدهای اصلی روی صفحه , بدلیل فاصله مناسبی که از یکدیگر دارند، کار کردن با این کلید ها ساده است. پورت MicroUsb هم بدلیل داشتن حاشیه قرمز رنگ براحتی در سمت چپ گوشی Desire C قابل تشخیص میباشد .این پورت برای شارژ و ارتباط گوشی با کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد .

3- در بخش Hotspot ، تنظیمات نقطه اتصال را بر روی بلوتوث یا UBS تنظیم کنید. 1- اگر شما به تازگی با مشکل افت آنتن مواجه شده اید ، ممکن است به دلیل قرار گیری شما در مکان هایی که از پوشش آنتن برخوردار نمی باشند ، باشد. 1- اگر می خواهید باتری خود را تعویض کنید باید به طراحی گوشی خود دقت کنید و در گوشی های مختلف این راه متفاوت می باشد. 3- هر یک از فایل های obb ممکن است در یک مسیر جداگانه قرار بگیرند.

قابلیت های اندروید 9.0 چیست ( What Is Capabilities Android 9.0 )

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در ابتدا برای پخش فیلم و اضافه کردن زیر نویس به فیلم باید از برنامه های MX Player یا VLC Player استفاده کنید و سپس با استفاده از تنظیمات موجود در برنامه فایل زیرنویس را اضافه کنید.

چگونه یک گوشی خوب ارزان و با کیفیت اچ تی سی را تهیه کنم ( How To Make An HTC Good Cheap And Quality Phone )

پس از گذشت دو سال در نوامبر سال 2012 این دو شرکت یعنی اپل و اچ تی سی، توافق نامه ای ده ساله را با هم امضا نمودند و به این درگیری پایان دادند. تولیدات دیگر این شرکت درحال حاضر، شامل چندین مدل هدفون، چند محصول مرتبط به فناوری 5G و همچنین محصولات واقعیت مجاز می‌شود. اگر در تنظیمات برنامه به مشکل برخورده اید یا نمی توانید از برنامه های گوشی فیلم تهیه کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. در هنگام استفاده از شارژر اختاپوسی حتما دچار مشکلاتی نظیر قطع کابل شارژ ، کمبود برق مصرفی ، افت ولتاژ و کند شارژ شدن شده اید و برای حل این مشکل باید راه های گوناگونی را امتحان کنید.

شارژر های باتری قلمی به دلیل ظرفیت کم ذخیره سازی باتری و توانایی کم در شارژ باتری های جدید ، امکان شارژ کردن را دشوار می کند. 4- باتری گوشی شما پس از مدتی شارژ می شود و می توانید از آن استفاده کنید. 4- اگر در مراحل ذکر شده با گوشی شما همخوانی ندارد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 4- در برخی از مدل ها ممکن است مرحله 2 را نداشته باشد که شما با استفاده از نسخه اندروید خود می توانید برنامه مناسب با نسخه اندرویدی را نصب کنید. برای آموزش روت گوشی می توانید به صفحه آموزش روت اندروید در همین سایت بروید یا بر روی آموزش روت در تایپ زیر کلیک کنید. در برخی از گوشی های اندرویدی به دلیل امنیت بالا و جلوگیری از باز کردن قفل گوشی یا آنلاک کردن باید از روش های مختلفی امتحان کنید که در برخی از این روش ها ممکن است اطلاعات شما پاک شود.