سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401 | panelgachikanaf

سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401 | panelgachikanaf

با توجه به این که اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری است، بهتر است در آشپزخانه مدرن خیلی از کناف استفاده نکنید و حتی اگر استفاده کردید از ساده ترین طرح ها و خلوت ترین آنها استفاده کنید. استفاده از کناف یا رابیتس یکی از کارهایی است که جدیداً در سقف خانه ها و قسمت های مختلف انجام می شود و باعث زیباتر شدن فضای خانه می شود. شما با استفاده از کناف ها یا رابیتس می توانید سقف خانه خود را زیباتر کنید و در خانه هایی که اخیراً ساخته می شوند، سعی می شود که از کناف برای سقف خانه و آشپزخانه استفاده شود تا جذابیت بیشتری به فضا http://panelgachikanaf.com ببخشند. درست است که کیفیت کناف مهم است اما به همان میزان تخصص ومهارت مجریان آن نیز اهمیت دارد. شرکت کناف و معماری داخلی آتیمان با ارائه بهترین جنس کناف در بازار و ارزان‌ترین و حرفه‌ای ترین کار اجرایی، سهم بزرگی از کیفیت کناف‌کاری کشور را برعهده دارند.

  • با سلام ایشان وقت شناس و خوش قول بودن و در کارشون بسیار عالی و دقیق بودن از نتیجه کارشون رضایت کامل رو دارم و ممنونم.
  • بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد.
  • اما به طور کلی روی دیوار دکور های قشنگ قشنگ میزنن مثل کناف پشت تلویزیون یا یه چیزی شبیه کتابخونه و… که خیلی به دیزاین کمک می‌کنه اجرا کردیم.
  • کناف‌ها به صورت فشرده تولید می‌شوند و فضای کمتری را اشغال میکنند و متعاقبا هزینه حمل و نقل نیز کاهش پیدا می‌کند.
  • بدون شک از برترین امتیازات کناف سقف این بوده که از آن به عنوان یک پوشش ضد آب و ضد حریق یاد می شود و از این طریق می تواند ایمنی شما راتا درصد بالایی افزایش دهد.
  • برای اولین بار شخصی به نام کناف در آلمان این گچ‌های سبک را اختراع کرد و نام خود را بر آن گذاشت.

این ورقه های گچی ابعاد مختلفی دارند و برای هر متراژ آشپزخانه ای می توانند بکار گرفته شوند. نورپردازی متداول ترین و ساده ترین راهکار در تزیین سقف خانه های ایرانی ست. نورهای مخفی، لوستر و نورپردازی های مختلف می توانند مدل سقف پذیرایی را کاملا تغییر دهند و نمای بسیار جذابی در آن ایجاد کنند.

چگونه بهترین سقف پذیرایی کاذب را انتخاب کنیم؟

مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. استفاده از سقف کاذب، هم مزایا و هم معایبی داره که قبل از اجرا بهتر است اون ها رو به خوبی بررسی کنین.

طرح کناف آشپزخانه مدرن

به طور مثال از رنگ های تیره برای آشپزخانه خود استفاده کنید. همچنین برای سقف اتاق های بزرگ بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنید تا فضایی دنج و گرم در اتاق ایجاد شود. برای اتاق های کوچک هم همانطور که گفته شد، طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهد. ارتفاع سقف در طراحیکناف سقف اشپزخانه و پذیرایی یا هر فضای دیگر تاثیرگذار است. اگر فضایی با سقف کوتاه دارید بهتر است طراحی سقف کاذب با هر ابزاری را فراموش کنید. اگر ارتفاع سقف استاندارد و متوسطی دارید هوشمندانه عمل کنید و از سبک‌های مدرن پیروی کنید.

کناف کاری سقف مستطیلی

در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما عزیزان در رابطه با سقف کناف پذیرایی، پاسخ خواهیم داد. در صورت مطالعه مقاله و شکل‌گیری سوال جدید در ذهن شما، به ‌بخش نظرات همین پست مراجعه کرده و پرسش خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم. زیبایی، سرعت اجرا و ظرافت طرح‌های اجرا شده با سقف کناف بیشتر از طرح‌های گچی است. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. سقف کاذب رو میشه جابجا کرد و هزینه بازسازی اون نسبت به سقف اصلی کمتر است.