قیمت گوشی موبایل ایمنا

همیشه گوشی های این برند در صدر لیست قیمت گوشی ها قرار دارند و قیمت آن ها در برابر پرچم داران سامسونگ و شیائومی بسیار بالاتر است. برخی از مشتریان چنان به گوشی های آیفون علاقه مند هستند که حاضرند حتی به سراغ خرید مدل دست دوم آن بروند. در کشور ما افزایش دلار، بیشترین تأثیر را بر قیمت این گوشی های لوکس و گران قیمت دارد. در این چند سال اخیر، عوامل مختلفی مانند تحریم ها و ویروس کرونا بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل به خصوص گوشی های تولید برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل افزایش پیدا کند. البته این مسئله به این معنا نیست که دیگر در دنیای امروز امکان خرید گوشی ارزان برای کاربران وجود نداشته باشد، زیرا نه تنها اقتصاد ایران بلکه اقتصاد تمام دنیا با بحران روبه رو شده است و درنتیجه شرکت های تولید موبایل به فکر راهکارهایی برای کاهش قیمت محصولات خود افتادند.

  • برای خرید گوشی نکته مهم این است که ابتدا نیازسنجی درستی از کاربری خودمان کرده باشیم و سپس باتوجه‌به نیازمان برای خرید گوشی هزینه کنیم.
  • کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
  • با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند.
  • بنابراین در حالی که گوگل به‌روزرسانی‌های سالانه اندروید را نیز انجام می‌دهد، واقعیت این است که بسیاری از گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر اندروید نرم‌افزار جدید را دریافت نمی‌ کنند.

سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پست‌های آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد. لیست قیمت و موجودی به‌روز گوشی در کالاتیک کار را برای شما راحت‌تر می‌کند و می‌توانید قیمت بروز تمام گوشی‌های موبایل را ببینید. برای خرید گوشی از کالاتیک تنها کافی است تا روی سایت حساب کاربری خود را بسازید و اقدام به خرید گوشی کنید. با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شدند به سراغ آنلاین شدن پیش بروند برای مثال می‌توان به آنلاین شدن مدارس و کلاس آموزشی اشاره کرد که همه خانواده‌ها را مجبور به خرید گوشی هوشمند برای فرزندانشان کرد. علت این موضوع این بود که اکثر جوامع نمی‌دانستند تا کی با این بیماری دست‌وپنجه نرم خواهند کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra دوسیمکارت با ظرفیت 256/12 گیگابایت

بنابراین، با در نظر گرفتن جیب و شرایط مشتری و حمایت از مصرف کننده، تلاش می کنیم تا خدمات رسانی خود را بنحو احسن ارائه دهیم. از اینروواحد فروش گوشیاین مرکز، درصد سود بسیار کمی روی موبایل ها می کشاند و برخی گوشی ها را به قیمت تمام شده و حتی بدون سود عرضه می کند. اگر بلاگر هستید، یا عاشق خلق تصاویر و ثبت لحظه های زندگی خود با گوشی موبایل هستید، در این صورت گوشی با دوربین باکیفیت بالا برای شما در اولویت قرار می‌گیرد. دوربین های با پیکسل بالا در گوشی های میان رده و پرچمدار یافت می شوند و باید برای آنها هزینه کنید. اما اگر بلاگر هستید و یا با گوشی خود برای اینستاگرام، تولید محتوا می کنید و یا با آن کارهای حرفه ای انجام می دهید، به خرید گوشی رده بالا و پرچمدار فکر کنید.

Samsung Galaxy S22 plus 5G 8/256GB Mobile Phone

سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. بیشترین گوشی‌های محبوب سری A سامسونگ همچون گلکسی A22، گلکسی A32 5G، گلکسی A52s، و گلکسی A72 5G هستند. قیمت این گوشی‌ها از نزدیک به 5 میلیون تا نهایتاً 12 میلیون تومان در نوسان است و همانطور که گفتیم امکانات خوبی دارند و برای کسانی مناسب هستند که نمی خواهند برایخرید گوشی به روزهزینه ‌های زیادی داشته باشند. عامل دیگری که روی قیمت گوشی هوشمند بازار تاثیر می گذارد، موجودی و میزان تقاضا برای خرید است. برای مثال، قبل از شروع سال تحصیلی، برخی از گوشی ها با استقبال بیش از حد مواجه هستند.

گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ

اکنون که با نوع گوشی و انواع برندهای مختلف و محبوب بازار آشنا شدیم، بیایید در مورد قیمت گوشی موبایل صحبت کنیم. وب‌سایت‌هایی مانند فروشگاه هدف و فروشگاه کالاتیک از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار بوده و می‌توان به راحتی گوشی مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کرد. سری M نیز مانند سری A شرکت سامسونگ است که با چند تفاوت کوچیک عرضه شده است.

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید و یا از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند بیشتر وقایع طول روز خود را ثبت کنند، به دوربین گوشی و پردازنده هم‌زمان با هم توجه کنید. اگر گوشی شما پردازنده خوبی نداشته باشد حتی اگر کیفیت و دقت حسگر دوربین‌هایش زیاد باشد بازهم نمی‌تواند کیفیت عکاسی لازم را داشته باشد، پس سعی کنید هر دو ویژگی را با هم داشته باشید. البته پرچم داران شیائومی نیز بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. به خصوص گوشی های گیمینگ آن که با سری بلک شارک ظهور پیدا کردند و برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به بازی کردن دارند، اما توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارند، به بازار عرضه شده است. بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل طرفداران بسیاری دارند البته این محبوبیت تا حدودی به علت قیمت گوشی هواوی نیز می‌باشد که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده بسیار مناسب است.