قیمت گوشی موبایل خرید گوشی با مناسب ترین قیمت کوک موبایل

هواوی، گوشی های خود را در سری ‌های مختلف از جمله سری Y، P، Mate و nova که هر کدام دارای امکانات مختلف و قیمت متفاوتی هستند به بازار عرضه کرده است.قیمت گوشی هواویسری Y پایین ترین است و می توان گفت جزء مقرون به صرفه ترین هاست. برای مثال قیمت سری Mate و P این برند تا نزدیک به 30 میلیون تومان هم می رسد. با کوک موبایل می توانید ازلیست دقیق قیمت روز گوشی هواویدر هر لحظه و هر ساعت مطلع شوید. این را هم به شما بگوییم کهقیمت گوشی های جدید آیفونبا توجه بهاکتیو و نان اکتیوبودن آنها از حدود 15 میلیون تومان شروع می شود و تا نزدیک به 70 میلیون تومان هم می رسد. اگر می خواهید فرق بین آیفون اکتیو و نات اکتیو را بدانید به مقاله ما در این خصوص مراجعه نمایید.

  • در این مواقع حتی با کاهش نرخ ارز نیز ممکن است قیمت گوشی به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود.
  • یکی از سر راست ترین آنها، به خصوص در کشور عزیزمان ایران، قیمت دلار است.
  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.

بنابراین، برای اطلاع از لیست قیمت های همواره رو به پایین ما، مدام به سایت مراجعه کنید و ازخرید گوشی با پایین ترین قیمتلذت ببرید. قیمت موبایل های شیائومیبا توجه به زیربرندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید متفاوت باشد برای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومان شیائومی می توانید از سری Mi و یکی از موبایل های می 8 ، می 9 و می 9 لایت را خریداری کنید. اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی محبوب ترین و پر فروش ترین برندهایی هستند که در بازا وجود دارند.

ارزانترین سایت خرید گوشی

با این همه گوشی های اپل به دلیل امکانات زیاد و طراحی بی‌نظیر طرف‌داران خاص خود را دارند. گوشی های اپل همواره قیمت بالایی داشتند، از نسل‌های قبل مثل آیفون 6، آیفون 7 و آیفون 8 گرفته تا iPhone SE و آیفون 12 پرو مکس، برای مثال قیمت آیفون 12 پرو مکس زمانی که تازه‌وارد بازار ایران شد حدود 50 میلیون تومان بود که رفته‌رفته ارزان‌تر شد. یکی از نقاط قوت منابع و فروشگاهای آنلاین کالایی مثل موبایل اینست که آن‌ها هماهنگ با بازار، لحظه‌ای لیست قیمت گوشی خود را به روز می‌کنند و همواره دقیق‌ترین قیمت‌ها را دارند. دومین دلیل برای استفاده از لیست قیمت آنلاین گوشی قبل از خرید این است که می‌توانید مشخصات هر مدل را ببینید و یا قیمت‌های مختلف از منابع مختلف را بررسی کنید، سپس بهترین تصمیم را بگیرید. اگر بگوییم که امروزه بدون گوشی موبایل نمی‌توان زندگی کرد، چندان اغراق نکرده‌ایم.

علم و فناوریقیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۴ آذر)

البته، وقتی بودجه خود را افزایش می‌دهید و بخواهید گوشی تا 5 میلیون یا گوشی تا 7 میلیون تومان تهیه کنید، احتمال اینکه بتوانید در بازار موبایل یک تلفن همراه از برندهای معروف مثل موبایل هواوی، موبایل شیائومی و موبایل های سامسونگ تهیه کنید افزایش می‌یابد. همانطور که در ابتدا گفتیم، ما گوشی های تا 60 میلیون تومان نیز عرضه می کنیم. این گوشی ها جزء پرچمداران محسوب می شوند و کیفیت آنها واقعا مثال زدنی است. در این شرایط، برخی خرید موبایل قسطی یا موبایل دست دوم از موبایل فروشی تهران را در نظر می‌گیرند. خب، انتخاب شما در وهله اول به جیب شما و بودجه‌ای که برایخرید گوشی موبایل هوشمندکنار گذاشته اید، بستگی دارد.

قیمت گوشی های اپل

ما هر روز قیمت گوشی همراه در برندهای مختلف را به روز رسانی می کنیم و در اختیار شما قرار می دهیم. برای مثال به صفحه قیمت روز گوشی سامسونگ کوک موبایل بروید و قیمت ها را ببینید. به گفته کاربران، ما یکی از بهترین شرکت وارد کننده موبایل در تهران هستیم. همان طور که می‌دانید، قیمت انواع گوشی ‌بسته به قابلیت‌های آنها فرق می‌کند. گوشی‌های امروزی اجزای زیادی دارند که حتی آن‌ها را از خودروها هم پیچیده‌تر می‌کند. برای نمونه نمایشگرهایی که امروزه روی گوشی‌های مختلف استفاده می‌شود، از اکثر تلویزیون‌ها هم پیشرفته‌تر است و همین موضوع تاثیر زیادی روی قیمت موبایل خواهد داشت.