قیمت گوشی موبایل 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

این اتفاق را بیشتر کسانی تجربه می کنند که قصد دارند خرید مناسب با بودجه و پول جیب خود داشته باشند. قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است. برای اطلاع از قیمت جدیدترین گوشی های بازار ایران به لیست بالا مراجعه کنید. همچنین برای تهیه گوشی ارزان قیمت پیشنهادی ما مراجعه به وب‌سایت فروشگاه هدف و فروشگاه کالاتیک هستند.

  • اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی محبوب ترین و پر فروش ترین برندهایی هستند که در بازا وجود دارند.
  • سایت 19کالا با ارائه بهترین برچسب قیمتی و بدون واسطه بهترین قیمت گوشی را به خریداران خود ارائه داده به علاوه اینکه تخفیفات مناسبتی و جشنواره های زیادی نیز در در طول سال برگذار می‌کند که برای خریداران می‌تواند بهترین فرصت را جهت خرید موبایل فراهم می‌کند.
  • اینکه که ما برندها را بشناسیم، مدل گوشی مان را به درستی انتخاب کنیم یک طرف ماجراست، و طرف دیگر، یافتن یک گوشی با قیمت مناسب است.

البته در کنار سامسونگ برندهای پر فروش دیگری همچون شیائومی، آنر و هواوی نیز سهم قابل توجهی در بازار گوشی موبایل در سطح جهان دارند. لیست امکانات و انتظارات شما از گوشی موبایل به شما در انتخاب و فیلتر کردن مدل‌های موجود در بازار باتوجه به قیمت گوشی می‌تواند کار شما را ساده‌تر کند. قبل از هر چیز ابتدا باید خواسته‌هایتان را لیست کرده و مشخص شود با خرید گوشی موبایل هوشمند چه اهدافی دنبال می‌کنید. مثلا ممکن است بخواهید در کنار امکانات اصلی، گوشی موبایل جایگزین یک دوربین حرفه‌ای قوی باشد. یا این که قرار است بار زیاد کارهای روزانه خود را به موبایل بسپارید و بنابراین انتظار یک پردازشگر مقتدر را داشته باشید.

گوشی شیائومی Redmi Note 11s | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 11s 128/8 GB

گوشی موبایل یکی از مهمترین دستگاه‌هاییست که امروزه هر کسی با آن سروکار دارد. در گوشی‌های iOS به سبب سیستم مدیریت حافظه متفاوتی که دارند رم اهمیت زیادی ندارد. در عوض حافظه سیستم برای گوشی‌های اپل حرف اول را می‌زند و حداقل حافظه 32 گیگابایتی برای یک کاربر کم‌مصرف کفایت می‌کند. به طور کلی توصیه ما خرید گوشی‌هایی با حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایت و یا دارای امکان ارتقا حافظه با کارت حافظه SD است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G دو سیم کارت، ظرفیت 256 گیگابایت و با رم 8 گیگابایت

صفحه نمایش این گوشی ها بسیار واضح می باشند و صدای بهتری نیز به نسبت سری های میان رده سامسونگ دارند. سری S سامسونگ علت داشتن بدن شیشه ای،بسیار محکم،ضد آب و قابل شارژ بی سیم هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل نوسانات قیمت ارز است و باتوجه‌به اینکه گوشی موبایل کالایی وارداتی است و قیمت آن با ارز تعیین می‌شود، نوسانات در قیمت ارز تأثیر زیادی روی قیمت گوشی دارند. دو فناوری LCD و OLED گرچه می‌توان گفت هر دو کیفیت خوبی دارند اما تفاوت‌های قابل‌توجهی هم دارند. کیفیت نمایش رنگ‌ها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگی‌های OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. علاوه بر این موارد صفحه نمایش های اولد مصرف بهینه‌تری دارند و با باتری گوشی شما رابطه بهتری خواهند داشت.

براساس اعلام برخی از واردکنندگان موبایل، هزینه‌های مختلفی از جمله مالیات بر ارزش افزوده، هزینه صرافی، عوارض گمرکی، هزینه جابه‌جایی حمل و نقل به قیمت خرید گوشی اضافه می‌شود که همین امر موجب افزایش قیمت گوشی می‌شود. با توجه به اجرا شدن طرح رجیستری گوشی موبایل در ایران، دقت لازم را در تهیه گوشی های فاقد گارانتی به عمل آورید. شهر سخت افزار تنها در این زمینه اطلاع رسانی قیمت موبایل انجام می دهد و مسئولیتی بابت مسائل مربوط به رجیستری نخواهد داشت.