قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران

خرید‌های سنتی و به‌اصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد. اما با خرید آنلاین گوشی موبایل می‌توانید گوشی‌ها را با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع مشاهده کنید و به مقایسه آن‌ها بپردازید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. بالا رفتن قیمت دلار بیشترین تأثیر را روی قیمت گوشی های پرچم دار داشت؛ زیرا این گوشی ها همواره حرف اول را می زنند و از همه نظر صدرنشین هستند. به طوری که در حال حاضر برای خرید یک گوشی پرچم دار از کمپانی سامسونگ یا اپل شما باید هزینه ای بین 30 تا 40 میلیون تومان و حتی بیشتر پرداخت کنید. البته هنوز هم می توان گوشی های یک میلیون تومانی یا کم تر را خریداری کرد که آن هم برخی گوشی های دکمه ای نوکیا یا برندهای دیگر هستند که در یک دوره ای از زمان بیشترین فروش را داشتند.

  • مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد.
  • در این قسمت می‌توانید لیست گوشی های سامسونگ موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید.
  • برای خرید گوشی از کالاتیک تنها کافی است تا روی سایت حساب کاربری خود را بسازید و اقدام به خرید گوشی کنید.
  • با مراجعه به سایت اینترنتی 19کالا علاوه بر بررسی مشخصات گوشی از طریق امکانات مختلف و نقد و بررسی‌های جامع، خرید اینترنتی منحصر بفردی را تجربه نمایید.

اکنون که این مقاله را می‌خوانید آخرین نسخه‌های اندروید 10 و اندروید پای روی جدیدترین گوشی‌های بازار پیاده‌سازی شده‌اند. اندروید معمولا محیط کاربری روان‌تر و منعطف‌تری را نسبت به iOS در اختیار کاربرانش قرار داده است. اگرچه بازار به سیستم عامل‌های اندروید و iOS محدود نمی‌شود اما حجم استقبال کاربران همواره به سمت این دو نرم‌افزار متمایل بوده است. نقد این دو سیستم عامل چیزی نیست که در قالب کلمات بگنجد و احتمالا باید با تجربه، اندروید یا iOS را ارزیابی کنید. اما به هر حال بد نیست پیش از خرید درباره هر یک از سیستم عامل‌ها نکاتی را بدانید. همین حالا جیبتان را نگاه کنید و وقتتان را برای جستجوی محصولاتی صرف کنید که در بازه قیمتی مدنظر شما قرار بگیرد.

سخت افزار و تجهیزات جانبی

در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد. تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. گوشی هوشمند مورد نظر خود را به قیمت روز از سایت کوک موبایل خرید کنید. با این حال، اگر قصد خرید یکی از گوشی های این برند را دارید، برایقیمت روز گوشی های سامسونگمی توانید به سایت ما مراجعه کنید. ماروزانه قیمت گوشی های هوشمندرا آپدیت می کنیم، جدیدترین اطلاعات و مشخصات فنی آنها را به سمع و نظر شما می رسانیم و گوشی هایی که به تازگی وارد بازار می شوند را معرفی خواهیم کرد. اگر جزء افرادی هستید که با گوشی موبایل خود زیاد عکس و فیلم می گیرید و آن را در گوشی خود ذخیره می کنید، قبل از خرید، حتماً از میزان حافظه داخلی موبایل مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.

گوشی سامسونگ A13 | حافظه 128 رم 4 گیگابایت ا Samsung Galaxy A13 128/4 GB

پس از ورود به بخش موبایل در محصولات زومیت کافی است برند و بازه‌ی قیمتی مدنظر خود را انتخاب کنید تا گوشی‌های موجود را مشاهده کنید. از تصمیم‌های عجولانه دست بکشید و برای این که بهترین گوشی را در دستانتان داشته باشید راهنمای امروز را تا پایان بخوانید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد.

در این سری از باتری های حجیم تر و همچنین قوی تر استفاده شده است و حسگر اثر انگشت دیگر در زیر صفحه نمایش قرار ندارد و در کنار گوشی یا پشت آن قرار گرفته است. زمانی که گوشی های سامسونگ این دو سری وارد بازار شدند با سرعت بسیار زیادی در بین کاربران خرید و فروش می شد. هر کسی به دنبال خرید موبایل سامسونگ بود قطعا از این دو سری استفاده میکرد.