لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی؛ خرید گوشی موبایل اچ تی سی با بهترین قیمت کالاوما

3- برای اتصال، شما نیاز به کابل و پورت پشتیبان MHL ، SlimPort بر روی تلویزیون خود خواهی داشت. 2- یک طرف کابل را پورت شارژ موبایل و طرف دیگر را به تلویزیون متصل کنید. 4- با استفاده از بلوتوث یا کابل USB می توانید اینترنت خود را به سایر دستگاه ها انتقال دهید.

  • پس از انتخاب متن می توانید آن را کپی کنید ، نرم افزار Google Search را اجرا نمایید یا متن را از طریق پیام یا شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید .
  • برای فعال سازی شماره گیری سریع شماره مورد نظر خود می توانید بر روی اعداد 1 تا 9 شماره های افراد مختلف و پر کاربرد را فعال کنید.
  • همچنین این گوشی موبایل اچ تی سی دارای باتری اصلی 2730 میلی آمرپر بر ساعت می باشد.
  • 2- در بخش تنظیمات نور می توانید رنگ پردازی دوربین را تنظیم کنید.
  • اچ تی سی، شرکتی تایوانی می باشد که در سال 1997 توسط چر وانگ و پیتر چو افتتاح شد و امروزه دارای بیش از 5 هزار کارمند در زمینه طراحی و ساخت گوشی های همراه، هدست، ساعت های هوشمند و… می باشد.

1- در ابتدا برنامه های مختلفی برای کنترل کودکان وجود دارد، یکی را تهیه کنید. 4- با استفاده از موبایل خود به اینترنت کامپیوتر اتصال پیدا کنید. 5- پس از جفت سازی با مونوپاد می توانید به آسانی به عکس گرفتن بپردازید. 1- در این روش شما نیاز به دستگاه سخت افزاری SlimPort نیاز دارید. 5- می توانید افرادی را که به اینترنت موبایل متصل هستند را مدیریت کنید.

لوازم جانبی گوشی موبایل

4- ممکن است شما یک برنامه ویروس کش نصب کرده باشید که پس از تکمیل فایل، فایل شما را پاک می کند. اگر شما برای دانلود فایل ها با مشکل مواجه هستید و نمی توانید فایلی را دانلود کنید مراحل زیر را دنبال کنید. اگر شما در گوشی خود با مشکلات و خطای زیر مواجه هستید ، راه های زیر را دنبال کنید.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 828 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

اگر شما می خواهید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید می توانید از برنامه های مخصوص یا روش های دیگر استفاده کنید. اگر به ساخت یک نسخه پشتیبان نیاز دارید و نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از کارشناسان ما کمک و راهنمایی حاصل نمایید. 5- استفاده از قابلیت پرسش امنیتی و تغییر رمز با پرسش های متداول گوشی اندرویدی می توانید رمز خود را تغییر دهید. 4- شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود به ریست کردن گوشی اندرویدی خود بپردازید. 3- اگر نمی توانید رنگ دوربین را از تنظیمات به صورت صحیح تنظیم کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

گوشی های موبایل طراحی و تولید شده در این شرکت، دارای سیستم عامل هایی چون اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل می باشند. برای استفاده از برنامه رکود گوشی شما می توانید از برنامه های رکود گیری استفاده کنید یا به بخش ساعت گوشی اچ تی سی بروید و در بخش های کناری برنامه رکود گرفتن را اجرا کنید. همچنین اگر با برنامه رکود گیری مشکل دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.