لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی HTC 14 آذر ایمالز

قبل از خرید گوشی موبایل اچ تی سی، به اصالت و گارانتی کالا دقت کنید. اچ تی سی Desire C دارای جدیدترین مرورگر وب آندروید ، صفحه نمایش با وضوح بالا و قدرت پردازش زیاد است. از آنجایی كه این گوشی به ICS مجهز است می توان Chrome برای آندروید را نیز نصب كرد . با فشردن دکمه More گزینه های بیشتری را در اختیار میگیرید که پیدا کردن روی صفحه و انتخاب متن نیز از جمله آنهاست .

صفحه قفل این گوشی قابل تنظیم ترین صفحه قفل روی یك گوشی هوشمند می باشد. طبق پیش فرض ، چهار میانبر و یك حلقه در پایین صفحه وجود دارد كه با کشیدن و رها كردن حلقه به طرف مركز صفحه می توان قفل گوشی را باز كرد. كاربر می تواند هر یك از میانبرها را به سمت حلقه بکشد تا قفل گوشی باز شده و نرم افزار مربوطه نیز اجرا شود. فروشگاه امداد موبایل جایی است که می‌توانید هر آنچه نیاز دارید، یافته و با اعتماد خرید کنید. اما پس از گذشت سال‌ها اچ‌تی‌سی شروع به افول کرد و همچون ال‌جی و سونی، از صحنه رقابت در بالاترین سطح کنار رفت و سهم خود از بازار را به برندهای پرتعداد چینی واگذار کرد.

  • 2- سپس در بخش دسترسی میتوانید تیک مربوط به بزرگ نمایی را بردارید.
  • 4- اگر شما به صورت محدود با دیگر دستگاه ها متصل هستید باید به تنظیم بلوتوث بپردازید.
  • برای هک وای فای شما نیاز به برنامه و دسترسی روت اندروید خواهید داشت.
  • 2- ابتدا ماشین را روشن کنید و در حالت استفاده از برق خودرو قرار دهید.
  • علیرغم افت قیمت، این شرکت تعدادی دستگاه خوب در خط تولید خود با قیمت‌های مختلف دارد.
  • با وجود کوچک بودن کلیدهای اصلی روی صفحه , بدلیل فاصله مناسبی که از یکدیگر دارند، کار کردن با این کلید ها ساده است.

1- ابتدا با اتصال یک هدفون یا هدست به گوشی از پخش صدا مطمئن شوید. 2- با برنامه فایل منیجر ES می توانید فایل های اضافی و بدرد نخور در حافظه را پاک کنید. 2- شما می توانید با برنامه های پاک کردن حافظه گوشی خود را آزاد کنید. 1- شما می توانید با پاک کردن برنامه های اضافی حافظه اندروید خود را افزایش دهید. برای نصب رام گوشی شما باید در ابتدا از فایل های کاستوم رام مدل های مشخص استفاده کنید. 6- اگر عکس های درون برنامه گوگل استور قابل مشاهده نمی باشد ، در تنظیمات خود را فردی کودک معرفی کنید.

نقد و بررسی گوشی موبایل اچ تی سی Desire C 4GB

ویژگی Beats Audio در زمان مشاهده ویدئوها وجود ندارد و فقط در زمان گوش دادن به موسیقی كار می كند. 3- سپس با شناسایی دو گوشی به یک دیگر ، می توانید فایل خود را ارسال کنید. 4- همچنین شما می توانید ساعت و تاریخ گوشی خود را در حالت خودکار قرار دهید. 1- شما می توانید با یک بار راه اندازی مجدد دستگاه مشکل خود را رفع کنید.

گوشی موبایل HTC 10 Evo تک سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

1- با استفاده از برنامه NFC شما می توانید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. 4- در برنامه شما می توانید اطلاعات ورزش را باری دوستان تان به اشتراک بگذارید. 1- اول از شارژ بودن باتری قلمی اطمینان حاصل کنید و در صورت شارژ نداشتن آن را شارژ کنید. 3- گوشی را کامل خاموش کنید تا زود تر شارژ گردد یا آن را در حالت آماده به کار قرار دهید. 2- سپس به تنظیمات بروید و در بخش همه برنامه ها، برنامه فعلی را متوقف کنید. 4- اطمینان حاصل کنید که درون گوشی کاملا خشک باشد و سپس گوشی را روشن کنید.

اگر در برنامه تلگرام نمی توانید ویس ارسال کنید و یا پس از ارسال ویس، تیک ارسال ندارید ممکن است اینترنت گوشی شما غیر فعال باشد. اگر اینترنت شما فعال است و همچنان ارسال ویس ممکن نیست می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. اگر شما گوگل استور گوشی را پاک کرده باشید به سختی می توانید دوباره برنامه گوگل استور را نصب کنید و ممکن است برنامه گوگل استور را غیر فعال کرده باشید که در این صورت به آسانی گوگل استور شما نصب می شود. برای فعال سازی گوگل استور می توانید از بخش برنامه های نصب شده ، برنامه گوگل استور را نصب کنید. شما برای رفع مشکلات و آموزش فلش گوشی خود می توانید به صفحه آموزش فلش کردن گوشی اندروید بروید. اگر شما از افرادی هستید که به تازگی گوشی اندروید خریداری کرده اید به دنبال تبدیل کردن کابل برق از 3 شاخه به 2 شاخه هستید باید از مبدل های برق 3 به 2 استفاده کنید.

1- برای تنظیم موقعیت مکانی در اندروید به تنظيمات بروید و موقعیت مکانی را روشن کنید. 4- در صورت نیاز می توانید از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. 4- پس از تهیه موارد مورد نیاز می توانید به راحتی اطلاعات خود را بر رو تلویزیون مشاهده کنید.

فروشگاه تخصصی گجت های هوشمند و لوازم جانبی

3- در بخش Hotspot ، تنظیمات نقطه اتصال را بر روی بلوتوث یا UBS تنظیم کنید. 1- اگر شما به تازگی با مشکل افت آنتن مواجه شده اید ، ممکن است به دلیل قرار گیری شما در مکان هایی که از پوشش آنتن برخوردار نمی باشند ، باشد. 1- اگر می خواهید باتری خود را تعویض کنید باید به طراحی گوشی خود دقت کنید و در گوشی های مختلف این راه متفاوت می باشد. 3- هر یک از فایل های obb ممکن است در یک مسیر جداگانه قرار بگیرند.

2- برای اتصال گوشی اندرویدی به باند ، ابتدا بلوتوث گوشی را فعال کنید. 2- برای اتصال گوشی به تلویزیون با وای فای، تنظیمات وای فای را با تنظیمات گوشی موبایل خود هنگام سازی کنید. 4- اگر برای قرار دادن کارت حافظه خارجی با مشکل دچار شده اید می توانید از کارشناسان همیار رایانه کمک حاصل فرمایید.

2- در بخش اتصال به وای فای به بخش تنظیمات بروید و تنظیمات را با مودم خود هماهنگ کنید. 4- می توانید فایل های دارای رمز را رمزگشایی یا در فایل های خود رمز قرار دهید. 6- اگر گوشی شما در شارژ داغ می کند آن را در محل های دارای رطوبت قرار ندهید. 2- برای به اشتراک گذاری اطلاعات شما نیاز به دستگاه اندرویدی دیگری خواهید داشت. 3- با یادگیری آموزش های ابتدایی شما می توانید به تست های برنامه پاسخ دهید. 4- پس از شارژ شدن گوشی را تا شعاع 3 متر دور کنید یا شارژر وای فای را خاموش کنید.