لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی HTC

این اسمارت فون در پنل پشتی خود دارای دوربین اصلی سه گانه ای همراه با حسگر های واید، اولترا واید و تشخیص عمق چشم (حسگر عنبیه) می باشد. برند اچ تی‌ سی به منظور کاهش قیمت این گوشی موبایل، برخی از ویژگی ‌هایی چون استاندارد IP و حسگر ژیروسکوب را حذف نموده است. و اما یکی از معایب گوشی اچ تی سی u12 لایف، این می باشد دارای استاندارد IP نبوده و از این رو در مقابل نفوذ آب و یا گرد و غبار مقاوم نمی باشد. پلاس دارای دوربین اصلی دوگانه بر روی پنل پشتی خود با سنسور های 12 و 16 مگاپیکسلی می باشد. سنسور اصلی این گوشی از لرزش گیر اپتیکال بهره مند بوده و سنسور دومی را با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری در اختیار کاربران خود قرار می ‌دهد.

  • 2- اگر صدا در هدفون پخش می شود و در باند گوشی صدا ندارید ، ولوم صدا را بررسی کنید.
  • 5- در صورتی که هنوز با مشکل مواجه هستید می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل فرمایید تا مشکلات به صورت شبانه روزی برطرف گردد.
  • انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود.
  • 3- شما با تنظیم کردن نوع فیلم برداری می توانید از بهترین عملکرد را استفاده کنید.
  • 2- شما می توانید با برنامه های پاک کردن حافظه گوشی خود را آزاد کنید.
  • گوشی های اندرویدی نسبت به نسخه اندرویدی از مزایا و معایب خاصی برخوردار می باشند.

حال بهتر است تا به معرفی بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی بپردازیم. برند اچ تی سی مانند سابق از محبوبیت بالایی برخوردار نبوده، اما هنوز های دارای طرفداران خاصی می باشد. زمانی شرکت اچ تی سی از بهترین برند های سازنده گوشی گوشی های موبایل بود، اما امروزه با ظهور شرکت هایی چون هوآوی، شیائومی و… دیگر این گونه نمی باشد و این شرکت دارای پسرفت بوده است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با برخی از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی آشنا نماییم. شما برای خرید گوشی ارزان و با کیفیت باید موارد زیادی را ارزیابی کنید.

گوشی اچ تی سی Desire 626G Plus | حافظه 8 رم 1 گیگابایت ا HTC Desire 626G Plus 8/1 GB

2- در بخش تنظیمات نور می توانید رنگ پردازی دوربین را تنظیم کنید. برای فعال سازی شماره گیری سریع شماره مورد نظر خود می توانید بر روی اعداد 1 تا 9 شماره های افراد مختلف و پر کاربرد را فعال کنید. 5- فایل صوتی را از گوشی خود پخش کنید و میزان صدا را تنظیم کنید. 3- با استفاده از گزینه های مدیریتی برنامه می توانید گوشی خود را مدیریت کنید. 2- برنامه مدیریتی را نصب کنید و گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید.

بررسی های گوشی های اچ تی سی

5- پس از اتصال به سایر دستگاه ها می توانید فایل های خود را ارسال و دریافت کنید. 5- در صورتی که از وای فای استفاده نمی کنید، وای فای گوشی خود را خاموش کنید تا به کاهش مصرف باتری و افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … Desire C برای ارتقای قابلیت صوتی به ویژگی Beats Audio مجهز است كه با هر هدست دلخواه می توان از آن استفاده كرد.

4- ممکن است استفاده اندروید از باتری بیش از حد باشد که علت آن را برسی کنید. 3- با انتخاب زبان محلی، شما به آسانی زبان گوشی خود را به فارسی تغییر می دهید. 5- یک وای فای را انتخاب کنید و با انتخاب اتصال خودکار به وای فای دیگران متصل شوید. 3- سپس با استفاده از گزینه بیشتر می توانید آهنگ را برای تماس تنظیم کنید. شما با استفاده از قابلیت OTG می توانید به انتقال فایل ها از فلش مموری یا USB به گوشی بپردازید و یا از دسته های کنسول Xbox استفاده کنید. 4- برنامه به شما اجازه نمایش اطلاعات گوناگونی را به شما می دهد.

اگر شما نمی توانید در گوگل استور دانلود کنید می توانید از روش زیر استفاده کنید. 2- با استفاده از برنامه فلش کردن گوشی می توانید رام گوشی خود را نصب کنید. 4- شما می توانید با استفاده از برنامه ROEHSOFT RAM Expander SWAP حافظه رم Ram گوشی خود را افزایش دهید. 3- پس از نصب و راه اندازی رام گوشی می توانید گوشی خود را با رام جدید و اندروید جدید اجرا کنید.

در سال 2010، گوشی گوگل نکسوس وان، اچ تی سی دیزایر و اچ تی سی لجند نیز عرضه شدند که اچ تی سی لجند دیگر بار با طراحی منحصر به فردش کاربران را شگفت‌زده کرد. اگر شما می خواهید گوشی اچ تی سی خودتان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید میتوانید مراحل زیر را طی کنید. 1- برای گوشی اندرویدی اچ تی سی یک محافظ بدنه با کیفیت تهیه کنید تا گوشی شما را در برابر ضربات احتمالی محافظت کند.

این شرکت در ابتدا تنها طراح و سازنده اصلی محصولات به شمار می رفت و محصولات خود را تحت عنوان اچراتور هایی چون تی موبایل، به سراسر دنیا عرضه می نمود. در وافع شرکت اچ تی سی تمامی تمرکز خود را بر روی محصولاتی قراردادی همرا با اپراتور های گوشی موبایل قرار داده بود. اما امروزه این شرکت تمامی محصولات خود را تحت عنوان برند خود، یعنی برند اچ تی سی به عرضه می رساند.