لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی HTC

4- پس از انتقال درست در محل مورد نظر می توانید از بازی یا برنامه به راحتی استفاده کنید. 3- برای ارسال و دریافت فایل شما میتوانید یکی از موارد را انتخاب کنید. 7- در آخر نوع اتصال گوشی را تنظیم کنید و تنظیمات را ذخیره کنید. اندروید 6.0 همانند اندروید 5.0 می باشد که به بهبود عملکرد توابع و اجرای سریع تر اندروید پرداخته است. با توجه به بهبود رابطه کاربری شما می توانید به راحتی در بخش های مختلفی از اندروید به دنبال برنامه یا ویژگی خاصی باشید. 2- از محافظه صفحه برای جلوگیری از شکستگی صفحه لمسی گوشی استفاده کنید.

  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • ماشین حساب گوشی دارای دکمه های لمسی بزرگ است که با افقی کردن گوشی ویژگیهای بیشتری مثل لگاریتم هم فعال میشود .
  • 2- سپس به تنظیمات بروید و در بخش همه برنامه ها، برنامه فعلی را متوقف کنید.
  • 3- با دستگاه دیگری رمز را وارد کنید تا از درست بودن رمز اطمینان حاصل کنید.
  • شما باید در ابتدا گوشی اندرویدی خود را روت کنید و سپس با استفاده از نسخه اندروید خود به نصب برنامه های مخصوص بپردازید.

1- ابتدا برنامه مخصوص گوشی خود را تهیه کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. 4- برای اطمینان از قفل شدن گوشی خود، می توانید صفحه نمایش را خاموش کنید و مجددا آن را روشن کنید. 4- اگر در انجام مراحل بالا به شارژ شما به عدد 100 نمی رسد با کارشناسان ما برای رفع مشکل تماس حاصل کنید. در بروز رسانی اندروید 4.0 به 5.0 از طراحی ساده تر و کاربردی استفاده شده است و از رابطه گرافیکی مخصوص به خود استفاده می شود.

1- برای رفع مشکل خالی شدن ناگهانی می توانید از روش کالیبره کردن باتری استفاده کنید و برای انجام مراحل کالیبره به مطلب آموزش کالیبره کردن باتری بروید. 2- پس از فعال سازی برنامه و تنظیم آن در بخش تنظیمات می توانید موج خاصی را تنظیم کنید. 4- در صورت کمک و راهنمایی در نوع اتصال خود می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل کنید. اگر شما به تازگی از هدفون و هدست بی سیم استفاده می کنید و چگونگی کار با هدفون را بلد نیستید، می توانید به آسانی از هدست بی سیم یا بلوتوثی خود استفاده کنید.

آموزش فعال کردن بزرگنمایی اندروید در گوشی اچ تی سی ( Learn To Activate Android Zoom In HTC Phone )

3- شما با تنظیم کردن نوع فیلم برداری می توانید از بهترین عملکرد را استفاده کنید. 1- ابتدا یک برنامه برای فیلم گرفتن را انتخاب کنید که ما برنامه SCR Screen Recorder را پیشنهاد می کنیم. 9- از بخش تنظیمات برنامه های پر کاربرد را پیدا کنید و آن ها را حذف کنید.

گوشی اچ تی سی فورجی سالم تمیز

1- برای اجرای بازی های شبکه ای ، شما باید به اینترنت متصل باشید. 4- اگر شخص دوم گزینه دریافت را انتخاب کند شما باید گزینه ارسال را انتخاب کنید. 2- سپس دقت کنید که اگر فایل شما از نوع APK نمی باشد آن را نصب نکنید. 6- پس از ایجاد یک تنظیمات جدید، فیلد های Name , APN را پر کنید.

برای رفع مشکل بوت نشدن گوشی اچ تی سی و ورود به بوت گوشی اچ تی سی مراحل زیر را انجام کنید. 8- برای دریافت کد فعال سازی APN یا تنظیمات اینترنت گوشی اندرویدی می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل کنید. 4- در هنگام استفاده از گوشی اندرویدی اچ تی سی ، سعی کنید از حافظه کمتری استفاده کنید و فضای بیشتری از حافظه را برای اجرای برنامه ها آزاد نگهدارید. شماره گیر روی صفحه نمایش دارای یک صفحه کلید ، یک میانبر به Log تماس و لیستی از مخاطبین در زیر آن است و علاوه بر این , اچ تی سی Desire C دارای شماره گیری هوشمند و شماره گیری صوتی است. زمانی كه تایپ روی صفحه كلید را آغاز می كنید مخاطبین براساس نام یا شماره تلفن تفكیك می شوند . در سال 2013، htc پرچمدار HTC One را عرضه کرد، که در مقایسه با گوشی موتورولا، پرفروش‌ترین گوشی تاریخ خود شد و این امید را ایجاد کرد که این شرکت پس از چند سال افت در مسیر درست خود قرار گرفته است.

قیمت گوشی‌ اچ تی سی تنوع بسیاری دارد که یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن تلقی می‌شود. برای تغییر ظاهری گوشی خود می توانید از بازار تم های زیبا خریداری کنید، پس از دانلود تم ها می توانید تصاویر و آیکون های جدید را قرار دهید. همچنین می توانید تم های گرافیکی را بر روی گوشی اندرویدی اجرا کنید. برای راهنمایی بهتر در تغییر ظاهری گوشی خود می توانید از کارشناسان همیار رایانه کمک حاصل فرمایید. 9- موبایل اندرویدی اچ تی سی را حدوداً یک هفته یک بار به مدت 8 ساعت خاموش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گوشی های اچ تی سی اینجا کلیک کنید.