لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی HTC

3- در بخش تنظیمات همگام سازی تیک گزینه بروز رسانی خودکار را فعال کنید. 5- اطلاعات را ذخیره کنید و با گرفتن عدد تنظیم شده، با شماره شخص مورد نظر تماس حاصل کنید. 4- با فعال کردن دسترسی و تعیین حد دسترسی شما می توانید از برنامه به راحتی استفاده کنید.

  • با توجه به فعالیت پایین شرکت اچ تی سی در زمینه گوشی های موبایل، این گوشی موبایل از جدیدترین و قدرتمند ترین گوشی های موبایل هوشمند این برند به شمار می رود.
  • زمانی شرکت اچ تی سی از بهترین برند های سازنده گوشی گوشی های موبایل بود، اما امروزه با ظهور شرکت هایی چون هوآوی، شیائومی و… دیگر این گونه نمی باشد و این شرکت دارای پسرفت بوده است.
  • اچ تی سی Desire C دارای گیرنده داخلی GPS است که كمتر از یک دقیقه به قفل ماهواره می رسد (در صورت غیر فعال بودن A-GPS).
  • شما می توانید با مراجعه به بخش برنامه ها و انتخاب کردن برنامه رابطه کاربری اندروید و همچنین پاک کردن حافظه ، رابطه کاربری را از نو راه اندازی کنید.

1- ابتدا برنامه مخصوص گوشی خود را تهیه کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. 4- برای اطمینان از قفل شدن گوشی خود، می توانید صفحه نمایش را خاموش کنید و مجددا آن را روشن کنید. 4- اگر در انجام مراحل بالا به شارژ شما به عدد 100 نمی رسد با کارشناسان ما برای رفع مشکل تماس حاصل کنید. در بروز رسانی اندروید 4.0 به 5.0 از طراحی ساده تر و کاربردی استفاده شده است و از رابطه گرافیکی مخصوص به خود استفاده می شود.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 Evo

اگر در مورد تبدیل های پریز برق 3 به 2 سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. برای هک وای فای شما نیاز به برنامه و دسترسی روت اندروید خواهید داشت. شما باید در ابتدا گوشی اندرویدی خود را روت کنید و سپس با استفاده از نسخه اندروید خود به نصب برنامه های مخصوص بپردازید. اگر شما از جمله افرادی هستید که به می خواهید گوشی خود را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ مدیریت کنید می توانید با استفاده از برنامه های مدیریتی شرکت سازنده گوشی خود ، اطلاعات موبایل را در رایانه مدیریت کنید. این شرکت در سال 2010 همچون شرکت سامسونگ، بر سر حق اختراع بعضی از فناوری ها، با شرکت آمریکایی اپل درگیر دعوای حقوق شد.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 10 LifeStyle دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

برای رفع مشکل بوت نشدن گوشی اچ تی سی و ورود به بوت گوشی اچ تی سی مراحل زیر را انجام کنید. 8- برای دریافت کد فعال سازی APN یا تنظیمات اینترنت گوشی اندرویدی می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل کنید. 4- در هنگام استفاده از گوشی اندرویدی اچ تی سی ، سعی کنید از حافظه کمتری استفاده کنید و فضای بیشتری از حافظه را برای اجرای برنامه ها آزاد نگهدارید. شماره گیر روی صفحه نمایش دارای یک صفحه کلید ، یک میانبر به Log تماس و لیستی از مخاطبین در زیر آن است و علاوه بر این , اچ تی سی Desire C دارای شماره گیری هوشمند و شماره گیری صوتی است. زمانی كه تایپ روی صفحه كلید را آغاز می كنید مخاطبین براساس نام یا شماره تلفن تفكیك می شوند . در سال 2013، htc پرچمدار HTC One را عرضه کرد، که در مقایسه با گوشی موتورولا، پرفروش‌ترین گوشی تاریخ خود شد و این امید را ایجاد کرد که این شرکت پس از چند سال افت در مسیر درست خود قرار گرفته است.

در حقیقت سایت آی تی قیمت یک سایت مرجع قیمت می باشد که فروشنده گوشی موبایل HTC و خریدار گوشی موبایل اچ تی سی را به طور مستقیم و با حذف واسطه به بازار خرید و فروش گوشی موبایل متصل می نماید. گوشی اچ تی سی نامی است که شاید کمتر شنیده باشید، اما این شرکت در سال 2011 بعد از سامسونگ و اپل سومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند بود. انواع گوشی اچ تی سی در مقایسه باگوشی شیامی دستگاه‌های اندرویدی مناسب هستند و قیمت گوشی اچ تی سی نسبت به عملکرد خوبی که دارد، مقرون به صرفه است. اندروید 4.4 یا کیت کت یکی از اندروید های محبوب در زمان خود می باشد که بیشتر با قابلیت انعطاف پذیری روت اندروید و استفاده 100% از توانایی گوشی در حافظه ای به اندازی 512MB را به یاد خواهید داشت. اچ تی سی، شرکتی تایوانی می باشد که در سال 1997 توسط چر وانگ و پیتر چو افتتاح شد و امروزه دارای بیش از 5 هزار کارمند در زمینه طراحی و ساخت گوشی های همراه، هدست، ساعت های هوشمند و… می باشد.

4- پس از انتقال درست در محل مورد نظر می توانید از بازی یا برنامه به راحتی استفاده کنید. 3- برای ارسال و دریافت فایل شما میتوانید یکی از موارد را انتخاب کنید. 7- در آخر نوع اتصال گوشی را تنظیم کنید و تنظیمات را ذخیره کنید. اندروید 6.0 همانند اندروید 5.0 می باشد که به بهبود عملکرد توابع و اجرای سریع تر اندروید پرداخته است. با توجه به بهبود رابطه کاربری شما می توانید به راحتی در بخش های مختلفی از اندروید به دنبال برنامه یا ویژگی خاصی باشید. 2- از محافظه صفحه برای جلوگیری از شکستگی صفحه لمسی گوشی استفاده کنید.