لیست قیمت گوشی موبایل + مشاوره تخصصی رایگان خرید آپدیت 13 آذر

بعد از اینکه قاچاق کالا به خصوص گوشی های موبایل به یک معضل بزرگ تبدیل شد و برای جلوگیری از گسترش آن، قوانین جدیدی برای واردات تلفن همراه به تصویب رسید، اینرجیستری گوشی های موبایلبه همراهکد فعالسازیبود که به خوبی توانست جلوی قاچاق تلفن همراه را بگیرد. چیپست و عملکرد گوشی، به خصوص اگر گیمر هستید، می تواند در تصمیم شما برای خرید موبایل تاثیر بگذارد. از طرفی قیمت گوشی موبایل کاملا تحت تأثیر تراشه و هسته بکار رفته در آن است. پس هنگام خرید موبایل بهتر است شناخت کافی از انواع پردازنده داشته باشید. می‌توان گفت رده‌بندی گوشی‌های هوشمند بر اساس پردازنده‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد و به همین اعتبار گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار به ترتیب، قیمت ارزان متوسط و گران دارند. در حال حاضر شرکت‌های اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرح‌ترین تولیدکننده‌های چیست هستند.

برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید. در مجموع محیط اندروید باعث می‌شود کاربر حس راحت‌تری را هنگام کار با گوشی تجربه کند. با خرید گوشی موبایل هوشمند اندرویدی، دنیایی از اپلیکیشن‌های رایگان در گوگل پلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همین سهولت در نصب برنامه‌های مختلف باعث شده تا اندروید دوست‌داشتنی‌تر از هر سیستم عامل دیگری در دنیا برای هر سن و سلیقه‌ای باشد. سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت تولید گوشی های هوشمند است. با اینکه در آن سالها سامسونگ فروش خوبی نداشت، ولی هر ساله یکی دو مدل گوشی به بازار عرضه می‌کرد و چشم به امید روزی داشت که بخش موبایل سامسونگ به یکی از منابع اصلی درآمد شرکت تبدیل شود.

البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد. تمامی گوشی های موبایل موجود در سایت کالاتیک دارای گارانتی معتبر می‌باشند. همه ما می دانیم که اپل همواره گوشی هایی را به بازار ارائه می دهد که حرفی برای گفتن داشته باشند و از همه نظر حرف اول را بزنند. تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند. مشخصات سخت افزاری و کیفیت ساخت بالای گوشی های اپل باعث شد تا در بین کاربران محبوب شود. زمانی که همه ما نام برند اپل را می شنویم، یک گوشی همه چی تمام با قیمت بسیار بالا در ذهنمان نقش می بندد.

  • علیرغم محدودیت‌های فراوان، اگر اصرار به تجربه پلتفرم iOS دارید بهتر است که به سراغ آیفون se 2022 بروید.
  • همچنین خریداران تمام گزینه‌های موجود برای قیمت امروز گوشی را یک‌جا مشاهده می کنند و این باعث خرید بهتر و ارزان‌تر می‌شود.
  • فروشگاه اینترنتی کالاتیک همواره سعی داشته تا تمامی کالاهای خود را با قیمت مناسب و ارسال سریع به دست مشتریان برساند.
  • این قابلیت اکنون توسط بسیاری از برندهای عرضه‌کننده گوشی هوشمند ارائه می‌شود.
  • قیمت موبایل های شیائومیبا توجه به زیربرندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید متفاوت باشد برای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومان شیائومی می توانید از سری Mi و یکی از موبایل های می 8 ، می 9 و می 9 لایت را خریداری کنید.

اگر طرفدار آیفون و سیستم‌عامل iOS هستید گزینه‌های کمتر و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت؛ در بین پرچمدارهای اندرویدی نیز سامسونگ گران‌ترین گزینه‌ها و شیائومی ارزان‌ ترین گوشی ها را دارد. می‌توانید پس از تماشای عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید. تعداد لنزها، قابلیت زوم اپتیکال، حسگر ثبت عمق تصاویر و تکنولوژی HDR دست به دست هم داده‌اند تا گوشی‌های جدید، هیولاهای عکاسی باشند. اگر به دنبال یک معیار مشخص برای تایید قدرت دوربین در خرید گوشی موبایل هوشمند هستید، از رزولوشن غافل نشوید. اکنون رزولوشن استاندارد گوشی‌ها 4K و با قابلیت ثبت 60 فریم در ثانیه است.

اگر همواره به دنبال پایین ترین قیمت فلان گوشی در بازار هستید، از همین سایت می توانید قیمت گوشی ها را ببنید، آن را با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید و خرید خود را در بهترین زمان ممکن انجام دهید. اگر می خواهید ازقیمت گوشی به نرخ روزآگاه باشید، بهترین و راحت ترین روش، بازدید از سایت های معتبر گوشی است. شما باید یک وب سایت معتبر در حوزهخرید و فروش گوشی‌های موبایلانتخاب کنید و مدام ازلیست قیمت گوشی امروزباخبر شوید. این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا با مطالعه و بررسی های میدانی و به اصطلاح کف بازار، بتواند نیازهای شما مشتریان عزیز را برآورده سازد و گوشی هایی با قیمت متناسب با بودجه شما، عرضه نماید. با این که خرید آنلاین گوشی چند وقتیه که تو ایران داره مرسوم میشه اما هنوز سهم فروش مغازه ها خیلی خیلی بیشتر از سهم فروش آنلاین گوشی موبایل از طریق فروشگاه های اینترنتی یا پیج های اینستاگرام فروش موبایله.

Xiaomi Redmi Note 11 4/128GB Mobile Phone

از طرفی این فروشگاه ها تخفیف هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا برای شما امکان خرید گوشی ارزان به راحتی وجود داشته باشد. شما با خرید از گوشی شاپ می توانید از بابت اصالت کالا و ضمانت آن مطمئن باشید و حتی خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اگر امروز قصد موبایل گوشی خاصی را دارید احتمالا قیمت امروز گوشی در فروشگاه های اینترنتی دغدغه اصلی شما خواهد بود؛ چراکه این احتمال وجود دارد که حتی در کمتر از یک هفته، قیمت موبایل موردنظرتان تغییر قابل‌توجهی داشته باشد. همه قیمت‌هایی که در این بخش وجود دارد، به‌روزشده و قابل اعتماد است از این دید خوبی به شما برای تنظیم بودجه و خرید ارزان‌ گوشی در بهترین زمان خواهد کرد.

در حال حاضر سامسونگ توانسته است بیشترین میزان فروش دنیا را به خود اختصاص دهد؛ زیرا سیاست سامسونگ بر تولید گوشی هایی در همه بازه های قیمتی است تا تمام کاربران توانایی خرید گوشی موردنظر خود را داشته باشند. سامسونگ همیشه از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت، یک گزینه خوب برای شما دارد و برای او فرقی نمی کند که میزان توانایی خرید شما تا چه حد است، زیرا گزینه های فوق العاده ای را برای انتخاب در مقابل شما قرار می دهد. برخی دیگر از مخاطبان دوست دارند که بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار را داشته باشند؛ بنابراین می توان گفت که انتخاب یک گوشی پرچمدار سامسونگیا پرچمدار آیفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد. از آنجایی که 19کالا یک فروشنده بزرگ در این مورد محسوب می‌شود، تمامی گوشی های جدید از هر برندی را در دسترس خود دارد؛ از‌این‌رو برای شناخت بهتر شما خریداران تجربه خود را از کار با این گوشی‌ ها در اختیار شما قرار داده است.

انواع برند موبایل که قبل از خرید باید بشناسید

Samsung Galaxy A73 5G – هویت تازه‌ای برای خانوادهاز لحظه معرفی دو گوشی A72 و A52 5G سامسونگ در اواسط ماه مارچ سال 2021 می‌توان به‌عنوان … کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. الزاما بالاتر بودن رزولوشن سنسور دلیلی بر کیفیت بالاتر نیست و دوربین‌ها باید علاوه بر مشخصات و اعداد در عمل مقایسه شوند. منظور از دوربین ماکرو،‌ دوربینی برای عکاسی از سوژه‌های کوچک از فواصل کم است و منظور از سنسور تشخیص عمق نیز سنسوری برای کمک به دوربین‌های اصلی برای ایجاد بهتر افکت بوکه و تشخیص عمق سوژه است.

گوشی پوکو

اگر برای خرید گوشی موبایل هوشمند به دنبال مدل‌های میان‌رده هستید حتما به این موضوع دقت کنید. امروزه سامسونگ بالاترین سهم تولید و فروش گوشی های هوشمند را در جهان داراست. قیمت انواع گوشی سامسونگ را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید.

برای مثال سامسونگ بیشترین تمرکز خود را روی تولید گوشی های میان رده ای گذاشت که به دلیل داشتن قیمت مناسب و امکانات فوق العاده موردتوجه کاربران قرار گرفت. قیمت مناسب این گوشی ها به دلیل وجود سخت افزار قدرتمند، در یک بدنه پلاستیکی است. تنها با چند کلیک ساده و رفتن به دسته بندی گوشی های موبایل در فروشگاه اینترنتی مبیت می توانید مدل های روز را مشاهده نمایید و با مقایسه قیمت این گوشی با سایرین، تجربهخرید گوشی موبایلرا با مناسب ترین قیمت داشته باشید. اگر به دنبال خرید گوشی های گران قیمت این برند هستید، فرصت را از دست ندهید و جدیدترین گوشی شیائومی یعنی می 10 تی پرو که نزدیک به 20 میلیون تومان قیمت دارد را انتخاب کنید. برای خرید به قیمت و با بهترین شرایط از سایت کوک موبایل و صفحه مربوطه اقدام نمایید.