مشخصات، قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

رقیب بعدی M8 بود که عملکرد خوبی در بازار نسبت به مدل قبلی خود نداشت، یکی از نقاط ضعف اصلی M8 و دیگر پرچمداران HTC در آن زمان دوربین بود که عملکرد بسیار بدتری نسبت به رقبا داشتند. می‌توان گفت اقتصادی بودن قیمت گوشی htc نقطه قوت آن نسبت به رقبای خود است اما کیفیت خیلی بالایی را ارائه نمی‌دهد. اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۱۲ و شروع قدرت و پیشرفت اندروید با نسخه ۴، وارد رقابتی سخت با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، از جمله ال‌جی، سامسونگ، سونی و هواوی شد. در آن زمان اچ‌تی‌سی با کیفیت‌ترین گوشی‌های دنیا را می‌ساخت که در بین مدل‌های مختلف به عنوان زیباترین و خوش دست‌ترین مدل‌ها شناخته می‌شدند. کمپانی اچ‌تی‌سی مدل‌های پرچمدار خود را به عنوان اچ‌تی‌سی وان به بازار جهانی عرضه می‌کرد.

  • برای اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون می توانید از 3 روش مختلف استفاده کنید که به صورت مختصر این 3 روش را ، اتصال با کابل HDMI ، اتصال با Micro USMHL و اتصال با دانگل می نامند.
  • 3- ممکن است برنامه از شما مجوز دسترسی به هسته اندرویدی را بخواهد.
  • پورت MicroUsb هم بدلیل داشتن حاشیه قرمز رنگ براحتی در سمت چپ گوشی Desire C قابل تشخیص میباشد .این پورت برای شارژ و ارتباط گوشی با کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد .
  • در واقع همان طراحی ظاهری شیک و استفاده از بدنه فلزی در نسل جدید گوشی های موبایل اچ تی سی وان نیز مورد تکرار قرار گرفته است.

دلایل زیادی ممکن است باعث روشن نشدن گوشی شما باشد و یکی از این دلایل را می تواند شارژ نبودن گوشی شما باشد. گاهی مواقع ممکن است گوشی شارژ داشته باشد که می توانید دکمه پاور گوشی را به مدت 15 ثانیه نگهدارید. گاهی اوقات ممکن است برخی از برنامه ها مشکلاتی برای روشن شدن گوشی شما ایجاد کنند. همچنین برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی خود می توانید از کارشناسان ما کمک حاصل فرمایید. اگر شما نمی توانید با تلگرام و سایر برنامه های ارتباطی ویس ارسال کنید، در ابتدا با برنامه ضبط صدا، صدا خود را ضبط کنید.

گوشی لنوو

با وجود این که قدرت پردازشی این گوشی موبایل در مقایشه با پرچم دارای امروزی شرکت اچ تی سی، ضعیف به نظر می آید، اما باز هم ارزش خرید دارد. گوشی موبایل اچ تی سی u11 پلاس در قسمت پنل پشتی خود دارای دوربین 12.2 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز به حس گری 8 مگاپیکسلی مجهز می باشد. همچنین این گوی دارای سیستم‌ عامل اندروید 8.0 بوده و از فناوری Edge Sense در طراحی و تولید آن بهره گرفته شده است. اچ‌ تی ‌سی U12 پلاس که از قدرتمند ترین و بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی می باشد، از نسل جدید فناوری Edge Sense پشتیبانی نموده و قدرت آن به وسیله چیپست اسنپدراگون 845 مورد تامین قرار می گیرد. از ویژگی های مثبت این اسمارت فون این می باشد که کاربران قادر هستند تا این گوشی هوشمند را مجهز با دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت سفارش دهند.

گوشی اچ تی سی 10 | حافظه 32 رم 4 گیگابایت ا HTC 10 32/4 GB

Google Maps یک بخش استاندارد از بسته آندروید است که دارای مسیریابی با راهنمای صوتی در بعضی کشورها است. کاربر می تواند مسیرها را برنامه ریزی کند ، POI نزدیک را جستجو نماید و از حالت مشاهده خیابان ، لذت ببرد. فروشگاه آسون دیجیتال فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، تجربه‌ی لذت‌بخش و اطمینان بخشی از یک خرید اینترنتی را فرآهم می‌آورد. کلیه کالاهای ما به شکل تضمینی پلمپ و صفر هستند و امکان بازگشت تا یک هفته درصورت ایراد کالا برای مشتری وجود دارد. محصولات ما شامل کالاهای دیجیتال چون موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لوازم جانبی، هندزفری و ساعت های هوشمند و …

HTC Desire 830-32GB dual sim

3- اگر حساب کاربری فعالی را در گوشی اندرویدی دارید می توانید موقعیت آن را پیدا کنید. 3- برای اتصال گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث می توانید با فعال سازی بلوتوث موبایل و کامپیوتر به ارسال اطلاعات بپردازید. 2- شما میتوانید با استفاده از لپ تاپ و گوشی فایل صوتی دلخواه تان را از ماشین پخش کنید.

در این گوشی دو نرم افزار ایمیل که شامل Gmail و HTC Mail است و تمامی حساب های ایمیل را در یک صندوق پستی ادغام می کند. با اضافه کردن چندین حساب می توان هر صندوق پستی را بطور جداگانه مشاهده کرد یا به بخش همه حساب ها رفت . هر حساب دارای رنگ مخصوص است بنابراین به سرعت می توان هر پیام را با حساب مربوطه ارتباط داد. امکان تفکیک ایمیل براساس تاریخ ، موضوع ، خواننده و اندازه وجود دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه اینترنتی کالاوما) می‌باشد. علیرغم افت قیمت، این شرکت تعدادی دستگاه خوب در خط تولید خود با قیمت‌های مختلف دارد. برخلاف سامسونگ، ال جی و دیگر مارک‌های بزرگ، HTC فقط تعداد انگشت شماری از گوشی‌ها را در سال عرضه می‌کند. تا قبل از آن این باور وجود داشت که موبایل یک وسیله‌ی ارتباطی سنگین و دست‌و‌پا‌گیر است در حالی که با ورود این گوشی‌های سبک و خوش‌دست با طراحی لمسی چشم‌نواز، این باور در ذهن کاربران رنگ باخت. فروشگاه اینترنتی آوادا پروشاپ پلاس یک فروشگاه اینترنتی کامل است که توسط قالب قدرتمند آوادا طراحی شده است.

اگر از یک گوشی موبایل می خواهید بعنوان یک دوربین عکاسی استفاده کنید باید گوشی اچ تی سی خود را با تراکم زیاد دوربین و مگاپیکسل زیاد تهیه کنید. همچنین اگر می خواهید یک گوشی اچ تی سی را با پردازش بهتر برنامه ها تهیه کنید می توانید از پردازنده هایی با گیگاهرتز بالا خریداری کنید. اگر برای خرید گوشی نیاز به مشاوره جهت خرید بهترین گوشی را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.