مشخصات فنی، فروش و قیمت گوشی های اچ تی سی کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

اگر شما می خواهید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید می توانید از برنامه های مخصوص یا روش های دیگر استفاده کنید. اگر به ساخت یک نسخه پشتیبان نیاز دارید و نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از کارشناسان ما کمک و راهنمایی حاصل نمایید. 5- استفاده از قابلیت پرسش امنیتی و تغییر رمز با پرسش های متداول گوشی اندرویدی می توانید رمز خود را تغییر دهید. 4- شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود به ریست کردن گوشی اندرویدی خود بپردازید. 3- اگر نمی توانید رنگ دوربین را از تنظیمات به صورت صحیح تنظیم کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • 3- سپس از شما می خواهد که تایید کنید، مایل به پاک کردن اطلاعات می باشید.
  • در سال 2014 نیز از گوشی اچ تی سی وان ام 8 ، اولین گوشی با دوربین دوگانه در دنیا رونمایی شد که محبوبیت این برند را دوچندان کرد.
  • 1- ابتدا برنامه مخصوص گوشی خود را تهیه کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.
  • 2- به بخش تنظیمات بروید و در بخش دسترسی ها تیک گزینه OTG USB In Active را فعال کنید.

3- بعد از فعال سازی می توانید فلش مموری و دسته کنسول را به گوشی خود متصل کنید. 2- به بخش تنظیمات بروید و در بخش دسترسی ها تیک گزینه OTG USB In Active را فعال کنید. 5- در صورت هر گونه سوال درباره کنترل کودکان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

آموزش کالیبره کردن و افزایش عمر باتری گوشی :

گوشی های موبایل طراحی و تولید شده در این شرکت، دارای سیستم عامل هایی چون اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل می باشند. برای استفاده از برنامه رکود گوشی شما می توانید از برنامه های رکود گیری استفاده کنید یا به بخش ساعت گوشی اچ تی سی بروید و در بخش های کناری برنامه رکود گرفتن را اجرا کنید. همچنین اگر با برنامه رکود گیری مشکل دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی ساری تک

4- ممکن است شما یک برنامه ویروس کش نصب کرده باشید که پس از تکمیل فایل، فایل شما را پاک می کند. اگر شما برای دانلود فایل ها با مشکل مواجه هستید و نمی توانید فایلی را دانلود کنید مراحل زیر را دنبال کنید. اگر شما در گوشی خود با مشکلات و خطای زیر مواجه هستید ، راه های زیر را دنبال کنید.

3- برای اتصال، شما نیاز به کابل و پورت پشتیبان MHL ، SlimPort بر روی تلویزیون خود خواهی داشت. 2- یک طرف کابل را پورت شارژ موبایل و طرف دیگر را به تلویزیون متصل کنید. 4- با استفاده از بلوتوث یا کابل USB می توانید اینترنت خود را به سایر دستگاه ها انتقال دهید.