مشخصات فنی و قیمت گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو HTC Desire 10 Pro

اگر شما نمی توانید در گوگل استور دانلود کنید می توانید از روش زیر استفاده کنید. 2- با استفاده از برنامه فلش کردن گوشی می توانید رام گوشی خود را نصب کنید. 4- شما می توانید با استفاده از برنامه ROEHSOFT RAM Expander SWAP حافظه رم Ram گوشی خود را افزایش دهید. 3- پس از نصب و راه اندازی رام گوشی می توانید گوشی خود را با رام جدید و اندروید جدید اجرا کنید.

  • در ابتدا فایل اندرویدی را با برنامه مخصوص گوشی اچ تی سی شناسایی کنید و به نصب درایور بپردازید.
  • هدف گوگل از این کار، احتمالاً دسترسی یافتن به پتنت‌ها و طرح‌های مفهومی اچ‌تی‌سی بوده‌است.
  • 4- ممکن است شما یک برنامه ویروس کش نصب کرده باشید که پس از تکمیل فایل، فایل شما را پاک می کند.
  • 3- برای ارسال و دریافت فایل شما میتوانید یکی از موارد را انتخاب کنید.
  • 3- بعد از فعال سازی می توانید فلش مموری و دسته کنسول را به گوشی خود متصل کنید.

4- می توانید برای رفع مشکل دانلود و خطا در گوگل استور اندروید، یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. اگر شما در هنگام استفاده از گوگل استور گوشی اندرویدی با خطای های زیر مواجه شده اید مراحل را دنبال کنید. اگر در نصب و پخش صدا با کابل AUX مشکل دارید می توانید به کارشناسان ما تماس حاصل کنید. با استفاده از یک شارژر همه کاره وای فای می تواند انواع موبایل و تبلت را شارژ کنید. یکی از دلایل استفاده نکردن از پاور بانک را می توان ذخیره بیش از حد برق یا الکتریسیته نام برد. شما به دلیل استفاده نکردن مداوم و شارژ کردن آن ، گاهی ممکن است به مشکلاتی نظیر سوختگی یا انفجار پاور بانک دچار شوید.

HTC Desire VC

هدف گوگل از این کار، احتمالاً دسترسی یافتن به پتنت‌ها و طرح‌های مفهومی اچ‌تی‌سی بوده‌است. طبق این معامله بیش از ۲ هزار مهندس HTC به گوگل منتقل شدند البته این افراد همچنان در تایوان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. Desire C دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که بخوبی با شبکه های اجتماعی ادغام شده است و تمامی موارد از SMS تا آلبوم های عکس فیس بوک را بخوبی مدیریت می کند. كل نرم افزار People (دفترچه تلفن) دارای ساختار Tab است و در مقایسه با نرم افزار آندروید ، Tab بیشتری دارد. تمامی مخاطبین ، گروهها و Log تماس در اختیار كاربر قرار می گیرند. از یك منوی كشویی در بالای صفحه می توان مخاطبین را براساس دفترچه آدرس گوشی ، فیس بوك ، توییتر یا حساب HTC Sense تفكیك كرد.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 530 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

3- در بخش تنظیمات اینترنت گزینه ای را برای اشتراک گذاری اینترنت ، فعال سازی کنید. 4- شما می توانید با استفاده از برنامه Find My iPhone اندرویدی گوشی خود را پیدا کنید. 1- روش های فعال سازی مونوپاد با یک دیگر فرق دارد و ما روش کار با مونوپاد بلوتوثی را آموزش می دهیم. 2- این روش برای کسانی مناسب است که از گوشی و یا تبلت قدیمی اندرویدی استفاده می کنند. 3- در بخش تنظیمات موبایل نوع اتصال را بر روی تلویزیون قرار دهید. 1- برای اتصال کارت حافظه یا SD Card باید به بالای حافظه جانبی و علامت ورودی توجه کنیم.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 12 plusدو سیم کارت

2- در بخش تنظیمات نور می توانید رنگ پردازی دوربین را تنظیم کنید. برای فعال سازی شماره گیری سریع شماره مورد نظر خود می توانید بر روی اعداد 1 تا 9 شماره های افراد مختلف و پر کاربرد را فعال کنید. 5- فایل صوتی را از گوشی خود پخش کنید و میزان صدا را تنظیم کنید. 3- با استفاده از گزینه های مدیریتی برنامه می توانید گوشی خود را مدیریت کنید. 2- برنامه مدیریتی را نصب کنید و گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید.