مشخصات فنی و قیمت گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو HTC Desire 10 Pro

همینطور MicroSD که محل کارت حافظه است از همین قسمت قابل دسترسی است . متوجه می‌شویم که این برند دارای گوشی‌هایی در بازه‌های قیمتی معقول و متفاوتیست که فرصت داشتن گوشی موبایل را برای همه افراد فراهم می‌کند. همان طور که گفته شد از نظر قیمت گوشی نیز این کمپانی بسیار متنوع ظاهر شده است.

  • 1- در ابتدا برنامه های مختلفی برای کنترل کودکان وجود دارد، یکی را تهیه کنید.
  • 8- رمز امنیتی ورود به موبایل خود را به اشخاص دارای اعتماد بدهید.
  • اگر شما دچار مشکل فراموش شدن رمز موبایل شده اید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا به کمک کارشناسان ما مشکلات خود را رفع کنید.
  • کمپانی اچ‌تی‌سی مدل‌های پرچمدار خود را به عنوان اچ‌تی‌سی وان به بازار جهانی عرضه می‌کرد.
  • اگر شما می خواهید گوشی اچ تی سی خودتان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید میتوانید مراحل زیر را طی کنید.

گوشی موبایل اچ تی سی وان ام8 یکی از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی در سال 2013 به شمار می رود. با این که سال های زیادی از تولید این گوشی گذشته است اما هنوز هم دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران شرکت اچ تی سی می باشد. درواقع شرکت اچ ‌تی ‌سی نسل جدید گوشی های موبایل هوشمند خود را با نام One و زبان طراحی مشابه با نسل قبل به بازار جهانی عرضه نموده است. گوشی موبایلی که چه از نظر سخت افزاری چه نرم افزاری و چه ظاهری، زیبا و دل نواز می باشد. این گوشی موبایل در دو مدل با حافظه های گوناگون طراحی و عرضه شده است.

باتری گوشی اچ تی سی HTC One X9

در این روش شما میتوانید از اندروید های مختلف و سازگار با گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. ابتدا فایل اندرویدی را که با گوشی اندرویدی شما سازگاری دارد را تهیه کنید. سپس فایل را با استفاده از روش های خاص هر گوشی اندرویدی ، اقدام به نصب کنید. در ابتدا فایل اندرویدی را با برنامه مخصوص گوشی اچ تی سی شناسایی کنید و به نصب درایور بپردازید. پس از نصب نسخه اندرویدی می توانید از نسخه جدید اندرویدی گوشی اچ تی سی استفاده کنید.

3- در بخش تنظیمات همگام سازی تیک گزینه بروز رسانی خودکار را فعال کنید. 5- اطلاعات را ذخیره کنید و با گرفتن عدد تنظیم شده، با شماره شخص مورد نظر تماس حاصل کنید. 4- با فعال کردن دسترسی و تعیین حد دسترسی شما می توانید از برنامه به راحتی استفاده کنید.

آموزش پاک کردن تبلیغات برنامه ها در گوشی اندرویدی ( Learn To Clear Ads On Android Apps )

اگر گوشی شما به تازگی با مشکل خاموش و روشن شدن یا ریست ناگهانی دچار شده است ، ممکن است از علت های مختلفی باشد که برای رفع مشکل گوشی خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید. گاهی اوقات با کمترین کثیفی در سطح صفحه شما با مشکل مواجه می شوید. 4- با ذخیره تنظیم می توانید به ضبط کردن از صفحه نمایش بپردازید.

اچ‌تی‌سی در حال حاضر به اندازه گذشته فعال نیست و تعداد کمی کارمند دارد (حدود ۵۰۰۰ نفر) و تنها یک مدل گوشی هوشمند تولیدی دارد، و بیشتر بر روی واقعیت مجازی و… تمرکز دارد. اما در گذشته‌ای نه چندان دور، این شرکت نبردی سخت با ال‌جی، سونی و سامسونگ داشت که دوره‌ای طلایی محسوب می‌شد. شما برای پیدا کردن فایل های دانلودی خودتان در گوشی، باید بدانید که در ابتدا با چه برنامه ای فایل خود را دانلود کرده اید و سپس به پیدا کردن فایل خود در گوشی بپردازید. همچنین برای پیدا کردن فایل دانلودی خودتان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. 4- با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل کنید تا مشکل تاچ ال سی دی یا صفحه را بررسی کنند. اگر شما از شارژر همه کاره وای فای استفاده می کنید، حتما می دانید که استفاده از شارژر وای فای به دلیل تولید میدان مغناطیسی برای شارژ باتری ، می تواند مضر باشد.

HTC Explorer

گوشی موبایل desire 19 plus از معدود گوشی‌ های این برند همراه با برش های نمایشگر قطره ای می باشد . از این رو دارای طراحی ظاهری کاربر پسند و با رنگ ‌های جذابی، همراه با خصایص و ویژگی ‌های فنی خوبی می باشد. این اسمارت فون اچ تی سی در دو مدل با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتیو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی طراحی و عرضه شده است. اما تراشه این گوشی موبایل از نوع مدیاتک MT6765 بوده و باتری اصلی ای با 3830 میلی‌ آمپر در ساعت در آن مجهز شده است.