مشخصات و قیمت گوشی اچ تی سی HTC Desire 22 Pro ابطحی شاپ

ضبط صوت برای ایجاد یادداشت های صوتی ، سودمند است و نرم افزار Weather پیش بینی وضعیت هوای Yahoo را با یک کلیک فراهم می کند. اچ تی سی Desire C دارای گیرنده داخلی GPS است که كمتر از یک دقیقه به قفل ماهواره می رسد (در صورت غیر فعال بودن A-GPS). برای تعیین محل در فاصله 150 متری می توانید از Cell-ID و قفل شبکه Wi-Fi استفاده کنید که سرعت بالایی دارد.

برای نصب یک گوگل قدیمی و یا باز گردانی به گوگل استور قدیمی ، باید به تنظیمات گوشی بروید و در بخش برنامه ها برنامه گوگل استور را Uninstall Update کنید. 1- اگر گوشی شما دارای حافظه آزاد کمی می باشد و می خواهید حافظه گوشی را آزاد کنید می توانید از برنامه های پاک سازی استفاده کنید. 4- برای رفع مشکلات رام اندروید به صفحه ، رفع مشکلات رام اندروید مراجعه کنید. 5- اندروید گوشی را به نسخه بالاتری آپدیت کنید تا مشکلات شارژ باتری رفع شود. 1- شما می توانید با استفاده از شارژر اختاپوسی و هر یک از درگاه های موجود به شارژ انواع مدل های گوشی بپردازید.

  • این اسمارت فون در پنل پشتی خود دارای دوربین اصلی سه گانه ای همراه با حسگر های واید، اولترا واید و تشخیص عمق چشم (حسگر عنبیه) می باشد.
  • فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است.
  • 4- با استفاده از بلوتوث یا کابل USB می توانید اینترنت خود را به سایر دستگاه ها انتقال دهید.
  • شما با استفاده از قابلیت OTG می توانید به انتقال فایل ها از فلش مموری یا USB به گوشی بپردازید و یا از دسته های کنسول Xbox استفاده کنید.

همچنین اچ‌تی‌سی به واسطه کیفیت محصولات و رابط کاربری خوب محصولات اندرویدی‌اش به عنوان یکی از مورد اعتمادترین برندها نیز شناخته می‌شد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. این شرکت تایوانی در بازه‌ی زمانی کمی گوشی‌های دیگری با طراحی‌های مدرن‌تر را عرضه کرد.

شما برای فعال سازی اینترنت گوشی می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و Mobile Data به فعال سازی و ساخت پیکره بندی APN اینترنت گوشی و تنظیمات اپراتور سیم کارت خودتان بپردازید و آن را تنظیم کنید. اگر شما می خواهید فلش مموری را به گوشی خود متصل کنید و اطلاعات خود را انتقال دهید، ابتدا باید از پشتیبانی این حالت در گوشی اندرویدی خود آگاه باشید. سپس با اتصال تبدیل می توانید فایل خود را به فلش مموری انتقال دهید. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… لنز دوربین با حاشیه قرمز رنگ در پشت گوشی به راحتی قابل مشاهده است .محل قرارگیری سیم کارت در پشت گوشی و زیر قاب پشتی است .

باتری گوشی اچ تی سی HTC Desire 526

در این مدل باتری شارژر قلمی ، برای شارژ کردن از باتری قلمی استفاده می شود. شارژر های فندکی به دلیل تبدیل گرما به الکتریسیته ، گوشی را گاهی اوقات بخوبی شارژ نمی کنند یا شارژ گوشی زود خالی می شود. 2- باتری را با توجه به علامت مثبت و منفی بر روی شارژر خرچنگی نصب کنید.

HTC Desire 616 Dual SIM

4- اگر شما به صورت محدود با دیگر دستگاه ها متصل هستید باید به تنظیم بلوتوث بپردازید. 2- شما می توانید با استفاده از ریکاوری ، رمز گوشی را خود را پاک کنید. 1- شما می توانید با استفاده از برنامه های ریکاوری می توانید رمز گوشی خود را باز کنید. 3- در برنامه از شما اجازه دسترسی روت را می خواهد، آن را فعال کنید.

سال 2016 گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 روانه بازار شد که تا حدودی برخی ضعف‌های طراحی‌های این کمپانی مثل دوربین و نرم افزار در این مدل برطرف شده بود. اچ تی سی یو 19 ای و دیزایر19 پلاس دو گوشی برتر این برند هستند که در سال 2019 در دسترس کاربران قرار گرفتند. لازم به ذکر می باشد که کاربران گوشی اچ تی سی اکسدوس قادر هستند تا از این گوشی موبایل به عنوان کیف پولی برای ارزهای مجازی خود استفاده نمایند. از این رو باید به این نکته اشاره نمود که از دلایل اصلی خرید این گوشی موبایل، ویژگی های به کار رفته در این گوشی موبایل برای ارزهای مجازی می باشد. ماشین حساب گوشی دارای دکمه های لمسی بزرگ است که با افقی کردن گوشی ویژگیهای بیشتری مثل لگاریتم هم فعال میشود .

3- پس از باز کردن درب پشت گوشی می توانید باتری موبایل را خارج کنید و باتری دیگری را قرار دهید. 5- اگر فایل شما نصب نمی شود و یا قادر به اجرا نمی باشد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. اگر شما از کاربران مبتدی در استفاده از گوشی هوشمند اندرویدی هستید و آشنایی کاملی با سیستم عامل اندروید ندارید، نکات زیر را رعایت کنید. لازم به ذکر می باشد که با وجود گذشت زمان از عرضه این محصول، این گوشی موبایل دارای قیمت بالایی می باشد.

می باشد؛ این محصولات از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و … آسون دیجیتال ، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران و تبریز امکان پرداخت و تحویل کالا را فراهم کرده است. سایر شهرهای کشور نیز گزینه های ارسال با تیپاکس یا پست پیشتاز برایشان فراهم شده است. در ژانویه ۲۰۱۸ شرکت گوگل بخش تولید موبایل شرکت اچ تی سی را به قیمت ۱/۱ میلیارد دلار خرید.