موبایل HTC بهترین قیمت موبایل HTC

4- ممکن است شما یک برنامه ویروس کش نصب کرده باشید که پس از تکمیل فایل، فایل شما را پاک می کند. اگر شما برای دانلود فایل ها با مشکل مواجه هستید و نمی توانید فایلی را دانلود کنید مراحل زیر را دنبال کنید. اگر شما در گوشی خود با مشکلات و خطای زیر مواجه هستید ، راه های زیر را دنبال کنید.

اگر شما می خواهید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید می توانید از برنامه های مخصوص یا روش های دیگر استفاده کنید. اگر به ساخت یک نسخه پشتیبان نیاز دارید و نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از کارشناسان ما کمک و راهنمایی حاصل نمایید. 5- استفاده از قابلیت پرسش امنیتی و تغییر رمز با پرسش های متداول گوشی اندرویدی می توانید رمز خود را تغییر دهید. 4- شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود به ریست کردن گوشی اندرویدی خود بپردازید. 3- اگر نمی توانید رنگ دوربین را از تنظیمات به صورت صحیح تنظیم کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • شاید شما هم مانند سایر افراد بخواهید که استایل یا شکل چیدمان نوشته های تنظیمات را در فارسی به شکل چیدمان انگلیسی قرار دهید.
  • 3- در بخش Hotspot ، تنظیمات نقطه اتصال را بر روی بلوتوث یا UBS تنظیم کنید.
  • همچنین اگر می خواهید یک گوشی اچ تی سی را با پردازش بهتر برنامه ها تهیه کنید می توانید از پردازنده هایی با گیگاهرتز بالا خریداری کنید.
  • و اما یکی از معایب گوشی اچ تی سی u12 لایف، این می باشد دارای استاندارد IP نبوده و از این رو در مقابل نفوذ آب و یا گرد و غبار مقاوم نمی باشد.
  • می‌توان گفت اقتصادی بودن قیمت گوشی htc نقطه قوت آن نسبت به رقبای خود است اما کیفیت خیلی بالایی را ارائه نمی‌دهد.

گوشی های موبایل طراحی و تولید شده در این شرکت، دارای سیستم عامل هایی چون اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل می باشند. برای استفاده از برنامه رکود گوشی شما می توانید از برنامه های رکود گیری استفاده کنید یا به بخش ساعت گوشی اچ تی سی بروید و در بخش های کناری برنامه رکود گرفتن را اجرا کنید. همچنین اگر با برنامه رکود گیری مشکل دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

3- بعد از فعال سازی می توانید فلش مموری و دسته کنسول را به گوشی خود متصل کنید. 2- به بخش تنظیمات بروید و در بخش دسترسی ها تیک گزینه OTG USB In Active را فعال کنید. 5- در صورت هر گونه سوال درباره کنترل کودکان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

1- در ابتدا برنامه های مختلفی برای کنترل کودکان وجود دارد، یکی را تهیه کنید. 4- با استفاده از موبایل خود به اینترنت کامپیوتر اتصال پیدا کنید. 5- پس از جفت سازی با مونوپاد می توانید به آسانی به عکس گرفتن بپردازید. 1- در این روش شما نیاز به دستگاه سخت افزاری SlimPort نیاز دارید. 5- می توانید افرادی را که به اینترنت موبایل متصل هستند را مدیریت کنید.

3- برای اتصال، شما نیاز به کابل و پورت پشتیبان MHL ، SlimPort بر روی تلویزیون خود خواهی داشت. 2- یک طرف کابل را پورت شارژ موبایل و طرف دیگر را به تلویزیون متصل کنید. 4- با استفاده از بلوتوث یا کابل USB می توانید اینترنت خود را به سایر دستگاه ها انتقال دهید.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 630 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

گوشی موبایل اچ تی سی اکسدوس علاوه بر داشتن قابلیت ها و مشخصات فراوان و متنوع، دارای طراحی جذابی نیز می باشد. همچنین این اسمارت فون اچ تی سی فاقد برش و یا حفره در صفحه نمایشگر خود بوده که از خصوصیات مثبت این گوشی موبایل به شمار می رود. پنل پشتی این گوشی موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی دو گانه ای می باشد. این اسمارت فون به عنوان یکی از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی، دارای طراحی جذاب بوده و با بدنه پلی کربنات در دو رنگ متنوع طراحی و عرضه شده است. در قسمت پنل پشتی این اسمارت فون، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز وجود داشته و در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین این گوشی موبایل اچ تی سی دارای باتری اصلی 2730 میلی آمرپر بر ساعت می باشد.

HTC 7 Pro 8GB

گوشی‌ هایی که این شرکت تولید می ‌کند دارای سیستم ‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون هستند. در واقع این گوشی موبایل مجهز به پنل پشتی و پنل جلویی شیشه ‌ای است که به وسیله فریمی آلومینیومی متصل به هم می باشند. تراشه این اسمارت فون اسنپدراگون 710 بوده و دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و همچنین باتری ای با توان 3830 میلی‌ آمپر می باشد. شارژدهی پایین و یا داغ کردن بیش از اندازه، مشکلات کارکردی مانند کندی سرعت نیز می‌توانند به علت معیوب شدن باتری یا عملکرد نامناسب آن به وقوع بپیوندند. با استفاده از تعویض باتری گوشی اچ‌تی‌سی خود می‌توانید بسیاری از این مشکلات را برطرف نموده و مانند گذشته از کار کردن با گوشی خود لذت ببرید.