چای نوشیدنی پرطرفدار در میان مردم افغانستان+ عکس شهرآرانیوز | OkChay

چای نوشیدنی پرطرفدار در میان مردم افغانستان+ عکس شهرآرانیوز | OkChay

۲- بعد از ۱۰ دقیقه، چای سبز را به دمنوش اضافه کنید و روی دهانه لیوان یک عدد نعلبکی قرار دهید تا خوب اوکی چای : لذت خرید از کشاورز دم بکشد. برای درمان تهوع می توانید روی خواص زنجبیل و چای سبز حساب کنید. میزان EGCG در چای سبز حدود ۲-۳ برابر میزان آن در چای سیاه است. شما می توانید از چای سبز برای کاهش بیماری های التهابی گوارش استفاده کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه کتاب فردا می باشد. کلیه محصولات ارائه شده در این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران به فروش می رسند.

  • ۲- بعد از ۱۰ دقیقه، چای سبز را به دمنوش اضافه کنید و روی دهانه لیوان یک عدد نعلبکی قرار دهید تا خوب دم بکشد.
  • پس از چای‌ سیاه و سبز، دم‌نوش ‌زعفران نیز در این اواخر میان شهروندان، علاقمندان زیادی پیدا کرده است.
  • خامک در تلاش است تا صنایع دستی افغانستان را به نحو جامع معرفی نماید و آن ها را به فروش برساند.
  • این نمایش‌ها می‌توانند شامل آواز‌، رقص، کمدی سرپایی، اجرای نمایش و شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف باشد.
  • درها، پنجره‌ها، شیرهای گاز، شیرهای آب، سیم تلفن را هم باید بکشد.
  • رنگ و بو و مزه ای که چای سبز تولیدی در کشور افغانستان دارد بسیار مطبوع می باشد.

سپس قوری را از روی حرارت بردارید و چای را صاف کنید تا برگ‌های جوشیده جدا شود. مردم افغانستان علاوه بر اینکه چای را به روش معمول آن می‌نوشند، ترکیب‌های دیگری از این نوشیدنی پرطرفدار را هم تهیه می‌کنند. چای آنقدر در افغانستان طرفدار دارد که شما وقتی در کابل به رستوران‌های قدیمی این شهر می‌روید، قبل از هر چیزی برایتان چای می‌آورند. چای در میان مردم افغانستان طرفداران زیادی دارد، این نوشیدنی پای ثابت دورهمی‌ها و مهمانی‌های این مردم است. زعفران افغانستان به دلیل طعم و مزه‌اش شهرت جهانی دارد و گردشگران که به این کشور می‌آیند چای زعفران زیاد می‌نوشند و آن را به عنوان هدیۀ گرانبها به خانواده و دوستانشان می‌برند. به دلیل علاقمندی مردمی زیادی به چای، در کنار خانه‌ها در شهرهای مختلف افغانستان به ویژه در شهر سماوارها و یا چایخانه‌ها ساخته شده است.

خواص چای سبز برای کلیه

چای سبز بیشتر از یک نوشیدنی ساده است، ترکیبات گیاهی موجود در چای سبز بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن را دارا ست. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف منظم چای سبز باعث بهداشت دهان و دندان می شود. چای سبز باعث می شود تا عملکرد هضم بهبود پیدا کرده و سرطان معده کاهش می یابد. برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص چای سبز آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

یک پیاله چای با آرزوهای کوچک

دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین. کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.