گوشی اچ تی سی قیمت، مشخصات و مقایسه موبایل های htc زومیت

مرورگر اچ تی سی Desire C از پشتیبانی کامل Flash برخوردار است و ویدئوهای یوتیوب تا حداکثر وضوح بخوبی پخش می شوند. اگر مرور در یوتیوب با استفاده از مرورگر آسان نیست می توانید از نرم افزار یوتیوب استفاده کنید. اچ‌تی‌سی به عنوان تولیدکننده اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید شناخته می‌شود، این گوشی بیشتر به نام‌های T-Mobile G1 یا HTC Dream شناخته می‌شود. این گوشی از صفحه نمایشگر ۳٫۲ اینچی TFT و پردازنده تک هسته‌ای MSM7201A کوالکام بهره می‌برد و به یک کیبورد فیزیکی کشویی نیز مجهز بود.

  • 1- برای رفع مشکل خالی شدن ناگهانی می توانید از روش کالیبره کردن باتری استفاده کنید و برای انجام مراحل کالیبره به مطلب آموزش کالیبره کردن باتری بروید.
  • 5- می توانید افرادی را که به اینترنت موبایل متصل هستند را مدیریت کنید.
  • علاوه براین می توان نام خواننده و آهنگ را بیان كرد تا SoundHound همراه با متن شعر ، آن را پیدا كند.
  • محصولات ما شامل کالاهای دیجیتال چون موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لوازم جانبی، هندزفری و ساعت های هوشمند و …
  • 4- برای رفع مشکلات رام اندروید به صفحه ، رفع مشکلات رام اندروید مراجعه کنید.

با ضربه زدن روی دکمه Personalize یک صفحه از آیتم ها ارائه می شود که آیتم های دلخواه را می توان از آنها انتخاب کرد . این آیتم برای صفحه نمایش شامل ( صحنه ، پیش زمینه و پوسته ) ، برای صفحه اصلی ( Widget ، میانبر ، پوشه و … ) و برای صداها ( زنگ ، آلارم ، هشدار و تنظیم صوتی ) است . این طراحی جذاب‌تر، صفحه نمایش بهتر، تنظیم دوربین با قابلیت بیشتر، عمر باتری قابل اطمینان تر و برخی از مزایای مفید دیگر دارد.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 530 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت

با استفاده از این ویژگی می توانید بوت اصلی و دست نخورده اولیه خود را راه اندازی کنید. 2- سپس در بخش دسترسی میتوانید تیک مربوط به بزرگ نمایی را بردارید. 2- پس از ورود می توانید فایل خود را انتخاب کنید و با گزینه های موجود، فایل خود را از حالت فشرده خارج کنید.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 620 دو سیم‌کارت

اندروید 8.0 نیز همانند اندروید 7.0 است که با بهبود توابع و رابطه کاربری ، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. شما در اندروید 8.0 نوع دیگری از اعلانات را تجربه می کنید و می توانید پیام تصویری خود را در کنار کارهای روزانه انجام دهید. در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان، در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می گیریم. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

آموزش فعال کردن و تنظیم موقعیت مکانی موبایل اچ تی سی ( Learn To Enable And Set HTC Mobile Location )

2- سپس پس از شارژ شدن آن را به گوشی اندرویدی یا اپل خود متصل کنید. اگر از نسخه اندرویدی خود خسته شده اید و می خواهید اندروید گوشی خود را آپدیت کنید، بدانید که باز گردانی اندروید قبلی بسیار مشکل می باشد. برای آپدیت اندروید شما می توانید از دو روش به انجام این کار بپردازید.