آماده شدن برای Android Privacy Sandbox بتا


ارسال شده توسط Ryan Fitzgibbon، مدیر محصولدر ماه فوریه ما اعلام کرد را جعبه ایمنی حریم خصوصی در اندروید، با هدف ارائه راهکارهای تبلیغاتی جدید و خصوصی تر به موبایل.

در طول سال 2022، ما طرح های پیشنهادی را منتشر کرده و تعدادی از آنها را منتشر کرده ایم پیش نمایش های توسعه دهندگان. ما از همه بازخوردهایی که دریافت کرده‌ایم که به ما در اصلاح و بهبود این پیشنهادها کمک کرده‌اند، قدرد، می‌کنیم.

از اوایل سال آینده، ما قصد داریم نسخه اولیه Privacy Sandbox Beta را برای دستگاه‌های تلفن همراه Android 13 عرضه کنیم تا توسعه‌دهندگان بتوانند گام‌های بعدی را در آزمایش این راه‌حل‌های جدید بردارند. ما با درصد کمی از دستگاه ها شروع می کنیم و به مرور زمان افزایش می دهیم. توجه داشته باشید که پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده همچنان منتشر می‌شوند و اینجاست که ابتدا آ،ین ویژگی‌ها را برای بازخورد اولیه قبل از انتشار در دستگاه‌های تولیدی ارائه می‌کنیم.

امروز، جزئیات بیشتری را درباره Privacy Sandbox Beta به اشتراک می گذاریم تا توسعه دهندگان بتوانند آماده شوند.

برای دسترسی به APIهای حفظ حریم خصوصی ثبت نام کنید

با شروع نسخه بتا، و همچنین پیش‌نمایش‌های آینده توسعه‌دهنده، توسعه‌دهندگان برای استفاده از APIهای مرتبط با تبلیغات (از جمله Topics، FLEDGE و Attribution Reporting) باید یک فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند. فرآیند ثبت‌نام هویت توسعه‌دهنده را تأیید می‌کند و داده‌های خاص توسعه‌دهنده مورد نیاز APIها را جمع‌آوری می‌کند. می تو،د در مورد آن بیشتر بد،د نحوه ثبت نام در اینجا.

نحوه شرکت ،

Privacy Sandbox Beta برای توسعه‌دهندگان فناوری تبلیغات و برنامه‌هایی که می‌خواهند APIهای مرتبط با تبلیغات را به ،وان بخشی از راه‌حل‌های خود آزمایش کنند، در دسترس خواهد بود.

برای شرکت در برنامه بتا، سازمان هایی که مایل به آزمایش بتا در دستگاه های اندروید 13 خود هستند، می توانند درخواست دسترسی برای تعداد محدودی دستگاه، به علاوه هر برنامه‌ای را که از Sandbox API استفاده می‌کند، ثبت کنید.

برای SDK Runtime، ما یک نسخه بتا بسته برای توسعه دهندگان خواهیم داشت تا توزیع SDK با قابلیت Runtime را برای انتخاب برنامه ها آزمایش کنند. به دلیل هماهنگی لازم برای آزمایش SDK Runtime بر روی دستگاه‌های تولیدی، انتظار داریم این بتا شامل تعداد محدودی از شرکا باشد که می‌توانند منابعی را برای پشتیب، از این آزمایش اختصاص دهند. اگر علاقه مند به شرکت هستید لطفا علاقه خود را ثبت کنید.

برای استفاده از نسخه بتا، توسعه‌دهندگان باید راه‌حل‌های خود را با به‌روزرس، برنامه افزودنی SDK سطح 33 API که به زودی ارائه می‌شود، جمع‌آوری کنند.

مشاوره برای تبلیغ کنندگان و ناشران

ما از بسیاری از تبلیغ‌کنندگان و ناشران درباره نقشی که می‌توانند در آزمایش این فناوری‌های جدید ایفا کنند، شنیده‌ایم. برای شرکت‌هایی که برای ارائه آگهی یا اندازه‌گیری آگهی به راه‌حل‌های شخص ثالث متکی هستند، توصیه می‌کنیم با ارائه‌دهندگان خود همکاری کنید تا نقشه‌های راه آزمایشی آنها و نحوه شرکت در آزمایش اولیه Privacy Sandbox را درک کنید.

ما می خواهیم از همه ،، که در Android Privacy Sandbox همکاری کرده اند تشکر کنیم و منتظر ادامه آن هستیم بازخورد همانطور که وارد مرحله بعدی آزمایش می شویم.”


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/preparing-for-android-privacy-sandbox-beta.html