موبایل هواوی خرید گوشی هواوی گوشی های به روز هواوی موجود در بازار برتر دیجیتال

چشم‌بادامی‌ها همانند گذشته به AOSP یا پروژه‌ی متن‌باز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشن‌های گوگل می‌کردند. با وجود این، همچنان امکان نصب سرویس‌های گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالش‌برانگیر باشد. هواوی اخیرا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های اخیر این شرکت در آینده به هارمونی او اس (سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت) به‌روزرسانی خواهد شد. باید اذعان داشت چینی ها در بخش طراحی بیشتر پیرو هستند تا پیشرو اما هواوی بارها ثابت کرده است که همیشه تابع این اصل نیست. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سال‌های اخیر مراجعه کنید، نوآوری‌های طراحی زیادی در بخش طراحی گوشی‌های بالارده این شرکت خواهید دید.

  • «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
  • در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است.
  • گوشی‌ های تلفن همراه این برند، از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که به عنوان یک رقیب جدی برای برندهایی نظیر شیائومی وسامسونگ نظر گرفته می‌شوند.
  • گوشی هوای مدل میت 30 و میت 30 پرو هر دو دارای توانایی تشخیص چهره سه بعدی را دارا هستند، تراشه ی بکار برده شده در این گوشی Kirin 990 است که در کنار قابلیت شارژ سریع از محسنات این گوشی هوشمند شناخته می شود.
  • موبایل‌ های این برند یکی از رقیب‌ های اصلی برند سامسونگ در بین محصولات میان رده و پایین رده هستند.
  • بله، با وجود سرویس موبایل هوآوی که خلا سرویس موبایل گوگل را برطرف می‌کند و با توجه به کارایی و کیفیت بالای گوشی های هواوی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن‌ها ارزش خرید را دارند.

این گوشی موبایل در سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه شده و با وجود امکانات فوق‌ العاده و کیفیت بالا، از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. البته این مدل موبایل هوآوی، ظرافت زیادی ندارد و ضخامت آن 3/9 میلی‌متر بوده و وزنی در حدود 206 گرم دارد. گوشی هواوی ثابت کرد که بودجه پایین تر دلیل مناسبی برای آن نیست که مخاطبان در انتخاب یک گوشی هوشمند قید زیبایی ظاهری را بزنند، در طراحی ظاهری این اسمارت فون ها نهایت ظرافت و سلیقه در رنگ، چیدمان لنز ها و … جالب است که بدانید پس از آن که کمپانی اپل با طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برای اولین بار به بازار ارائه کرد، شرکت هواوی دومین شرکتی بود که با عرضه NOVA3e به صورت تمام صفحه خود را به سرعت به روز کرد. طرفداران این برند ظرافت و زیبایی ظاهری را یکی از ویژگی های مثبتی می دانند که آن ها را مشتاق به خرید گوشی هواوی می کند.

اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در رده‌های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

سخت افزار قوی گوشی های هواوی

اگر قصدخرید گوشیدارید ، می‌توانید در سایت 19کالا لیستقیمت مناسب گوشی هواویهم دربخش میان‌‌رده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدل‌های مختلف این برند را متوجه شوید. اگرخرید گوشی هواویرا مد نظر دارید می‌بایست گفت که این شرکت گوشی‌های خود را در چندین سری عرضه می‌کند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. خط تولید Y متنوع‌ترین عرضه مدل‌های میان‌رده اقتصادی این برند را بر عهده دارد.در واقع بعد از استقلال کامل گوشی آنر، گوشی‌های Y برای رقابت و ماندن در این بازار رقابتی در نظرگرفته شدند. برای خرید گوشی های موبایل هواوی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های هواویمراجعه نمایید.

ایالات متحده آمریکا کمپانی هواوی را در سال 2019 تحریم کرد و به طبع آن، دسترسی گوشی‌های این شرکت به گوگل پلی و اپلیکیشن‌های گوگل قطع شد؛ با این وجود گوشی هواوی همچنان می‌تواند از سیستم عامل اندروید استفاده کند و حتی آپدیت‌های جدید اندرویدی نیز برایش ارسال می‌شود. این مدل موبایل هوآوی برخلاف سه مورد قبلی، از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که البته مانند سایر موارد قبلی از سرویس‌ های گوگل بی‌ بهره است. کیفیت دوربین اصلی پشت گوشی، 13 مگاپیکسل و کیفیت دوربین سلفی، 8 مگا پیکسل است. همچنین نسبت حاشیه نمایشگر با بدنه، 81 درصد که این مقدار برای یک گوشی پایین رده و قیمت مناسب، کاملاً معقولانه است.

Huawei P30 Pro

محصولاتی که با این سری وارد بازار می‌شوند، عمدتاً طراحی زیبا و جوان پسندی دارند و امکانات خوبی از جمله دوربین‌های سلفی و پشتی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند. هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است.

هواوی Y5p، یک گوشی دو سیم کارت و جمع و جور است که به اندروید 10 مجهز شده، یک نمایشگر 5.45 اینچی HD داشته و در زیر قاب آن یک پردازنده 8 هسته‌ای به همراه 32 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم حضور دارد. این گوشی روی قاب پشتی خودش یک دوربین واید 8 مگاپیکسلی را گنجانده و در حاشیه بالای نمایشگر آن هم شاهد حضور یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستیم. این گوشی به یک پردازنده 8 هسته‌ای و اندروید 10 مجهز است، 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی دارد، نمایشگر 6.6 اینچی LCD آن رزولوشن Full HD‌ را ارائه می‌کند و از یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات و شارژ از طریق پورت USB-C برخوردار است. در پشت قاب این گوشی دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی حضور دارد و در بالای نمایشگر آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی نه تنها از سیستم دوربین خوبی برخوردار است، بلکه از نظر گیمینگ هم به لطف چیپست 5 نانومتری قدرتمند، ظرفیت رم و حافظه بالا و یک نمایشگر اولد با اسپیکرهای استریو، یک گوشی ایده‌آل برای گیمرها است. میانگین قیمت گوشی‌های هواوی شامل رنج مختلفی است و شما باید با توجه به مقداری که می‌خواهید هزینه کنید تصميم به خرید بگیرید؛ با بررسی مشخصات و قیمت روز گوشی هواوی در سایت‌های مختلف و مقایسه آن‌ها با هم، می‌توانید یکگوشی با قیمت مناسب خریداری کنید.

اولین گوشی ویندوزفون هواوی

با وجود این که در ابتدا سری Honor و Ascend به صورت همزمان به بازار عرضه می شدند، ولی هواوی تصمیم گرفت که محصولات هانر را به صورت مستقل در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید. موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد.

سپس هواوی گوشی‌های اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آن‌ها تحت برند Ascend به فروش می‌رسیدند. با این حال، هواوی در سال ۲۰۱۵، ساخت رده‌ی Ascend را متوقف کرد و روی ساخت محصولات سری P خود که با گوشی هواوی P8 آغاز شدند، تمرکز کرد. تمرکز اصلی برند هواوی بر تولیدگوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. 30 میلیون از این دیوایس ها سهم گوشی هواوی بود که به بازارهای ژاپن و آمریکا و اروپا صادر شد.

گوشی های هوشمند با نمایشگر، پردازنده، دوربین و سخت افزار قیمت بسیار بیشتری به نسبت گوشی های ساده تر دارن. باید دقت داشته باشید که گوشی‌های هانر نیز به دلیل ارتباط با هواوی، تحت تحریم آمریکا قرار دارند. بنابراین، گوشی‌های جدید هانر همانند گوشی‌های جدید هواوی، فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. گوشی هوای مدل میت 30 و میت 30 پرو هر دو دارای توانایی تشخیص چهره سه بعدی را دارا هستند، تراشه ی بکار برده شده در این گوشی Kirin 990 است که در کنار قابلیت شارژ سریع از محسنات این گوشی هوشمند شناخته می شود. خدمات موبایل هواوی تحت عنوان Huawei Mobile Services و به اختصار همان HMS و همینطور اپلیکیشن Huawei App Gallery در واقع جایگزینی برای سرویس‌های گوگل و پلی استور هستند.