گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو

همانطور که پیش از این گفتیم، شیائومی یک شرکت بسیار جوان است و تنها یک دهه از تأسیس آن می‌گذرد. بدون شک این شرکت توانسته است در مدتی بسیار کوتاه، رشد چشمگیری داشته باشد. در زیر، چندین وجه تمایز گوشی شیائومی از دیگر گوشی‌های موجود در بازار را برای شما توضیح می‌دهیم. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند . اگر برای اولین بار با گوشی شیائومی کار کنید متوجه راحت و سریع بودن کار با آن خواهید شد.

  • همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم می‌توانید گوشی‌های صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید.
  • طراحی زیبا، پردازنده‌های قدرتمند و دوربین‌های با کیفیت در کنار باتری قدرتمند ویژگی‌های مشترک تمامی گوشی‌ های شیائومی مسحوب می‌شوند که به افزایش محبوبیت برند شیائومی کمک بسیاری کرده‌اند و توانسته‌اند نظرات بسیاری را به این برند معطوف سازند.
  • تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
  • در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد.
  • این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.

گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار می‌بینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگین‌تر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصر‌به‌فردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشی‌های صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است. گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند.

گوشی شیائومی ردمی ۳ اس ۳۲گیگابایت Redmi 3S

از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. طراحی گوشی موبایل شیائومی در ابتدای فعالیت تا حد زیادی تأثیر گرفته از طراحی گوشی های آیفون بود. همین تقلید یا تأثیرپذیری از اپل یکی از دلایلی بود که لقب اپل چین به شیائومی داده شد.

شیائومی

قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید. تمامی موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها ساخته و طراحی شده اند. کیفیت بالای کاربری و قیمت مناسب محصولات این کمپانی برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهترین و آسانترین راه برای خرید موبایل شیائومی این است کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. می توانید اخرین لیست قیمت گوشیهای شیائومی را در سایت بست چاینا ببینید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro دو سیم‌ کارت، ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

جالب است بدانید قیمت مناسب گوشی شیائومی بر نوع کیفیت و طراحی آن تأثیری نداشته است و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، انواع گوشی‌ها با تنوع بیشتری بدون تأثیر قیمت وارد بازار می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد. بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است.