قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید.

  • سپس آن ها را با قیمت 60% کمتر از رقبا به فروش می رسانند و به همین دلیل است که بسیار سریع رشد کرده است.
  • محصولات شیائومی با ارائه ترکیبی عالی از محصولات شگفت انگیز و قیمت های صادقانه برای لذت بردن از زندگی بهتر از طریق فناوری نوآورانه، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور حضور دارند و همچنین در بسیاری از بازارها جایگاهی پیشرو دارند.
  • طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.
  • این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

البته باید به این نکته توجه داشت که گوشی های پوکو برای کاهش قیمت تمام ‌شده، در مقایسه با سری می شیائومی یا پرچمداران دیگر از کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردارند و مزیت رقابتی آن‌ها فقط سخت‌افزار قدرتمند در کنار قیمت پایین است. این غول چینی صنعت تکنولوژی که امروزه محصولاتش در همه‌ی فروشگاه‌ها دیده می‌شود، فقط ده سال است که پا به این عرصه گذاشته است و در همین ده سال پیشرفت‌های باورنکردنی در تولید گوشی های هوشمند داشته است. سپس شیائومی با تجربه‌ای که در آن سال‌ها کسب کرده بود، در سال ۲۰۱۳ از سری گوشی های ردمی پرده‌برداری کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۸، گوشی های بلک شارک که گوشی های مخصوص گیم این شرکت هستند را به همراه سری پوکو معرفی کرد.

Xiaomi 11T

در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند. حدود 11 سال پیش بود که فونر فعالیت خود را به صورت آفلاین (حضوری) آغاز کرد و سال 97 نیز فروش آنلاین را نیز در قالب وب سایت به فروش حضوری اضافه کرد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی شیائومی خود را از فروشگاه فونر انجام دهد.

علاوه بر این، با رفتن به قسمت تصاویر می‌توانید عکس گوشی شیائومی مورد نظر خود را از زوایای مختلف مشاهده کنید. امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است. زومیت به عنوان مرجع موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاعات صحیح، کامل و به‌روز را به کاربران ارائه کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11T Pro

در حال حاضر جدیدترین گوشی‌های شیائومی که در ژانویه 2022 معرفی شدند، شیائومی 11i و شیائومی 11i HyperCharge نام دارند. این دو گوشی در ظاهر و مشخصات شبیه به همدیگر هستند و فقط در فناوری شارژ سریع با یکدیگر متفاوت هستند. اولین مدل از این گوشی‌ها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدل‌های تولید شده توسط این شرکت هستند. با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.

گوشی شیائومی Redmi 9A

این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی و یا در صورتی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، می توانید هر یک از محصولات لیست شده در این صفحه را باز کرده تا تصاویر و ویژگی های هر محصول را به همراه ویدیو آنباکس (جعبه گشایی) آن مشاهده نمایید. بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند. با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. تفاوت اصلی رام چین و گلوبال به نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده در آن‌ها باز می‌گردد و علاوه بر این گاه تفاوت‌هایی در محتویات جعبه دو نسخه مانند شارژر نیز دیده می‌شود. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد. موضوعات و حاشیه‌های مختلفی در مورد این برند وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن بی‌اطلاع باشند؛ در ادامه به تعدادی از این موضوعات جالب در مورد برند شیائومی خواهیم پرداخت.

کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود. با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد. خط تولید گوشی شیائومی با طراحی انواع مدل‌های جدید در بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد. شاید بتوان اصلی‌ترین علت محبوبیت گوشی های شیائومی را قیمت مناسب دانست؛ مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده است که حاشیه سود تمامی محصولات برند شیائومی 5 درصد است.