قیمت گوشی شیائومی مشخصات، قیمت و خرید گوشی های شیائومی xiaomi در کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه…

  • قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید.
  • این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژه‌‌ای به بازارهای جوان و نوظهور دارد.
  • با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.
  • به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد.
  • گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد.

چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود. گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. اکثر میان‌رده‌های شیائومی برای بازی مناسب هستند؛ اما اگر طرفدار بازی هستید روی گوشی‌های اقتصادی شیائومی حساب نکنید. همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم می‌توانید گوشی‌های صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید. پس از آن گوشی های مدل ردمی روانه بازار شدند که به جرات می توان گفت به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار هستند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید. نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. اگر به دنبال دستگاهی با نسبت قیمت و کیفیت بسیار رقابتی هستید، شیائومی یکی از برند هایی است که میتوانید به سادگی یکی از گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

گوشی های شیائومی در کشور چین بدون سرویس‌های گوگل و با انواع نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص کاربران چینی عرضه می‌شود. البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است. رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است.

این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است. در سال ۲۰۲۰ نیز مدل‌هایی نظیر سری می 10 به عنوان پرچمداران این برند و همینطور سری Redmi Note 9 موفق شدند فروش خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورند. به علاوه مدل‌های سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است.

برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است. به هیچ عنوان قیمت مناسب گوشی های شیائومی را ملاک سنجش کیفیت آن ها قرار ندهید.

نسخه پرو را هم می‌توان به عنوان چیزی مابین نسخه عادی و اولترا دانست و در مشخصات فنی برتری‌هایی جزیی نسبت به نسخه عادی دارد که قیمت آن را هم کمی بیشتر از آن می‌کند. ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم.