قیمت گوشی شیائومی 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

شیائومی با حذف برند می به دنبال ساختن برندی یکپارچه برای خودش است و می‌خواهد فاصله‌ای که بین برند شیائومی و محصولات این شرکت در ذهن مشتریان به وجود آمده است را برطرف کند. در عین حال شیائومی تغییراتی نیز در لوگو برند خود داد و آن را با فونت جدیدی ارائه کرد. یکی از نسخه‌های دیگری که در خانواده سری می شیائومی دیده می‌شود هم نسخه‌های می میکس که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند. مدل‌های مختلف سری می میکس اغلب گران‌تر از نسخه عادی می قیمت‌گذاری می‌شوند.

شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است. اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است. پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. یکی از مهم‌ترین برند‌های که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته اعتماد مشتریان در مدت کوتاهی جلب کند و در بازار تولید تلفن همراه به موفقیت برسید، شرکت شیائومی است. شیائومی یک کمپانی موفق است که در زمینه ساخت وسایل الکتریکی فعالیت دارد و در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.

  • در نهایت هم به سری F می‌رسیم که قدیمی‌ترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه می‌شوند.
  • گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند.
  • شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.
  • در عین حال شیائومی تغییراتی نیز در لوگو برند خود داد و آن را با فونت جدیدی ارائه کرد.
  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

اما پس از گذشت دو سال از تولید اولین نسخه‌ی می نوت، شرکت شیائومی تصمیم جدیدی گرفت و نسخه‌های می نوت را به موبایل‌هایی با کیفیت ساخت در حد پرچمدار‌ها ولی با مشخصات فنی ضعیف‌تر تبدیل کرد و می نوت ۳ اولین محصول با این سیاست جدید بود. پسوندهای پرو و اولترا هم برای نسخه‌های قوی‌تر و گران‌تر از نسخه عادی سری می استفاده می‌شود. نسخه اولترا را به نوعی می‌توان قوی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی های شیائومی در هر سال دانست که به عنوان مثال نسبت به می ۱۱ در نسخه عادی از دوربین و باتری قوی‌تری برخوردار است.

در کل می توان گفت رام چین برای خریداران در ایران اصلا توصیه نمی شود چراکه با مشکلات نرم افزاری زیادی مواجه خواهند شد رام چین قانونا برای فروش در کشور چین می باشد و از انجایی که کشور چین تحریم می باشد برای آپدیت نرم افزاری گوشی با مشکل مواجه خواهید شد . تمام گوشی های شیائومی موجود در سایت 19کالا دارای رم گلوبال می باشد و با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید. قیمت گوشی های شیائومیبسیار مناسب بوده و تولیدات این شرکت به عنوان محصولاتی با قیمت مناسب و ارزان نسبت به امکاناتی که دراختیار کاربران خود قرار می دهند، شناخته می شوند. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است.

گوشی شیائومی مدل Mi A

به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند.

پس از چند سال فعالیت تحت عنوان شرکت شیائومی، ردمی سرانجام در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک برند جداگانه از شیائومی شناخته شد و به صورت نیمه مستقل و به عنوان یک زیرمجموعه از شیائومی به تولید و طراحی موبایل‌های خود پرداخت. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

بهترین گوشی های شیائومی

چند سال بعد از معرفی این مدل‌های جدید، شرکت شیائومی برای هدف‌گیری گروه‌های خاصی از کاربران و افزایش فروش محصولاتش، دست به تغییر سیاست‌های خود زد و در سال ۲۰۱۹ برند ردمی را به عنوان یک برند مستقل معرفی کرد و یک سال بعد برند پوکو را به استقلال رساند. البته باید توجه داشت که در عین حال که همه این برندها به عنوان برندی مجزا از شیائومی هستند، فعالیت‌ها و تولیدات آن‌ها تحت نظر خود شرکت شیائومی انجام می‌گیرد و شیائومی مالک اصلی همه آن‌ها است. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم. در دارسو، ما سعی می ،، کنیم از یک تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه، آنلاین یا تلفن همراه اطمینان حاصل کنیم . در میان انبوهی از مزایا، ما پیشنهادات انحصاری شخصی را ارائه می دهیم از طریق فروشگاه دارسو با اطمینان خاطر خرید کنید. همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم.