قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی

یکی از محبوب ترین های این روزهای دنیای گوشی های تلفن همراه مدل های مختلف ارزان قیمتگوشی شیائومی هستند. شرکتی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت فون ها به شمار می رود. برای فلش کردن گوشی های شیائومی به دو نرم افزار mi unlock و mi flash نیاز خواهید داشت. از آن‌جایی که برخی فروشندگان سودجو با فلش کردن رام گلوبال روی گوشی‌های پک چین اقدام به فریب کاربران و فروش گوشی با قیمت گران‌تر می‌کردند، شیائومی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت موانعی را برای جلوگیری از اینگونه اقدامات به وجود بیاورد. شیائومی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری به شمار می‌آید که کار خود را با عرضه‌ی گوشی شیائومی Mi آغاز کرد بعدها با تولید لپ تاپ شیائومی و تلویزیون شیائومی فعالیت خود را گسترش داد.

  • برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است.
  • شیائومی گاهی اوقات نام‌‌های مشابهی برای برخی سری از گوشی‌های ردمی درنظر می‌گیرد که باعث گیج شدن کاربران می‌شود حتما پیش از انتخاب محصول به این مورد توجه کنید؛ برای مثال یک نسخه ۴ جی، یک نسخه ۵ جی، یک نسخه چین، یک نسخه هند برای یک گوشی عرضه می‌شود.
  • اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

جدیدترین گوشی های شیائومی در بازار

مثلا شیائومی در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده خود از صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز استفاده می‌کند در حالی که دیگر برندها چنین شرایط با قیمت مشابه ندارند. برای مثال ردمی نوت 11 یکی از میان‌رده‌های جدید است که قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد ولی در عین حال از پنلی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد.

با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است. با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. برای کسانی که به رابط کاربری اندروید سامسونگ عادت دارند، شاید عادت کردن به رابط کاربری MIUI دشوار باشد. در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند. از یک باتری 5080 میلی آمپری نیرو می گیرد که با شارژر سریع 67 واتی شارژ می شود. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است. از این رو گوشی های شیائومی که با این هدف روانه بازار شدند، به شدت مورد استقبال مردم کشور ما قرار گرفتند. مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است. از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است. توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود. گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند. در واقع می‌توان گفت که هیچ Bloatware در دستگاه‌های Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامه‌های اساسی و مورد نیاز شما هستند.

Xiaomi 11T

سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد. گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است. سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند. در سال 2020 نیز مدل‌هایی نظیر سری می 10 به عنوان پرچمداران این برند و همینطور سری Redmi Note 9 موفق شدند فروش خوبی برای این شرکت به همراه بیاورند، به علاوه مدل‌های سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. آقایان لی جون و لین بین به همراه ۶ تن دیگر شرکتی را تأسیس کردند که تنها چند سال برای رشد و رقابت با برندهای مطرح زمان لازم داشت.

مدل و شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر ۲۰۱۴ و آوریل ۲۰۱۶ روانه بازار شدند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ از گوشی رونمایی کرد که یکی از پرچمداران محصولات شیائومی به شمار می‌رود. البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است. اکثریت گوشی های شیائومی تنها با آداپتور، دفترچه راهنما و کابل شارژ متناسب با درگاه ورودی دستگاه عرضه می‌شوند البته ممکن است قاب محافظ ژله‌ای متناسب با طراحی گوشی نیز جزو اقلام همراه بعضی از گوشی های شیائومی باشد.

سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایت‌ها نیز نقد‌های مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل‌های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگ‌های تکنولوژی معرفی کند. شیائومی، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. قیمت موبایل شیائومی در ایران تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب می کند. علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.

اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد. Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است.