گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی

شیائومی هم‌اکنون زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که هر یک خط تولید ویژه خود را دارند. گوشی‌های ردمی و گوشی‌های پوکو از زیر مجموعه‌های برند شیائومی در حوزه اسمارت‌فون محسوب می‌شوند؛ اما این تولیدکننده در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در حوزه کالای دیجیتال تولید می‌کند. در اولین ماه‌های هر سال میلادی از سری می پرده‌برداری می‌شود و بعد از یک فاصله کوتاه سری جدید گوشی‌های بلک شارک به جامعه گیمرها معرفی می‌شود. در همان حوالی هم مدل‌های جدید گوشی های ردمی دیده می‌شوند و پس از گذشت چیزی در حدود شش ماه هم شیائومی از نسخه‌های ردمی نوت تی و می تی رونمایی می‌کند تا ترکیب کامل‌تری را برای فروش داشته باشد. با توجه به تعداد زیاد زیرمجموعه‌هایی که شرکت شیائومی دارد، هرساله محصولات زیادی را رونمایی و عرضه می‌کند و برنامه بسیار فشرده‌ای برای معرفی این محصولات دارد. زمان‌بندی معرفی موبایل‌های این شرکت برخلاف تولیدکنندگان دیگر، هرساله تغییرات جزیی دارد، ولی به نوعی می‌توان زمان آن‌ها را در یک ترتیب حدودی قرار داد که به صورت زیر است.

  • زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد.
  • مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است.
  • سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است.
  • طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است.
  • علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 pro حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند.

گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G | حافظه 256 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Poco X4 Pro 5G 256/8 GB

در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است.

گوشی موبایل شیائومی Poco M5 با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند. چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.