قیمت گوشی شیائومی امروز 14 آذر زومیت

آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند. فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است. شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود.

در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. گوشی های شیائومی هم در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند تا هنگام خرید گوشی شیائومی انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما باشد. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم. اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم.

  • با توجه به تعداد زیاد زیرمجموعه‌هایی که شرکت شیائومی دارد، هرساله محصولات زیادی را رونمایی و عرضه می‌کند و برنامه بسیار فشرده‌ای برای معرفی این محصولات دارد.
  • شیائومی 12 اس اولترا نیز از راه رسیده تا موفقیت‌های نسل قبل از خود را تکرار کند.
  • برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود.
  • می‌توان گفت که گوشی‌های این برند قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند.
  • باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.

کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. تلفن همراه شیائومی با مدل های مختلف توجه کاربران را به خود جلب می کند. شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند.

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید. شاید بتوان قیمت گوشی شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه‌ی طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. لی‌جون ۴۱ ساله، بیست و سومین مرد ثروتمند چین است که بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت شیائومی، اولین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱ می‌باشد.

پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند. به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است. سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C ظرفیت 3/64 گیگابایت

پاسخ به سوال ( قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟ ) یکی از مواردی است که باید در مورد آن بحث کرد زیرا این کمپانی چینی استراتژی خاص و جدیدی برای قیمت‌گذاری محصولات خود اتخاذ کرده است.تمرکز اصلی برند شیائومی در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده است. قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید. شیائومی در سال 2014 و تنها سه سال پس از تولید اولین گوشی هوشمند خود، به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در چین تبدیل شد و در همان سال با فروش دو میلیون و صد هزار گوشی موبایل در یک روز توانست رکورد فروش تلفن همراه در یک روز را در کتاب گینس از آن خود کند. اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید.

گوشی شیائومی Redmi Note 10s دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

اما در نسخه‌های T این مسئله کاملاً فرق می‌کند و موبایل‌های ردمی با پسوند T مشخصات فنی و دوربین بسیار باکیفیت‌تری را نسبت به نسخه‌ی عادی خود دارند، البته در ازای این ویژگی‌ها و مشخصات بهتر باید کمی سر کیسه را شل کنید و مبلغ بیشتری بپردازید. نسخه‌های می نوت هم عضو دیگر این خانواده بزرگ از گوشی های Xiaomi هستند و نمی‌توان آن‌ها را به این سادگی‌ها نادیده گرفت. اولین نسخه می نوت در سال ۲۰۱۵ تولید شد و در آن زمان به عنوان یک پرچمدار در کنار نسخه عادی سری می به فروش می‌رسید. مدل‌های مختلف سری می به عنوان اصلی‌ترین پرچمداران شیائومی شناخته می‌شوند و به همین جهت با مشخصات فنی قدرتمند و دوربین‌هایی جدید و بسیار با کیفیت تولید می‌شوند تا بتوانند تهدیدی جدی برای محصولات شرکت‌های رقیب باشند.

از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد. شیائومی گاهی اوقات نام‌‌های مشابهی برای برخی سری از گوشی‌های ردمی درنظر می‌گیرد که باعث گیج شدن کاربران می‌شود حتما پیش از انتخاب محصول به این مورد توجه کنید؛ برای مثال یک نسخه ۴ جی، یک نسخه ۵ جی، یک نسخه چین، یک نسخه هند برای یک گوشی عرضه می‌شود.

حافظه 256 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi 11T Pro 5G 256/8 GB

ضمناً اگر ساکن شهر تبریز هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت در محل برای گوشی خریداری شده خود استفاده کنید. گران قیمت‌ترین گوشی حال حاضر این شرکت، Xiaomi 12 Pro نام دارد که در حدود 500 یورو قیمتش است. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد.