قیمت گوشی شیائومی Xiaomi امروز ۱۴ آذر ترب

هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد. در قاب پشتی آن دوربین های سه گانه با لنز اصلی 108 مگا پیکسلی قرار دارد.

  • گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند.
  • سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند.
  • در میان انبوهی از مزایا، ما پیشنهادات انحصاری شخصی را ارائه می دهیم از طریق فروشگاه دارسو با اطمینان خاطر خرید کنید.

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. عمده‌ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 10A با حافظه 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند.

نکات مهم برای خرید گوشی شیائومی

فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. در بازار موبایل، معمولا دستگاه‌هایی که به تراشه های کوالکام مجهز می‌شوند، نسبت به گوشی‌هایی که از چیپ های مدیاتک یا برندهای دیگر بهره می‌برند، قیمتی بالاتر دارند؛ اما شیائومی در این موارد هم تلاش کرده قیمت تمام‌شده را پایین‌تر از دیگر برندها نگهدارد. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد. مثلا به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و …