گوشی هوآوی قیمت خرید انواع گوشی هوآوی 14 آذر

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. گوشی‌های جدید هواوی در بازار کشورمان با سیستم‌عامل هارمونی روانه بازار می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم‌عامل بررسی گوشی های Huawei در زومیت را مطالعه کنید. خیر، گوشی‌های هواوی از خدمات گوگل مانند Google map و Google Play Store پشتیبانی نمی‌کند.

  • در ادامه نیز با طراحی سیستم‌عامل اختصاصی خود و در نظر گرفتن سرویس‌هایی مشابه به سرویس‌های گوگل، تمامی مشکلات کاربران خود را حل کرد و توانست با قدرت دو چندان به جایگاه پیشین خود بازگردد و رقابت را در فروش با سایر برندها آغاز کند.
  • در این صفحه از سایت خاص باکس شما با تنوع بی نظیری از گوشی های هواوی از رده های اقتصادی و ارزان قیمت تا گران ترین پرچم داران هواوی روبرو هستید.
  • میزان حافظه داخلی گوشی هواوی متغیر است، هرچه این میزان افزایش یابد، در نهایت قیمت گوشی هوآوی نیز گران تر می شود.

شما می‌توانید همه‌روزه قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و تنها با چند کلیک ساده از این فروشگاه خریداری کنید. خوشبختانه به خاطر بسته نبودن فضای اندروید مثل iOS، گرچه کاربران از خدمات گوگل پلی محروم هستند، اما می‌توانند از فروشگاه‌های اپلیکیشن متفرقه ایرانی و خارجی که وجود دارد استفاده کنند و هر اپلیکیشنی که می‌خواهند را بدون مشکل روی گوشی هواوی نصب کنند. علاوه بر این، خود هواوی یک فروشگاه اپلیکیشن به نام AppGallery را نیز طراحی کرده که ده‌ها هزار اپلیکیشن و بازی محبوب اندرویدی را شامل می‌شود و اکنون پس از گوگل پلی و پلی استور اپل، به سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ و محبوب جهان تبدیل شده است. شاید از لحاظ طراحی ظاهری و زیبایی از هم‌ رده‌ های خود کمی عقب‌ تر باشد ولی با ارائه امکانات بی شمار و وسیع ارزش خرید بالایی را به همراه دارد. به طور کلی دوربین پشتی گوشی از 4 لنز تشکیل شده است که کیفیت لنز اصلی آن، 48 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل در یک پانچ کوچک در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. پنل جلویی این مدل گوشی تلفن همراه، کاملاً شیشه‌ای بوده و دوربین سلفی نیز در بریدگی کوچکی که در بالای صفحه نمایش قرار دارد، جای می‌گیرد.

خرید اقساطی گوشی هواوی

قابلیت های آن ها را بررسی کنیم و برای انتخاب دقیق تر گوشی هوآوی، از نظر سایر کاربران، استفاده کنیم. این گوشی‌ها در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده‌اند و مجهز به یک سیستم دوربین مشابه با گوشی‌های سری P40 هستند. با این حال، بهبود بعضی از قطعات داخلی و طراحی باکلاس‌تر آن‌ها سبب شده است که از خیلی از جهات، نسبت به گوشی‌های P40 برتری داشته باشند. این شرکت، به غیر دستگاه‌های مخابراتی، محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و … مشخصا، بخش اصلی فروش این شرکت مربوط به فروش گوشی هواوی است که در بخش بعدی به طور کامل در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

گوشی موبایل هوآوی مدل (Y3 (2017 دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت

ساختار چهارگانه دوربین، لرزش‌گیر، لنز واید و قابلیت فوکوس خودکار در این مدل لحظات شما را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. اگر برای زندگی حرفه‌ای و شغلی خود، به امکانات و ابزار خاصی برای گوشی هوشمندتان نیاز نداشته نباشید، گوشی‌های سری P بهترین و مناسب‌ترین محصولات این برند، برای شما خواهند بود. گوشی‌های سری ‌P بهترین گوشی‌های ممکن برای کاربران گوشی‌های هوشمند هستند و محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران کسب کرده‌اند.

گوشی هواوی بسیار محبوب است و از این نظر تنها می‌توان آن را با گوشی سامسونگ مقایسه کرد که پرفروش‌ترین برند گوشی در دنیا است. شما می‌توانید از بخش گالری به عکس گوشی هواوی مدنظرتان دسترسی داشته باشید که شامل رنگ‌بندی‌های موجود انواع گوشی هواوی می‌شود. تصاویر مذکور از زوایای مختلف قرار داده شده‌اند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل های هواوی به بخش نمونه تصاویر در بررسی زومیت از آن محصول مراجعه کنید. هواوی در سال ۲۰۱۴ برای ارتقاء تجربه‌ی عکاسی با موبایل هواوی سراغ شرکت لایکا رفت.

هواوی همواره به این مشهور بوده است که گوشی‌هایی با امکانات مناسب را در کنار قیمتی رقابتی وارد بازار می‌کند تا طیف وسیع‌تری از مردم جهان بتوانند از امکانات و فناوری‌های جدید موبایل استفاده کنند. اگر قصد خرید و بررسی گوشی های برند هوآوی یا دیگر برندهای معتبر موبایل را دارید می توانید به صفحه اصلیفروشگاه اینترنتی تاپ رایان در بخش موبایل مراجعه فرمایید. در حال حاضر برند هانر توانسته تا به طور مستقل به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد و محصولات خوب، باکیفیت و قیمت مناسبی را در بازارها جهانی عرضه نماید. البته باید توجه داشت در طی چند سال اخیر و با تحریم‌های آمریکا علیه چین، سرویس‌های گوگل برای گوشی‌های هوآوی ارائه نمی‌شود.