قیمت گوشی هوآوی Huawei امروز ۱۴ آذر ترب

نداشتن سرویس‌های موبایلی گوگل به معنی نداشتن اندروید نیست، درواقع تمام گوشی های جدید هواوی از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند و در صورت ارائه آپدیت از طرف شرکت هواوی به ورژن‌های بالاتر نیز ارتقاء پیدا می‌کنند. در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند. چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی هواوی دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانواده‌های پرچمدار Mate و P جستجو کنید.

  • در دنیای گوشی‌های هواوی، سری Mate قدرتمندترین، خلاقانه‌ترین و البته گران‌ترین گوشی‌ها هستند.
  • قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.
  • دولت ایالات متحده‌ی آمریکا به رهبری آقای دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰، تحریم‌های سختی علیه هواوی وضع کرد.

اولین نسل از گوشی های سری Y در سال 2019 روانه بازار شد که به دلیل داشتن قیمت مناسب و ارائه بهترین مشخصات سخت‌افزاری توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و سهم کثیری از بازار فروش را به خودش اختصاص بدهد. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد، حتماً به لیست قیمت گوشی هواوی نگاهی بیندازید و محصولات این سری را بررسی کنید. واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران می‌کنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام می‌گیرد. از گوشی‌های سری میت، باید به گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کرد که به یک نمایشگر غول پیکر 6.76 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و در دو نسخه با بدنه شیشه‌ای یا چرمی عرضه می‌شود. این گوشی به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی مجهز است و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه 50 + 12 + 20 مگاپیکسلی با لنزهای برند Leica حضور دارد.

Huawei P30 Pro

در این صفحه از سایت رایااستور بصورت لحظه ای می توانید قیمت انواع گوشی هواوی رو مشاهده کنید. البته آخرین ‌گوشی‌های سری P مجهز به اپلیکیشن‌های گوگل، گوشی‌های P30 هواوی هستند که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. به احتمال زیاد گوشی‌های سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند، نیز فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. در سال 2016 برادر کوچک تر گوشی هوای اسند پی 2 به بازارهای جهانی عرضه شد، ضخامت پی 6 در حدود 6.2 میلیمتر بود و همچنان با تراشه ی K3V2 یکی از قدرتمندترین ها در دنیای تکنولوژی محسوب می شد. دوربین بکار برده شده در این مدل از گوشی هواوی توانست با اقبال عمومی مواجه شود و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50E دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

پرچمداران هواوی در سال 2020 نیز به همین دلیل فروش بالایی را به نام خود به ثبت رسانیدند. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است. گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانه‌ای و خرید است. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.

گوشی موبایل هوآوی مدل P10 VTR-L29 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.