قیمت گوشی هواوی خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا

ما همیشه گوشی های هواوی رو با قیمت ارزانی که داشت میشناسیم و هنوز هم بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده از گوشی های هواوی رو دارن. این گوشی به عنوان پرچمدارترین گوشی هوآوی معرفی می شود که توانسته اوج هیجان کاربرانش را برانگیخته کند. با این حالا وابستگی این برند به دولت چین و بررسی رفتار IP های مختلف (که به IP reputation معروف است)، تلاش‌های هواوی را برای موفقیت در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا بر باد داد. با این حال، چندین گوشی هواوی راه خودشان را با بازار گوشی آمریکا باز کردند اما هواوی هرگز نتوانست حضوری قدرتمند در این کشور داشته باشد.

برای کاربران ایرانی که معمولا دل خوشی از گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند، شاید خرید گوشی هواوی تصمیم درستی باشد. موبایل هواوی را باید تنها موبایلی دانست که خدمات رسمی مستقیم از شرکت سازنده دریافت می‌کند. خوشبختانه تمامیگوشی های هوآوی از منوی فارسی پشتیبانی می‌کنند که همین موضوع به محبوبیت این برند در بازارهای ایران افزوده است و کاربران بسیاری را به خرید گوشی هواوی متمایل ساخته است.

  • با اینکه شروع فعالیت هواوی به سال 1987 برمی‌گردد اما این شرکت اولین گوشی خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده در سال 2009 روانه بازار کرده است.
  • تأسیس این شرکت به سال 1987 میلادی بازمی‌گردد و دفتر مرکزی آن هم در شنژن چین است.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • نقطه ی عطف گوشی هواوی با معرفی نکسوس 6 پی رقم خورد، این مدل در سال 2015 و با تراشه ی اسنپدراگون طراحی و ساخته شده بود.

به نظر می‌رسد هوآوی با هدف تمرکز بر سایر سری‌ها، تولید این سری را کنار گذاشته است. گوشی جی 610 پر فروش ترین گوشی هواوی از سری اسند بود که با استقبال بی‌نظیری از افراد مواجه شد. هواوی در سال 2020 اعلام کرد که این برند به طور مستقل به فعالیت های خود ادامه می‌دهد و همواره یکی از پرفروش‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. برند هوآوی از جمله برندهایی است که طی چند سال گذشته نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا، تحولی عظیم به وجود آورده است. هدف از تأسیس این شرکت، ایجاد یک شبکه راه دور، ارائه خدمات و تجهیزات عملیاتی و مشاوره به شرکت های داخلی و خارجی و همچنین تولید دستگاه‌ های ارتباطی و هوشمند برای مصرف در بازار بوده است.

گوشی موبایل هوآوی مدل (Y9 (2019 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

هوآویدر دوران اوج خود و در حالی که به صورت جدی به تولید گوشی‌های هوشمند مشغول بود به‌طور ناگهانی و به علت مسائل سیاسی از سوی دولت آمریکا تحریم شد و گوگل صریحا اعلام کرد که گوشی های هوآوی دیگر نمی‌توانند از سرویس‌های مختلف این شرکت استفاده کنند. این موضوع سبب افت ناگهانی فروش گوشی های هوآوی شد و کاربران دیگر نمی‌توانستند ریسک خرید گوشی هایی بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل را بپذیرند؛ اما این موضوع تنها مدت کوتاهی این برند را تحت تاثیر قرار داد. هوآوی در یک اقدام هوشمندانه زیر برند محبوب خود یعنی آنررا یک شرکت مستقل اعلام کرد که این موضوع سبب شد تا دیگر تحریم‌های وارده به برند هوآوی شامل زیر مجموعه آنر نباشد و بتواند به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد. سری P با مدل‌های P40 Pro ،P40 و P40 Pro Plus از جدیدترین گوشی‌های هواوی هستند. هر ۳ گوشی از نظر سخت‌ افزاری فوق‌ العاده قدرتمند هستند، اما مشکلات نرم‌ افزاری هواوی از عالی بودن انواع گوشی هواوی جلوگیری می‌کند. اما هنوز هم مناسب بودن قیمت گوشی‌های هواوی نظر برخی افراد را برای خرید آن جلب می‌کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

بدنه جلویی گوشی از شیشه ساخته شده ولی فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک است که به لحاظ قیمت گوشی، کاملاً عمل معقولانه‌ای به نظر می‌رسد. در سال 1987 فردی به نام رن ژنگفی یک شرکت مخابراتی در شهر شنژن چین تأسیس کرد. در آن زمان تمامی تکنولوژی‌ های مربوط به ارتباط از راه دور در چین وارداتی بوده است. از سال 1997 تا 2000 شرکت هوآوی در بین بازارهای جهانی جایگاه خود را به‌دست آورد و پس از آن شروع به ساخت مراکز تحقیقاتی در کشورهای دیگر نمود. از آن‌جا که تمام قطعات مورد نیاز گوشی هواوی در خود کمپانی ساخته می‌شود، قطعات مختلف یکپارچگی و هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشته و کارایی مناسبی از خود نشان می‌دهند. در دنیای گوشی‌های هواوی، سری Mate قدرتمندترین، خلاقانه‌ترین و البته گران‌ترین گوشی‌ها هستند.

گوشی موبایل آنر Honor 50 Lite با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

در گوشی‌های ارزان قیمت‌تر هم هواوی، مدل Y7a را ارائه می‌کند که یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی فول اچ‌دی، چیپست 14 نانومتری، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی و رنگ‌بندی بسیار زیبا را ارائه می‌کند. دوربین اصلی این مدل گوشی تلفن همراه هواوی، در قاب پشتی قرار دارد و دارای 4 لنز بوده که لنز اصلی کیفیت 48 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز در این گوشی، در یک پانچ قطره‌ ای در بالای نمایشگر قرار دارد که 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. هواوی خیلی سریع توانسته به یکی از بزرگترین فعالان در حوزه گوشی‌های هوشمند تبدیل شود .این شرکت پرچمداران خود را تحت سری میت و P وارد بازار کرده است که جزو بهترین گوشی ها محسوب می‌شوند. سری P اندکی شبیه به سایر گوشی‌ها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند. شرکت هواوی با فروش تقریبی ۲۰۰ میلیون مدل گوشی موبایل، رتبه دوم پر فروش ترین کمپانی تولید تلفن همراه را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد.