قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 14 آذر 19کالا

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. و کیفیت گوشی شیائومیبسیار بالا و بسیار کارامد است حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای بنام ظاهر شده است. شیائومیاولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است.

  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • چند سال بعد از معرفی این مدل‌های جدید، شرکت شیائومی برای هدف‌گیری گروه‌های خاصی از کاربران و افزایش فروش محصولاتش، دست به تغییر سیاست‌های خود زد و در سال ۲۰۱۹ برند ردمی را به عنوان یک برند مستقل معرفی کرد و یک سال بعد برند پوکو را به استقلال رساند.
  • از گوشی بعدی این شرکت در سال 2012 رونمایی شد که به آنگوشی شیائومیمی 2 می گفتند.
  • آخرین مدل‌های این سری در حاضر شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو هستند.
  • شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد.

البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

دلیل فروش بالای گوشی های شیائومی

اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید هستید که ارزش قیمتی آن در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بالا باشد، گوشی های شیائومی بهترین انتخاب برای شما هستند. به طور مثال حتی در گوشی‌های اقتصادی این برند چینی که قیمتی کمتر از 300 یورو دارند هم می‌توانید امکانات جذابی را مثل نمایشگر AMOLED، باتری غول پیکر با شارژدهی چند روزه و دوربین‌های باکیفیت بیابید. تولید این سری از موبایل‌های شرکت شیائومی به زمان تاسیس آن برمی‌گردد و به عنوان اولین سری از تولیدات این شرکت هستند. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می 1 نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می‌داد. از گوشی بعدی این شرکت در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد که به آن گوشی شیائومی می 2 می‌گفتند. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

فیلتر براساس قیمت :

گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل 19کالا همواره سعی می کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد.

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.

بررسی های گوشی های شیائومی

می‌توان گفت که گوشی‌های این برند قیمت متعادل‌تر و سخت‌افزار قوی‌تری دارند. در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست.

احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند.

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.

واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام می‌شود و برای یک گوشی پرچم‌دار بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.