گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو

عمده ترین علت برتری آنها سخت افزار استفاده شده در این گوشی هاست که اولین بار در ردمی 5 پرو استفاده شد. شیائومی امروزه یکی از ۴ تولیدکننده‌ی مطرح گوشی هوشمند در جهان به شمار می‌رود. بسیاری از گوشی های شیائومی در برخی کشورها مانند هند پرفروش‌ترین گوشی سال لقب گرفتند. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

  • این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید.
  • گوشی‌های جدید سری نوت مدل‌هایی چون ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را در بر می‌گیرد.
  • در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.
  • سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در کل شیائومی به نسبت سایر شرکت‌های سازنده بر دوربین‌هایش تمرکز زیادی دارد و در هر رنج از قیمت شیائومی مدلی را می توان یافت که دوربین خوبی داشته باشد برای مثال سری ردمی نوت و پرچمدار این برند از جمله گوشی هایی هستند که عملکرد دوربین آنها زبان زد است. تفاوت دو نسخه رام چین و گلوبال گوشی های شیائومی با هم ، از نظر برنامه‌های پیش فرض و همینطور محتویات موجود در جعبه می باشد .

گوشی موبایل Xiaomi Redmi K50 Gaming 5G با حافظه 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند. همچنین با امکان مشاوره قبل از خرید می توانید ، بهترین انتخاب را هنگام خرید موبایل شیائومی داشته باشید. اما از بهترین و محبوب ترین محصول شیائومی در بازار گوشی Mi Mix 2S این شرکت بود که در سال 2018 به بازار عرضه شد و یکی از پرطرفدارترین محصولاتگوشی موبایل شیائومیبه شمار می رود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند.

این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است.