خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی

شیائومی هم‌اکنون زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که هر یک خط تولید ویژه خود را دارند. گوشی‌های ردمی و گوشی‌های پوکو از زیر مجموعه‌های برند شیائومی در حوزه اسمارت‌فون محسوب می‌شوند؛ اما این تولیدکننده در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در حوزه کالای دیجیتال تولید می‌کند. در اولین ماه‌های هر سال میلادی از سری می پرده‌برداری می‌شود و بعد از یک فاصله کوتاه سری جدید گوشی‌های بلک شارک به جامعه گیمرها معرفی می‌شود. در همان حوالی هم مدل‌های جدید گوشی های ردمی دیده می‌شوند و پس از گذشت چیزی در حدود شش ماه هم شیائومی از نسخه‌های ردمی نوت تی و می تی رونمایی می‌کند تا ترکیب کامل‌تری را برای فروش داشته باشد. با توجه به تعداد زیاد زیرمجموعه‌هایی که شرکت شیائومی دارد، هرساله محصولات زیادی را رونمایی و عرضه می‌کند و برنامه بسیار فشرده‌ای برای معرفی این محصولات دارد. زمان‌بندی معرفی موبایل‌های این شرکت برخلاف تولیدکنندگان دیگر، هرساله تغییرات جزیی دارد، ولی به نوعی می‌توان زمان آن‌ها را در یک ترتیب حدودی قرار داد که به صورت زیر است.

اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند.

  • اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد.
  • تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.
  • شیائومی امروزه یکی از ۴ تولیدکننده‌ی مطرح گوشی هوشمند در جهان به شمار می‌رود.
  • قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد.
  • در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید.

به لطف فروشگاه اینترنتی سایمان دیجیتال دیگر نیازی نیست که برای خرید یک گوشی شیائومی در گرما و سرما، ترافیک و شلوغی از منزل خارج شوید. با سایمان دیجیتال می‌توانید گوشی‌های مختلف شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گوشی بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر شرکتی تهیه کنید. سپس در فوریه سال ۲۰۲۰ و یک ماه بعد از جدا شدن برند پوکو از شیائومی، اولین گوشی مستقل این برند، پوکو ایکس ۲، عرضه شد که به نوعی نسخه باز تولید شده ردمی کی ۳۰ بود و آن موبایلی نبود که همه انتظارش را داشتند. پوکو برای جبران عملکرد ضعیف خود در رابطه با ایکس ۲، از پوکو اف ۲ پرو رونمایی کرد که علی‌رغم قیمت مناسبی که داشت، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ که بهترین تراشه آن زمان بود بهره می‌برد و رقیبی سرسخت و ارزان قیمت برای پرچمداران شرکت‌های دیگر بود.

به طور مثال گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس که ظاهری شبیه به آیفون 13 دارد با قیمت 260 یورو عرضه می‌شود، ردمی 10 قیمتی در حدود 180 یورو دارد و ردمی نوت 11 نیز با قیمت 140 یورو فروخته می‌شود. در بین گوشی‌های سری Poco نیز می‌توان به قیمت حدود 250 یورو برای گوشی پوکو X3 Pro، قیمت حدود 200 یورو برای پوکو M3 Pro و همچنین قیمت کمتر از 100 یورو برای گوشی اقتصادی پوکو C31 اشاره کرد. شیائومی می ۱۱اما شیائومی در اطلاعیه‌ای رسمی که شهریور ماه سال 1400 خورشیدی منتشر کرد، اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی‌هایش را با تحت برند “Mi” عرضه کند و از این پس گوشی‌هایش را با نام خود کمپانی یعنی Xiaomi عرضه خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی مبیت، خرید آسان کالای دیجیتال با مناسب ترین قیمت

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro حافظه 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است. محصولات شیائومی با ارائه ترکیبی عالی از محصولات شگفت انگیز و قیمت های صادقانه برای لذت بردن از زندگی بهتر از طریق فناوری نوآورانه، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور حضور دارند و همچنین در بسیاری از بازارها جایگاهی پیشرو دارند. با ده سال خدمات بی وقفه شیائومی در ساخت بهترین مدل های گوشی هوشمند و سخت افزار هوشمند، به مشتریان خود دلیلی برای انتظار چیزهای شگفت انگیز از جدیدترین محصولاتش داده است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند. شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند.

لینک محصولات

شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد.

رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند. چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.