شیائومی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.

  • به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است.
  • این گوشی همچنین مثل آیفون 13 پرو مکس اپل به یک جفت اسپیکر استریو باکیفیت مجهز است و یک نمایشگر بسیار زیبا و باکیفیت 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی نیز در جلوی قاب آن حضور پیدا کرده است.
  • این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است.
  • درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند .

البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام می‌شود و برای یک گوشی پرچم‌دار بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C ظرفیت 3/64 گیگابایت

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. و کیفیت گوشی شیائومیبسیار بالا و بسیار کارامد است حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای بنام ظاهر شده است. شیائومیاولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10A دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.