بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا

فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد . موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند. همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد.

  • این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی شیائومی خود را از فروشگاه فونر انجام دهد.
  • MIUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود.
  • در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند.
  • نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد.

واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام می‌شود و برای یک گوشی پرچم‌دار بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

قیمت گوشی اپل

قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.

گوشی شیائومی Redmi Note 10s | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 10s 128/8 GB

احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است. با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است.

اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید هستید که ارزش قیمتی آن در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بالا باشد، گوشی های شیائومی بهترین انتخاب برای شما هستند. به طور مثال حتی در گوشی‌های اقتصادی این برند چینی که قیمتی کمتر از 300 یورو دارند هم می‌توانید امکانات جذابی را مثل نمایشگر AMOLED، باتری غول پیکر با شارژدهی چند روزه و دوربین‌های باکیفیت بیابید. تولید این سری از موبایل‌های شرکت شیائومی به زمان تاسیس آن برمی‌گردد و به عنوان اولین سری از تولیدات این شرکت هستند. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند. هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند.

در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود. اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.