قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 14 آذر فونر

یکی از فاکتورهای مهمی که باعث کاهش یا افزایش قیمت یک گوشی می‌شود، کیفیت ساخت آن است. شیائومی موفق شده علیرغم پایین نگه داشتن قیمت نهایی تولید، محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند تا کاربر در طول استفاده از گوشی خود رضایتمندی کافی را از آن داشته باشد و برای انتخاب گوشی بعدی خود هم دوباره شیائومی را انتخاب کند. شیائومی همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید. شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد.

  • تلفن همراه شیائومی RedMi 9 با صفحه نمایش HD ، تصاویر عالی ارائه می دهد.
  • در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کرده‌ایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند.
  • گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است.
  • پس از چند سال فعالیت تحت عنوان شرکت شیائومی، ردمی سرانجام در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک برند جداگانه از شیائومی شناخته شد و به صورت نیمه مستقل و به عنوان یک زیرمجموعه از شیائومی به تولید و طراحی موبایل‌های خود پرداخت.
  • امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است.

اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید! منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.

سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایت‌ها نیز نقد‌های مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل‌های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگ‌های تکنولوژی معرفی کند. شیائومی، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. قیمت موبایل شیائومی در ایران تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب می کند. علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید.

شیائومی گوشی‌های خود را تا دندان مسلح می‌کند و همین باعث می‌شود در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، محصولات سازنده چینی امکانات بهتر و درنتیجه ارزش خرید بالاتری داشته باشند. شیائومی به لطف استراتژی های بسیار تهاجمی قیمت گذاری خود، یکی از شرکت های در حال رشد سریع روی کره زمین است. با راه اندازی اولین تلفن خود Mi One، این شرکت یک رم سفارشی به نام MIUI ارائه داد که قابلیت های اضافی و یک رابط ظریف را در سال 2011 فراهم می کند. MIUI برای بیش از 200 دستگاه و در پایان سال 2013 به راحتی در دسترس بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار داشت. توسعه سخت افزار های شخصی آن ها موفقیت آمیز بود زیرا درآمد آن ها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود.

خرید آنلاین گوشی موبایل شیائومی در دارسو

مدل و شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر ۲۰۱۴ و آوریل ۲۰۱۶ روانه بازار شدند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ از گوشی رونمایی کرد که یکی از پرچمداران محصولات شیائومی به شمار می‌رود. البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است. اکثریت گوشی های شیائومی تنها با آداپتور، دفترچه راهنما و کابل شارژ متناسب با درگاه ورودی دستگاه عرضه می‌شوند البته ممکن است قاب محافظ ژله‌ای متناسب با طراحی گوشی نیز جزو اقلام همراه بعضی از گوشی های شیائومی باشد.

این گوشی همچنین به لطف چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، اسپیکرهای استریو و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی، قدرتمندترین گوشی حال حاضر کمپانی شیائومی نیز هست. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند. انرژی موردنیاز آن را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت تأمین می کند. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد.

برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت لین بین 41 ساله یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. گوشی‌های شیائومی مانند دیگر برندها با توجه به قیمت روز دلار قیمت‌گذاری می‌شوند بنابراین نمی‌توان در مورد کاهش و افزایش قیمت آن‌ها پیش‌بینی خاصی انجام داد؛ شما می‌توانید از نمودار قیمت در هر محصول برای مشاهده‌ی تغییرات قیمت در ماه‌های گذشته استفاده کنید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G CN دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است. توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود. گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند. در واقع می‌توان گفت که هیچ Bloatware در دستگاه‌های Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامه‌های اساسی و مورد نیاز شما هستند.