خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی

کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند. در ادامه بیشتر دلایل محبوبیت و فروش بالای گوشی‌های شیائومی را با هم بررسی می‌کنیم. کمپانی شیائومی mi.com یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد.

  • این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود.
  • تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.
  • اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  • و کیفیت گوشی شیائومیبسیار بالا و بسیار کارامد است حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای بنام ظاهر شده است.
  • این شرکت با فروش 119 میلیون تلفن هوشمند در سال 2018 بر صنعت گوشی های هوشمند تسلط یافته است.
  • کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد.

این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. باتری های به کار رفته در گوشی شیائومی قابلیت شارژ سریع داشته و علاوه بر آن برای کار مداوم و طولانی مدت بسیار مناسب اند. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11 Lite 5G NE ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد. به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار می‌بینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگین‌تر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصر‌به‌فردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشی‌های صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است. گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند.

حقایق جالب در مورد برند شیائومی

پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوان‌های شفاف و مشخص به بازار عرضه می‌کند، شیائومی گستره‌ای وسیع از دستگاه‌های موبایل را تحت سری‌ها و مدل‌های گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوت‌های آن‌ها کار چندان ساده‌ای نباشد. در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند.

عملکرد جهانی موبایل شیائومی چگونه است؟

اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد. از گوشی بعدی این شرکت در سال 2012 رونمایی شد که به آنگوشی شیائومیمی 2 می گفتند. بازارخرید گوشی شیائومیدر کشورهایی مانند هند و چین طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت هند بزرگ ترین بازار فروش این گوشی ها محسوب می شود. در این کشور حتی محصولات برند محبوب و پرطرفدار سامسونگ هم یارای رقابت با قیمت گوشی شیائومی را ندارند. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر فروش های بازار تبدیل شده بطوریکه در هر مرحله از عرضه،فروش گوشی شیائومیعملا با رکوردهای تازه ای مواجه میشود. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینه‌های سر‌سام‌آور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست.